Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] kąt synchronizacji


Darev

Rekomendowane odpowiedzi

Tak więc na co należy zwrócić uwagę w tabeli 004 w silniku VP???

Bardzo Was proszę o odpowiedź :)

pozycja 2 powinna rownac sie pozycji 3 a wartosc wypełnienia impulsu zaworka przestawiacza w pompie powinna byc 0-50% na wolnych obrotach ....

Patrząc na powyższą odpowiedź kol. Spankyego chyba mam pozycje 3 troche poza normą dokładnie 69,3 do 75,7 na wolnych obrotach a kąt w 000BS 40-44 jednostek.

Czy coś nie tak jest???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc na co należy zwrócić uwagę w tabeli 004 w silniku VP???

Bardzo Was proszę o odpowiedź :)

pozycja 2 powinna rownac sie pozycji 3 a wartosc wypełnienia impulsu zaworka przestawiacza w pompie powinna byc 0-50% na wolnych obrotach ....

Patrząc na powyższą odpowiedź kol. Spankyego chyba mam pozycje 3 troche poza normą dokładnie 69,3 do 75,7 na wolnych obrotach a kąt w 000BS 40-44 jednostek.

Czy coś nie tak jest???

Może kolega SPANKY coś dorzuci od siebie na temat tych przekroczonych wartości :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc na co należy zwrócić uwagę w tabeli 004 w silniku VP???

Bardzo Was proszę o odpowiedź :)

pozycja 2 powinna rownac sie pozycji 3 a wartosc wypełnienia impulsu zaworka przestawiacza w pompie powinna byc 0-50% na wolnych obrotach ....

Patrząc na powyższą odpowiedź kol. Spankyego chyba mam pozycje 3 troche poza normą dokładnie 69,3 do 75,7 na wolnych obrotach a kąt w 000BS 40-44 jednostek.

Czy coś nie tak jest???

Może kolega SPANKY coś dorzuci od siebie na temat tych przekroczonych wartości :wink4:

przyspieszysz kat .. pewnie sie poprawi .... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

A co powiesz na to kolego SPANKY

dokładnie chodzi mi o różnicę między moimi powyższymi wskazaniami a te poniżej kolegi RUDI

czy to dlatego że ma znacznie przyspieszony kąt niż ja???

...

004 S

54f3e61505bac71bm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale na tym logu kąt nie jest przyśpieszony. Jest idealny...

tzn. chodzi mi o kąt wtrysku w grupie 000BS ja mam ok.40 - 44 jednostek a kolega Rudi ma ok. 60 jednostek

...

000 BS

cd5df0530ac9d6e1m.jpg

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, w każdym razie oba ustawienia sa poprawne i mieszczą sie w granicach tolerancji - 12 do 75. VAG dla kolumny 4 podaje wartość 3-70 %. Ale dowidziałbym sie chętnie tak łopatologicznie od czego zależy stopień wysterowania. Ja też miałem kiedyś 2,8 % jak miałem kąt powyżej 90 jednostek. Po regulacji kąta mam koło 50 %. Ale pytanie - czy te wartosci wpływają jakoś na prace / dynamikę silnika? Czy mówią coś o stanie pompy?

Spanky :hi:

Spanky liczymy na ciebie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...