cris1503 0 Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Jezeli pozniej juz nie dymi na bialo to nie masz sie czym martwic. Z tego co wiem sonde sprawdza sie na rozgrzanym silniku, na wolnych obrotach wpinasz sie w sonde i patrzysz na zmiany napiecia. Powinno oscylowac w granicach 0,1-0,9V jak kolega wyzej napisal. Im szybciej zmienia sie napiecie tym lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shanley369 0 Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Czyli sonda zdrowa pomóżcie co tu zrobic.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neoxpl 2 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Jeśli dymi na biało a płynu nie ubywa warto sprawdzić odpowietrzenie skrzyni korbowej "odma" czy czasem nie masz masła w wężach i pozatykało je. Jakie błędy na kompie? Może jeździsz w trybie awaryjnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shanley369 0 Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Sprawdzałem błędy na kompie był tylko sensor speed g28 nie wiem co to było wykasowałem błąd więcej się nie pojawił. Znajomy mówi że to może być Czujnik płynu chłodzącego podobno jest 4 pinowy 2 do zegara i 2 na sterowniki i może cały czas chodzi na ssaniu dlatego tyle pali co wy na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się