Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 zwykła lampa Automatyczne światła


skulcz

Rekomendowane odpowiedzi

potwierdzam, że przy zwykłych halogenach nie udało się wyłączyć swiateł z tyłu.

Jedyna możliwa opcja to ustawienie długich swiateł jako dzienne i zmenijszyć ich moc. Ma to jednak minus, bo tracisz możliwość włączania długich w tym ustawieniu.

Ja zdecydowałem się na ustawienie VAGiem świateł mijania jako DLR + zmniejszenie ich mocy do 52%

robisz to w adaptacji:

Channel 005: Daytime Running Lights Dimming (Low Beam)

Affective with Halogen only.

Standard: 92 %

Range: 51...100 %

Dzięki temu:

- zachowujesz długie światła

- moc świateł dziennych zredukowana o prawie 50%

zrobić warto, bo oszczędzasz na poborze prądu, nie świeci ci w srodku kabina jak przy zwykłych oraz nie musisz pamiętać o włączeniu na start.

Ja miałem tylko kilka dni tak ustawiony ( na 51%). Dużo osób mrugało mi tak jakbym jechał na długich i wróciłem do poprzedniej konfiguracji.

Edytowane przez M1etek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli masz dobrze ustawione do długie to jest ok

Jutro zrobię zdjęcie i wstawię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na co w dzien długie. Każdy ma prawo miec swoje upodobania. Patrzałem i podczas jady na dziennych długie sie rozjasniaja do 100 %podczas migniecia. Jest ok, poza jednym mankamentem kolor dziennych mnie zabija. Musze cos na ta żółć wymyślić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy zamontowałem bi-xenon, no i mam problem miałem zakodowane dzienne na długich. Teraz nie wiem jak powrócić do ustawień bo nie mam nadal długich pomimo że zakodowałem xenon z DRL ale nadal podnosi przesłonke od długich.

Jak macie koncepcje jak to poprawić bede wdzieczny pz.


Dodam ze lipa jest straszna no nie ma długich.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj xxx21 lub 41, nie wiem po co kodujesz światła na Kanadę.

Dodatkowo sprawdź wartosci w adaptacjach, szczególnie kanały 5 i 6:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8E)_Central_Electronics_(8EC/8ED)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodowakem Usa bo kierunki się tlą. Problem jest taki ze nie wiem jak wyłączyć" drl high beam". Wydaje się, że tu jest problem.

Nie mogę wylaczyc kanalu 5 i tu jest problem. Przerabialiscie to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kanał 5 wróć na 92% lub 100% natomiast przestaw kanał 8. Drugi kanał który może Cię interesować to kanał 14.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj sprawdzę. Pozdrawiam

kanał 5 wróć na 92% lub 100% natomiast przestaw kanał 8. Drugi kanał który może Cię interesować to kanał 14.

Sprawdziłem i n a5 kanale jest 92 , 8 kanal to DRL jest na 1 , a 14 to NAR i jest na 1.

Kombinowałem z 8 na 0 ale wtedy mnie ma dziannych.

I dalej mam lipe

Brak długich załamka. Ciekawe jest to że na desce rozdzielczej zapala się ikona długich ale światła się nie zapalają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej link do wątku o wymianie lamp na bixenon. Pytanie czy w ogóle ciągnąłeś przewody pomiędzy lampami a MCE do sterowania przesłoną? pin 21 i 22 kostki 32 pinowej?

http://www.audiworld.com/forums/a4-b7-platform-discussion-69/howto-pics-bi-xenon-ecode-headlight-installation-no-bumper-removal-new-kufatec-harness-2677639/#post23248605

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/409047-Halogen-to-Bi-Xenon-Kufatec-Interface

Jeśli chodzi o kodowanie mocy świateł dziennych na bixie to sprawdź kanał 6 jeszcze

Poza tym pytanie czy masz przełącznik DLR oraz czujnik deszczu/światła i włącznik auto żeby cały zestaw chodził jak trzeba?

Edytowane przez bobikos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ciagnelem kabel do lamp ale do DRL . MCE mam High z Sensorem i przelacznikiem auto. Przegladalem temat który podeslales i tam byl tylko przewód do dziennych. Reszta zostawala stara i dwa przewody do przepoecia w kostkach przy lampach.

Nie rozumiem o co chodzi z pinem 17 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pin 17 to tylko informacja żeby nie wpiąć odwrotnie kabli w kostkę (ale piny i tak są ponumerowane). Sprawdziłeś dokładnie kabelkologię? Z tematu który Ci podesłałem wynika że DLR wykorzystuje w bixenonie kable które w lampach H7 wykorzystywane są doświateł drogowych, natomiast pin 21 i 22 steruje przesłonami w lampach.

Napisz gdzie jakie kable podłączyłeś.

Czy w MCE masz błędy jakieś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Ja pociagnelem kabel do dziennych. A od długich h7 dałem na przesłanki do bi xenonu..

Tylko jak zamienię kable to i tak napięcie pójdzie na DRL i na przesłanki które sie podniosą. Zrobiłem próbę i przekodowalem na zwykła lampę . Wtedy długie były na dziennych, myśle ze mam dobrze podłączone kable. Podczas kodowania mam wrażenie ze nadal działa opcja dziennych na długich i dlatego nie ma długich na bi xenonie.

&&& Tak myśle o tym co pisałeś i spróbuje zamienić kable długie na DRL i zobaczę jaki będzie efekt. Wrócę do domu i popróbuje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie jest krótkie, co masz podłączone do pinów 21 i 22 kostki 32 pinowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kostki 32 sa podłączone DRL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle masz podłączone. Poprzekładaj tak jak Ci mówię.

Regulację wysokości ogarniałeś w ogóle czy tak po prostu podłączyłeś? Poziomowanie powinieneś zrobić skoro bawisz się w xenon.

Jak już podłączysz dobrze lampy i zamontujesz przełącznik do DRL to powinno Ci zacząć działać jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...