Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów AWX


kozik132

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego a błędów na vagu w silniku z czujnika temperatury nie ma??

W logu 001 Stat jest dziwny skok temperatury w 0,3s o 8 stopni C, raczej nie możliwe w realu.

Być może czujnik temperatury coś szwankuje a to mógłby być powód dużego spalania.

W tych logach nigdzie więcej tego nie widać, ale podczas normalnego użytkowania nikt z kompem podpiętym cały czas nie jeździ.

Może warto by się temu przyjrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie podłączyłem kabel i mam coś takiego

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Wednesday, 16 April 2014, 19:53:54:0

Control Module Part Number: 038 906 019 FP

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1467

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00012

Additional Info: WAUZZZ8E12A101480 AUZ6Z0A0234832

2 Faults Found:

17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus

P1586 - 35-10 - - - Intermittent

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie podłączyłem kabel i mam coś takiego
VCDS-Lite Version: Release 1.0

Wednesday, 16 April 2014, 19:53:54:0

Control Module Part Number: 038 906 019 FP

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1467

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00012

Additional Info: WAUZZZ8E12A101480 AUZ6Z0A0234832

2 Faults Found:

17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus

P1586 - 35-10 - - - Intermittent

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Pierwszy to czujnik poduszki silnika... Bez wpływu na spalanie..

Drugi to czujnik temp. silnika G62, na poniższym linku masz opisane gdzie się znajduje ten czujnik dla danego silnika:

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-r4-v6-tdi-lokalizacja-czujnikow-elementow-wykonawczych-32757/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK czyli trzeba wymienić ;/ a znasz może numery tego czujnika ? bo chciałbym go jutro z samego rana zamówić telefonicznie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam numerów ale o ile się nie myle to jest ten poniżej, ale sprawdzić musisz czy masz wtyczkę z jednej strony półokrągłą a z drugiej kwadratową czy z obu zaokrągloną...

http://www.audiworld.com/tech/pics/eng66-p1010617.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie czy po wymianie czujnika trzeba cos ustawiać przez VAG-a mechanik twierdzi ze tak ;/ to prawda czy kolejny naciągacz na kase ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie czy po wymianie czujnika trzeba cos ustawiać przez VAG-a mechanik twierdzi ze tak ;/ to prawda czy kolejny naciągacz na kase ?

tak jesli kasowanie błędu mozna nazwac ustawieniem:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie czy po wymianie czujnika trzeba cos ustawiać przez VAG-a mechanik twierdzi ze tak ;/ to prawda czy kolejny naciągacz na kase ?

Nic nie trzeba ustawiać, jak kolega wyżej pisze, jedynie skasować błąd od starego czujnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...