Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cięzkie odpalanie rano - nastawy ok


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Problem zaczął się odkąd temp jest powyżej 0 st i nie musi podgrzewać swiecami żarowymi.

Ciężko odpala z rana trzeba obrócić 4 - 5 razy silnikiem zanim złapie poza tym nie widac nic dziwnego. Wymieniłem filtr paliwa razem z zaworkiem kąt wtrysku niemal idealny ( logi) dawka minimalnie niższa ale dziś po pogach wyregulowałem do 3.3 mg/skok przy temp 75 st cieczy

Dodam że kilka mies wczesniej jak chwilke podgrzały swiece to palił w normie.

Wiem że tematów masa o takich rzeczach ale jak widać ogólnie wszystko praktycznie jest wporządku

Logi:

MS gr 013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

gr gr 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

gr 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

gr 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

gr 005 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

gr007 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

gr 008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

wszystko na postoju oczywiście

Opublikowano

A rozrusznim że tak spytam i akumulator jak wygląda? Może warto po prostu podnieść sobie dawkę na rozruch?

Opublikowano

Kąt wtrysku sprawdzałeś w trybie MB czy BS ?? Bo to zasadnicza różnica. W MB pokazuje idealnie a w BS możesz mieć przestawiony.

Wrzuć grupę 000 w trybie Basic Seetings.

W tej temperaturze powinien nawet ze słabym aku palić idealnie, za sprawą zwiększonej dawki rozruchowej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...