Skocz do zawartości
IGNOROWANY

spadek mocy aeb proźba o pomoc


mateuszwb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zauważyłem problem w swojej a4 b5 1.8t aeb.

Dłuższy czas dojeżdżałem sprzęgło do zera więc nie zauważyłem tego wcześniej.

Kilka dni temu jednak sprzęgło wymieniłem i wydawało mi się że będzie mi d..e moc urywać po takim dłuższym czasie postu na ślizgającym sprzęgle, było jednak inaczej, co prawda pomyślałem że może za bardzo się napaliłem na moc i że chodzi normalnie, ale wczoraj jak nie mogłem dać rady astrze 1.6 stwierdziłem że, coś jest nie tak, 3 szybkie testy do setki z stoperem i nie chciało pokazać inaczej niż okolice 12-13 sekund. czyli coś jest ewidentnie nie tak, rozumie pomyłke o sekunde aiel nie az 4-5

nie mam za bardzo pojęcia od czego zacząć diagnozy i próby wykrycia problemu.

wydaje mi się ze coś jest z turbem bo przy nasłuchu kiepsko się kręci i przy przyspieszaniu mam wrażenie jak by wogóle góry nie było. Ale jak już mówiłem nie znam się na tym i w zasadzie to tak jak bym z fusów wróżył

wiem ze pasowało by od vaga zacząć, pożyczyłem kabel od kumpla obd 2, ale problem kolejny to pomimo 5 prób ściągnięcia programu nie byłem w stanie się połączyć, nie wiem czy wina kabla, moja czy złych programów.

wiec teraz do sedna..

sam sobie nie poradzę więc, poszukuje kogoś kto ogarnia ten silnik i jest w stanie mi pomóc, bo okolicznym mechanizatorom nie ufam,

chodzi mi o okolicę Tarnobrzega , Mielca, Rzeszowa, ogólnie podkarpackie albo świętokrzyskie,

zapraszam wszystkich ogarniętych w temacie do rozmowy.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez vaga posprawdzaj szczelność, podciśnienia i DV. Do reszty pasuje mieć vaga i jakiś czujnik ciśnienia doładowania..

Spróbuj jeszcze ten program VCDS lite 1.2 full version VCDS lite 1.2 full version [] - - It's Free! : Vag-Diag : VAG diagnostic tools i kup sobie kabel nawet ten najtańszy bo jeszcze pewnie nieraz się przyda a grosze kosztuje :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapewne n75 albo przeplywka. odlacz jeden z tych elementów i zobacz czy jest jakas roznica jesli nie to bedziesz mial przyczyne. ale wpierw vag zeby kasy na darmo nie wyrzucac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być mnóstwo, tak naprawde vag to podstawa.

Przepływka

Sonda

N75

Nieszczelność

Urwana klapka WG

Sama grucha WG

DV

Pompa paliwa

Katalizator

Przepustnica

O tyle o ile jeśli nie masz jakiś ubytków oleju, nie pali Ci jakieś masakryczne ilości paliwa, obroty nie falują, i wiesz w jakim stanie jest kat możesz wykluczyć

Katalizator, że wszystko z nim oki i jest drożny

Przepływka, sonda myśle, że falował by i wiecej palił

Możesz przepatrzeć, to wszystko ja ostatnio też mam podobny problem u mnie stawiam na przepływke i napewno sonde, objawy takie same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...