Skocz do zawartości

KONiu3141

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KONiu3141

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KONiu3141

0

Reputacja

  1. No spoko powalcze z tym a jakas prosta garażowa metoda na sprawdzenie szczelnosci ?? czy poprostu zdemontować wszystko i nie wiem zalać wodą sprawdzić czy cieknie
  2. Witam serdecznie , mam dość dziwny w moim odczuciu problem z przepustnicą a mianowicie (przepustnica na linkę) Przy karzdorazowym przekręceniu kluczyka z przepustnicy dobiega cichy pisk (jak podczas adaptacji) akcja ta pojawia się zawsze przy właczniu zapłonu (to raczej nienormalne tak mi się wydaje), podłaczyłem audziane do kompa i wywala następujące błedy: 00561- Mixture adaptation 15-10 Adaptation Limit (Mul) Not Reached-Intermittent 00561- Mixture adaptation 13-10 Adaptation Limit (Mul) Not Reached-Intermittent Błędy te pojawiają sie systematycznie co pewien czas. Dodam iż przepustnicę rozkręciłem i przeczyściłem , adaptaqcja VAG także nic nie dała (tak wiem przy silniku AEB to kanał 98) , dzisiaj wykręciłem przepustnicę i jej mechanizm tak aby widzieć co dzieje się w środku moje obserwacje to: - w momęcie przekręcania kluczyka , mechanizm w środku (ten zembaty) delikatnie się porusza słychać charakterystyczny pisk i po około 20 sekundach mechanizm wraca do pozycji wyjściowej (jego ruch to może 2czy 3 milimetry) silniczek elektryczny robi wrażenie jakby chciał przesunąć zembatkę ale nie ma ciły lub coś go blokuje -podczas adaptacji VAG mechanizm z zębatkami przesuwa się praktyczne w całym zakresie po czym nastepuje powrót do stanu pierwotnego i VAG melduje o praidłowej adaptacji przepustnicy Auto znacznie straciło na mocy (nie wiem czy może to być wina przepustnicy??) przyspiesza do setki około 12 sekund zamiast żeśkich 8,5 spalanie nie zmieniło się I moje pytania: 1) czy ten pisk jest normalny za karzdym przekręceniem kluczyka?? 2) czy przepustnica kwalifikuje się do wymiany?? 3)jesli tak to czy ma duże znaczenie konkretny numer części czy podpasuje każda z AEB chodzi o końcową literke w numerze częsci bo zdarzają się różne 4)czy brak mocy może wynikać z faktu awarii przepustnicy?? Jakieś sugestie propozycje rady z góry dziękuję
  3. Mam podobny problem (ten sam silnik) i tu pytanie do urzytkownika NIEWIADEK18 , jak zdjagnozowałeś że turbo pompuje (u mnie przy wciśniętym pedale gazu do około 3/4 tysięcy obrotów rura doprowadzająca powietrze do przepustnicy jest miękka wydaje mi się ale tylko wydaje że przy działającym turbo powinna być co najmniej twarda tak by było ją trudno ugiąć) , pytanko drugie jak zdjagnozowałeś działający DV?? Natomiast jeśli chodzi o wymiane DV ja brał bym orginał z aso AEB i tak szału jeśli o zabawe z mocą nie robi więc po co zmieniać coś co firmowo jest całkiem OK. Jeśli chodzi o logi to ponoc aeb szału nie robi i pod tym względem , mnustwo tego jest po forum sam nie wiem gdzie i komu wierzyć a i wydaje mi się że nie wszystko za pomocą kabelka i kompa się zrobi
  4. no były robione dynamicznie (chyba ze coś spie....) nagrzany silnik , 3 bieg "start" gaz w podłogę po 4500 obrotów (wiem powinno być wiecej ) "stop" . Jeszcze jak by ktoś podpowiedział które bloki dla silnika AEB byłoby prościej , dziękuje
  5. no spoko poprawie się :> , ale w tym zakresie najbardziej go telepie itp. czy cokolwiek da się z nich wyczytać ??
  6. rozumie więc że mam wykonać logi dla każdej grupy oddzielnie od pierwszej aż po którą ?? jutro postaram się z tym powalczyć ---------- Post dopisany 15-04-2014 at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany 14-04-2014 at 20:27 ---------- dzisiejsze logi Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 016 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 006 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM prosze o opinie ---------- Post dopisany at 21:25 ---------- Poprzedni post napisany at 21:07 ---------- czy może potrzebne jeszcze jakieś
  7. OK a można wiedzieć w którym konkretnie i jak sprawdzić tzn jakie wartości bo troszkę laikiem jestem jeśli chodz o VAG . A szperam po internecie i narazie jedyne do czego doszedłem to iż jest to blok 16 ale nie jestem pewien a o zdiagnozowaniu to już nie ma mowy
  8. NO właśnie w tym problem że VAG nie wykrywa mi żadnych błedów próbowałem chyba wszystkich dostepnych programów i nic jedyny błąd jaki znalazł to błąd centralnego zamka
  9. Mam malutki problem A mianowicie jadąc samochodem przy obrotach w zakresie od 2000 samochód zaczyna nierówno pracować tak jakby tracił zapłon na którymś cylindrze , pojawia się to dopiero po jakichś kilkunastu minutach jazdy już na ciepłym silniku . Zarówno na gazie jak i na benzynie. Dodam że niedawno wymieniłem świece i zauważyłem że nie wszystkie "fajki" od cewek sprężynują tak samo , dodatkowo ich gumowe obudowy zaczęły parcieć i dosłownie rozpadają się w rękach. Czy może to powodować wypadanie zapłonu czy raczej szukać problemu gdzie indziej. Za opinie i pomoc z góry serdecznie dziękuje
  10. Dobra a teraz pytanie za 100 punktów , jak delikatnie wymontować znaczek audi tak aby go nie połamać , bo jak zacząłem dłubać przy tym to mam uszczerbki , jakiś patent pomysł??
  11. Właśnie mam zamiar sfinalizować transakcję zakupu Audi A4 B5 1.8T , i aby dowiedzieć się czegoś więcej o tym wspaniałym autku zarejestrowałem się na forum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...