danii1987- 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 może głupie pytanie, ale chciałbym zmienić zawór paliwowy zwrotny i nie mam pojęcia gdzie to cudeńko się znajduje... zawsze to parę dyszek na paliwko więcej, niż oddać dla mechanika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejek 1 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Masz na myśli regulator ciśnienia paliwa? Jak tak to szukaj na górze silnika po stronie pasażera z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danii1987- 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 mam nadzieje że to właśnie to... już przerobiłem kilka opcji... diagnostyka silnika, wtrysków itp... a audiczka jak nie chciała palić po dłuższym postoju tak dalej nie pali i jeden znawca powiedział że to może być właśnie to, więc spróbować nie zaszkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejek 1 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Przed wymienianiem wszystkiego po kolei bo "jeden znawca powiedział" musisz sprawdzić przede wszystkim ciśnienie paliwa manometrem, czy jest odpowiednie, możesz mieć po prostu problemy z pompą lub źle pylącymi wtryskiwaczami. Możesz mieć również nadpęknięty króciec od pompy lub przetarty przewód w baku i paliwo schodzi. Nie chcę Cie martwić ale kiepskie odpalanie na zimnym silniku może byś spowodowane podwieszaniem się zaworów lub ich napaleniem przez jazdę na gazie. Wydaje mi się się w Twoim przypadku lepiej jednak pojechać do dobrego mechanika ogarniającego temat, niż samemu wymieniać po kolei wszystkie podejrzane części. Po prostu będzie taniej dla Ciebie jak ktoś fachowym okiem sprawdzi co to za usterka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepasa 2 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 ja tez mam nieraz podobnie... ale po nocy na przykład pali... za to w dzien jak gdzies stanę na godzinkę, dwie muszę zakręcić dłużej.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bernardo8 0 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Witam. Ja też mam ten sam problem ale w TDI. Po nocy lub po dłuższym postoju muszę długo kręcic zanim zapali tak jakby sie paliwo cofało, nie wiem co jest za to odpowiedzialne, czy w zbiorniku jest jakiś zawór zwrotny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Jak dobrze pamiętam to u ciebie jest zawór zwrotny w pompie paliwa który jest niewymienialny trzeba pompę wymienić ale musisz mieć pewność że to napewno przez schodzące paliwo to masz. Jak masz LPG to problemy z odpalaniem może powodować nieszczelność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się