shut88 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Hej, Jesli wspomaganie dziala lepiej po nocy na zimnym silniku, a gorzej jak sie juz zagrzeje to co moze byc problemem? Pompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 wymien plyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 pompa pewnie umiera....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shut88 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Lepiej kupic zamiennik typu takie cos: POMPA WSPOMAGANIA AUDI A4 A6 VW PASSAT B5 B6 SEAT! (4088458679) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Czy uzywany ori? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Sam zregeneruj i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patio 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 kurcze miałem ten sam problem że jak się zagrzeje to ciężej się kręci więc wymieniłem płyn i teraz jest jeszcze gorzej niż przed wymną i teraz nie wiem czy mogłem coś zrąbać przy wyminie a robiłem dokładnie tak jak w opisie który znalazłem na forum czy to już koniec pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 kurcze miałem ten sam problem że jak się zagrzeje to ciężej się kręci więc wymieniłem płyn i teraz jest jeszcze gorzej niż przed wymną i teraz nie wiem czy mogłem coś zrąbać przy wyminie a robiłem dokładnie tak jak w opisie który znalazłem na forum czy to już koniec pompy Jak sie nie pieni plyn to na to wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patio 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 w pojemniku jest spokój po odkręceniu korka więc pewnie tak będzie jak mówisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Musze zrobic temat regeneracjy pompy wspomagania i pokazac jak mozna zaoszczedzic i miec ori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patio 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 muszę zrobić to samo tylko bez zdejmowania przodu się nie obejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shut88 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Szakal, a moglbys teraz w skrocie napisac o co chodzi? Jutro oddaje auto do mechaniora to moze mu przekaze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Jezeli masz pompe kyb np jak ja w 1.8t to kupujesz np z golfa 4 1.8. Przekladasz wszystkie bebechy i lata ogolem z olejem wychodzi 120 zl zrob to sam. Dasz rade nic trudnego ok. 6 godzin lajtowej pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekw2 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Mam podobny problem, i tak myślę ze może pasek sie slizga. Podczas wysokiej temp sie grzeje i wyciąga. Może warto pasek sprawdzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 To by popiskiwal .lub by szarpalo wspomaganie .byly by przeskoki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Jesli moge spytac jakiego płynu do wspomagania uzywacie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekw2 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Regenerowalem magiel i mechanik wlal mi DOT 4 który sie nie nadaje i tak jeździłem aż do teraz czyli jakieś 8 miechów. Pompa przez to mi siada jestem wkurwiony. Wczoraj wysysalem stary i dolewalem zielonego febi mineral. Zresztą na obudowie zbiorniczka jest napisane żeby używać minerala. Zobaczymy czy to pomoże. Za jakieś 2 tyg wymienię raz jeszcze gdyż starego dokładnie nie spuscilem.Zrobiłem plukanke 5 razy ---------- Post dopisany at 13:03 ---------- Poprzedni post napisany at 12:59 ---------- Ja takie przeskoki mam raz działa raz nie. Czyli przy skrecie idzie ciężko za chwilę złapie i idzie lżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 To pasek sprawdz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekw2 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Ciężki dostęp, pewnie trzeba od spodu zobaczyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek9292 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Miałem ten sam problem, że jeśli pojeżdżę autem dosyć długo i się porządnie wszystko nagrzeje to kierownica wtedy ciężej chodzi. Kupiłem jakiś płyn do wspomagania ze stacji, wymieniłem - lipa dalej to samo. Pojechałem do sklepu normalnego i kupiłem taki jak należy płyn, wymieniłem i teraz lajcik. Leciutko się kręci czy na zimnym czy na ciepłym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekw2 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Normalny jaki powinien byc czyli jaki ? Ten febi zielony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się