kyjo Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Witam, Problem zaczął się odkąd temp jest powyżej 0 st i nie musi podgrzewać swiecami żarowymi. Ciężko odpala z rana trzeba obrócić 4 - 5 razy silnikiem zanim złapie poza tym nie widac nic dziwnego. Wymieniłem filtr paliwa razem z zaworkiem kąt wtrysku niemal idealny ( logi) dawka minimalnie niższa ale dziś po pogach wyregulowałem do 3.3 mg/skok przy temp 75 st cieczy Dodam że kilka mies wczesniej jak chwilke podgrzały swiece to palił w normie. Wiem że tematów masa o takich rzeczach ale jak widać ogólnie wszystko praktycznie jest wporządku Logi: MS gr 013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM gr gr 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM gr 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM gr 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM gr 005 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM gr007 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM gr 008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM wszystko na postoju oczywiście
DawidShelby Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 A rozrusznim że tak spytam i akumulator jak wygląda? Może warto po prostu podnieść sobie dawkę na rozruch?
Tommy Gun Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Kąt wtrysku sprawdzałeś w trybie MB czy BS ?? Bo to zasadnicza różnica. W MB pokazuje idealnie a w BS możesz mieć przestawiony. Wrzuć grupę 000 w trybie Basic Seetings. W tej temperaturze powinien nawet ze słabym aku palić idealnie, za sprawą zwiększonej dawki rozruchowej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się