Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Koło dwumasowe MULTITRONIC


przemaspoll

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,czy podczas wymiany koła,jest jeszcze coś do wymiany? jakieś łożyska? itp? skrzynia multitronic. Pytam,ponieważ kupiłem takie koło i zostało wymienione,lecz żadnej poprawy,dalej tłucze na gorącym podczas odpalania. Mechanik twierdzi,że to nowe koło jest uwalone i wszystko na to wskazuje,lecz już zgłupiałem i dlatego pytam? czy ktoś wymieniał koło w multitronic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak według luka stukanie koła dwumasowego to normalna praca i duże luzy na nowym kole mają być i nie uznają gwarancji a są to koła regenerowane :decayed: A w Sachsie jest duużo mniejszy luz lewo prawo i jakoś nie stuka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewidentnie zajechany dwumas

ja kiedyś do swojego kupiłem z ASO bo dobrą cenę dostałem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne objawy po wymianie dwumasy i reklamowałem je 3 razy i za każdym razem było to samo. Do tego pojawiały się dziwne wibracje w zakresie 1400 - 2000 obrotów ( takie jak by ślizganie się sprzęgła, poszarpywanie) W końcu dałem sobie spokój. Bart-S mówi że za późno została wymieniona dwumasa i coś się wyrobiło w skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem, raz musiałem czekać 2 tyg na zwrot kasy, a za drugim razem chcieli zwalić winę na warsztat, w którym zmieniałem, ale ich pech że to warsztat któremu oni sami zlecają naprawy skrzyń :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy jakim przebiegu wymieniłeś?

Przy 210tyś. objawy były takie że niekiedy przy odpalaniu było słychać metaliczne dźwięki,po za tym nic...:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie nie miałem stukania tylko falowanie na wolnych obrotach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne objawy po wymianie dwumasy i reklamowałem je 3 razy i za każdym razem było to samo. Do tego pojawiały się dziwne wibracje w zakresie 1400 - 2000 obrotów ( takie jak by ślizganie się sprzęgła, poszarpywanie) W końcu dałem sobie spokój. Bart-S mówi że za późno została wymieniona dwumasa i coś się wyrobiło w skrzyni.

Co się niby miało by w skrzyni wyrobić ? Ja uważam że dalej problem tkwi w sprzęgle..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne objawy po wymianie dwumasy i reklamowałem je 3 razy i za każdym razem było to samo. Do tego pojawiały się dziwne wibracje w zakresie 1400 - 2000 obrotów ( takie jak by ślizganie się sprzęgła, poszarpywanie) W końcu dałem sobie spokój. Bart-S mówi że za późno została wymieniona dwumasa i coś się wyrobiło w skrzyni.

Co się niby miało by w skrzyni wyrobić ? Ja uważam że dalej problem tkwi w sprzęgle..

Powiem Ci jak wreszcie zbiorę się w sobie i zabiorę za skrzynię. Jaki problem w sprzęgle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo na ciepłym. Rzuca buda przy odpaleniu na ciepłym na zimnym mniej i słychać juz chrobotanie pod autem. Jeżdżę dopóki się nie rozleci i wtedy wymienię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...