bin85 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Witam Przy gwałtowniejszym skręcie w lewo słychać pojedyncze puknięcie jakby uderzenie gumowym młotkiem w podłogę w okolicy prawego koła. Czy wyrobiony sworzeń któregoś z wahaczy może dawać taki efekt a może coś innego?. Oczywiście na stacji diagnostycznej szarpaki nie wykazują żadnych luzów
tomaszstn Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 A do przodu czy do tyłu? Spróbuj ruszać przy pełnym skręcie, przód tył, jak będzie się pojawiać to puknięcie, takie pojedyncze to raczej na pewno górny tylny wahacz.
bin85 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Jazda do przodu i wydaje mi się że przy ruszaniu tego nie będzie tylko przy większej prędkości jakby np lewoskręt i prędkość większa niż 20-30 km/h
tomaszstn Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Spróbuj tak na postoju, czasami też jest jak wjeżdżasz na nierówność właśnie na skręconych kołach. Najlepiej weź breszkę i na kanał albo do rozgarniętego gościa ze stacji diagnostycznej bo wielowahacz ciężej sprawdzić dobrze. Wydaje mi się że sworzeń wahacza to szybciej by Ci zlokalizował, problem mają właśnie z górnymi.
bin85 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Ok dzięki sprawdzę i tak w planach mam to na dniach rozebrać to może będzie wiadomo coś więcej ---------- Post dopisany 14-04-2014 at 19:21 ---------- Poprzedni post napisany 13-04-2014 at 22:25 ---------- Rozebrałem dzisiaj wszystko ale żaden z wahaczy nie miał wyczuwalnego luzu
Olszak86 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Mam to samo w b5. I mysle czy to drazki kierownicze, pompa wspomagania czy magiel.
rafal9119 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 u mnie tez to jest i to chyba wina koncowkow lub magla
Kaju77 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Moja teoria jest całkiem inna i potwierdziła się w poprzedniej Audiczce po wymianie praktycznie wszystkiego co było do wymiany...winowajcą okazał się prawy amortyzator:eek:
bin85 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 u mnie tez to jest i to chyba wina koncowkow lub magla No oby to nie była magiel, a wtedy tez powinno być to chyba wyczuwalne na kierownicy? a u mnie czuć jak niesie to po podłodze.
tomaszstn Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Spróbuj poszarpać podniesione koło w poziomie, jak nie będzie wyczuwalnego luzu, nic nie będzie pukać to może to być amorek jak już ktoś zauważył.
bin85 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Luzu nigdzie nie było nawet jak wantowałem breszką wahacze, ale co ciekawe gdzieś pod naciskiem samochodu musi być bo jednak czasami "standardowe" niewielkie pukanie na dziurach tez występowało. W pierwszej kolejności polecą nowe wahacze i końcówka tylko muszę się jeszcze uporać se śrubą trzymająca górne wahacze. Dodam jeszcze że wszytko jest jeszcze ori przebieg ok 250000 zawieszenie 1BV
Artak Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 WitamPrzy gwałtowniejszym skręcie w lewo słychać pojedyncze puknięcie jakby uderzenie gumowym młotkiem w podłogę w okolicy prawego koła. Czy wyrobiony sworzeń któregoś z wahaczy może dawać taki efekt a może coś innego?. Oczywiście na stacji diagnostycznej szarpaki nie wykazują żadnych luzów Mam dokładnie takie same objawy szczególnie gdy w lewym łuku przecinam np. głębsze koleiny jest głuche puknięcie w podłogę. Według mojego sprawdzonego mechanika układ wydechowy jak sie rozchuśta to mimo zdrowych wieszaków może dotknąć podłogi. Mocno przychylam się do jego opinii.
Duch^ Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Też to miałem z tym pukaniem i moja diagnoza to maglownice trzeba regenerować
rafal9119 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 u mnie puka jak lekko skrece w lewo i delikatnie nacisne hamulec to z prawej strony(pasazera) slychac pojedyncze stuki. co to moze byc ? wachacze?
oca69 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Umnie było puknięcie przy skrecie w lewo . Górne wachacze sprawdź też czy Ci sie nie poluzował amorek u góry
rafal9119 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 ostatnio wymieniałem wachacz gorny przedni od pasazera bo tylni był ok to moze sie ten tylni posypał
bin85 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Po wymianie wahaczy problem ustał, jedynie nie wiem który był winowajcą
rafal9119 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 komplet zmieniałes czy sama gore?
bin85 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2014 komplet ale na pewno wykluczam banan bo wcześniej zmieniałem go osobno bo tak mi zasugerował gość ze stacji diagnostycznej ale nie pomogło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się