KONiu3141 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Mam malutki problem A mianowicie jadąc samochodem przy obrotach w zakresie od 2000 samochód zaczyna nierówno pracować tak jakby tracił zapłon na którymś cylindrze , pojawia się to dopiero po jakichś kilkunastu minutach jazdy już na ciepłym silniku . Zarówno na gazie jak i na benzynie. Dodam że niedawno wymieniłem świece i zauważyłem że nie wszystkie "fajki" od cewek sprężynują tak samo , dodatkowo ich gumowe obudowy zaczęły parcieć i dosłownie rozpadają się w rękach. Czy może to powodować wypadanie zapłonu czy raczej szukać problemu gdzie indziej. Za opinie i pomoc z góry serdecznie dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Podepnij VAGa i sprawdz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KONiu3141 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 NO właśnie w tym problem że VAG nie wykrywa mi żadnych błedów próbowałem chyba wszystkich dostepnych programów i nic jedyny błąd jaki znalazł to błąd centralnego zamka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Wypadanie zaplonu sprawdza sie w blokach pomiarowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KONiu3141 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 OK a można wiedzieć w którym konkretnie i jak sprawdzić tzn jakie wartości bo troszkę laikiem jestem jeśli chodz o VAG . A szperam po internecie i narazie jedyne do czego doszedłem to iż jest to blok 16 ale nie jestem pewien a o zdiagnozowaniu to już nie ma mowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 który blok to zależy od kodu silnika, logi dynamiczne przy nagrzanym silniku i po skasowaniu błędów od 1500 do 6500 rpm na 3 biegu. Log wrzuć na stronkę vaglog.rtnet.pl a później odpowiedni link na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KONiu3141 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 rozumie więc że mam wykonać logi dla każdej grupy oddzielnie od pierwszej aż po którą ?? jutro postaram się z tym powalczyć ---------- Post dopisany 15-04-2014 at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany 14-04-2014 at 20:27 ---------- dzisiejsze logi Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 016 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 006 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM prosze o opinie ---------- Post dopisany at 21:25 ---------- Poprzedni post napisany at 21:07 ---------- czy może potrzebne jeszcze jakieś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 z d...py te logi robi sie je na 3 biegu od 1000 obr/min do odcinki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KONiu3141 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 no spoko poprawie się :> , ale w tym zakresie najbardziej go telepie itp. czy cokolwiek da się z nich wyczytać ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 nic, trzeba robic dynamicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KONiu3141 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 no były robione dynamicznie (chyba ze coś spie....) nagrzany silnik , 3 bieg "start" gaz w podłogę po 4500 obrotów (wiem powinno być wiecej ) "stop" . Jeszcze jak by ktoś podpowiedział które bloki dla silnika AEB byłoby prościej , dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się