Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problemy z licznikiem i nie tylko


kowalzdmf

Rekomendowane odpowiedzi

widze że wreszcie ktoś mi tutaj pomógł bo narazie to mi każdy każe miernikami wciskać się w coś o czym nie mam zielonego pojęcia. a Powiedz mi mistrzu czy będę musiał coś adoptować? czy wystarczy że podmienie MK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fajnie by było jakbyś znał kodowanie modułu (łączy się więc kodowanie zapewne da się odczytać), bo z adaptacjami nie ma problemu wg. opisu a nie ma ich dużo i przeważnie w każdym module są tak samo ustawione (lub podobnie). Ale jak przypadkiem nie będziesz znał kodowania, to też damy radę na podstawie opisu funkcji jakie posiadasz.:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yhy skumałem, a co do pobierania lewego prądu to moduł się także przyczynia? bo co 3 dni ładować akumulator tym bardziej że mam nowy to lekka przesada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego sprawdź w abs czy masz jakieś błędy. Nie wiem jak w A4 b6 natomiast np. w sharanie prędkość czytana jest z czujnika abs. Nie ma sygnału nie ma prędkości i z automatu korekcji poziomu paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm tu byłoby rozwiązanie, ale jedno ale... w roczniku modelowym 2001 i 2002 prędkość sczytywana jest ze skrzyni biegów, a w późniejszych po CANie z ABS. Czyli prędzej by trzeba było badać czujnik na skrzyni.

kowalzdmf jaki masz nr licznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm tu byłoby rozwiązanie, ale jedno ale... w roczniku modelowym 2001 i 2002 prędkość sczytywana jest ze skrzyni biegów, a w późniejszych po CANie z ABS. Czyli prędzej by trzeba było badać czujnik na skrzyni.

kowalzdmf jaki masz nr licznika?

Slawek jak będe dzisiaj po pracy to zobacze jaki to numer. Wiem że to juz jest kolorowy Lcd i wiem że to napewno jest zmieniany. A ten numer sprawdze po vagu? czy mosze go wyjąc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAGiem sprawdzasz, po prostu nr sterownika to nr licznika np. 8E0 920 930 G :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka podmieniles juz komfort? mam podobny problem z elektronika. od czasu do czasu pilot nie dzialal mi nie dalo sie otworzyc ani zamknac auta. musialem otwierac z kluczyka ale tylko otwieraly sie drzwi kierowcy. po wejsciu doi srodka nie dalo sie wlaczyc wogole lampki w podsufitowce ale jak odpalilem auto ruszylem 5cm drzwi wszystkie odblokowaly sie i swiatlo w podsufitowce juz bylo. teraz juz wogole pilot nie dziala nie mgoe zamknac auta z pilota. na postoju bez kluczyka w stacyjce i nie zamknietych drzwiach tzn zamkniete sa ale nie centralny to miga mi czasmai dioda w drzwiach od alarmu...klapa od bagaznika czesto blokuje sie a reszta drzwi np moge otworzyc...tez mi ako rozladowuje cos bo nie chce sie uspac elektronika. takie bledy w module mam:

8 Faults Found:

01134 - Alarm Horn (H12)

49-00 - No Communications

01616 - Signal Wire to Interior Monitor

49-10 - No Communications - Intermittent

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

00955 - Key 1

35-00 - -

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)

49-00 - No Communications

01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)

49-00 - No Communications

01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)

49-00 - No Communications

01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)

49-00 - No Communications

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

49-10 - No Communications - Intermittent

tutaj 2 blady w abs/esp

2 Faults Found:

18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU

P1850 - 35-10 - - - Intermittent

18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU

P1850 - 35-10 - - - Intermittent

1 blad w silniku

1 Fault Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema ja jeszcze nie podmieniłem modułu ale umówiłem sie z elektronikiem na przyszły tydzień i zobaczymy co wynajdzie. A co do licznika wydaje mi sie ze jest to czujnik w skrzyni tak po rozmowie z mechanikiem przez telefon wymysliłem ale jak napisal Kolega "Slawek" dzisiaj skocze do auta i spisze numer sterownika licznika....

---------- Post dopisany 23-04-2014 at 13:16 ---------- Poprzedni post napisany 09-04-2014 at 20:54 ----------

Witam po mojej nieobecności ale już chyba wiem na czym stoje i dlaczego tak sie dzieje z moją nunią. Otóż auto stoi od 2 tygodni u elektronika który dopiero wczoraj tam zajrzał i stwierdził że wadą świrującego licznika jest to że licznik jest uszkodzony i że te modele tak mają nie wiem nie znam się. Ciekawy będę jak kupie licznik to czy będzie wszystko OK. A to że zamki tak jakby pstrykały i gdzieś auto brało lewy prąd to wina zamków w tylnich drzwich trzeba wymienić też jestem ciekawy. No nic ide szukać częśći

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...