Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kanały Adaptacyjne KLIMATRONIKA 08


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

KANAŁY ADAPTACYJNE KLIMATRONIKA



klimatronik.jpg

 

 

:arrow2: KLIKNIJ w zwijak ( spojler)


 

 

 




Adaptacja kanał 00



Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Reset wszystkich wartości adaptacyjnych do ustawienia jak na kodowanie.

Wartości wszystkich kanałów są adaptowane do ich ustawienia podstawowego, gdy napięcie w kanale adaptacji jest ustawiony na 1, a następnie przechowywano. Wartość wejściowa jest natychmiast kasowany na 0, gdy przechowywane.



Adaptacja kanał 01

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Instrukcja Sklep funkcję trybu recyrkulacji powietrza.

Z podstawowym ustawieniem 0 funkcja ręcznego trybu recyrkulacji powietrza jest czyszczony lub pozostaje w pamięci, gdy jest wyłączony zapłon, zgodnie z kodowaniem.

W przypadku ustawienia 1 Funkcja trybu recyrkulacji powietrza instrukcja jest przechowywana, gdy zapłon jest wyłączony, a następnie ponownie, gdy zapłon jest włączony ponownie (zgodnie z kodowaniem dla Azji). To ustawienie nie może być wykonana w pojazdach przeznaczonych do USA.

Z ustawieniem 2 manualna funkcja trybu recyrkulacji powietrza jest wyczyszczone, gdy zapłon jest wyłączony (działa tylko z kodowaniem dla Azji).



Adaptacja kanał 02

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Charakterystyczne pomieszczenie na świeże powietrze dmuchawy-V2-

Z podstawowym ustawieniu 0 dmuchawa świeżego powietrza-V2-jest również regulowane zgodnie z charakterystyką, gdy ustawienie zostało zmienione (charakterystyczne jest przesunięty tylko w trybie automatycznym zgodnie z ręcznego ustawienia).

W przypadku ustawienia 1 dmuchawa świeżego powietrza-V2-jest aktywowana przy stałej wartości w zależności od ustawienia.



Adaptacja kanał 03

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Wyłączanie sprężarki przez sterownik silnika poprzez sprężarki AC Funkcja odcięcia.

W podstawowym ustawieniu 0 lub 1 (w zależności od wersji pojazdu i kodowania) wniosek do wyłączania sprężarki jest realizowany lub ignorowane.

W drodze funkcją adaptacji, na przykład odcinania aktywacji sprężarki AC regulującej zaworu N280 powodu sprężarki AC odłączony może być tłumione przez zmianę adaptacji od 0 do 1. Climatronic control unit-J255 to ignoruje zwrócić się do jednostki sterującej silnika. Adaptacja 0 jest obecnie ustawiona na większości pojazdów domyślnie. W tym aktywacji wartości adaptacja zaworu regulacyjnego sprężarki AC - N280 jest wyłączona, gdy tylko wniosek został złożony z jednostki sterującej silnika. Adaptacja 1 może, z gorącym kodowania klimatu, być aktywne z fabryki w zależności od specyfikacji pojazdu i jednostkę sterowania Climatronic-J255.



Adaptacja kanał 04

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Przełożenie silnik / kompresor AC.

Stan licznika np. 0 (w zależności od wersji silnikowej).

- Przydział do odpowiedniego silnika zależy od kodowania kontroli Climatronic unit-J255-.

- Adaptacja nie może być zmieniona.



Adaptacja kanał 05

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Rozszerzone gotowość AC.

W podstawowym ustawieniu 0 aktywacji zaworu regulacyjnego sprężarki AC - N280 jest wyłączony, gdy tylko temperatura otoczenia jest poniżej 2 ° C (poniżej -5 ° C, jeżeli wniosek o automatycznej recyrkulacji powietrza został odebrany z czujnikiem jakości powietrza - G238 -).

Przy ustawieniu 1 aktywację zaworu regulacyjnego sprężarki AC - N280 jest wyłączony, gdy tylko temperatura otoczenia jest poniżej -1 ° C (poniżej -8 ° C, jeżeli wniosek o automatycznej recyrkulacji powietrza został odebrany z czujnikiem jakości powietrza - G238 - ).

- Aby zapobiec oblodzeniu parownika od-up w niskich temperaturach otoczenia, temperatury odcinający jest podniesiony w zależności od temperatury parownika, temperatura wypływu przedziału pasażerskiego i stanu pracy klimatyzatora.



Adaptacja kanał 06

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Pomocy w podejmowaniu decyzji, pomocnicze ogrzewanie / wentylacja.

- W podstawowym ustawieniu 0 (automatyczne) kontrola Climatronic jednostkowej J255, decyduje przy zapłonie, w drodze zmierzonych rzeczywistych i zadanych temperatur opisie, czy podgrzewacz elektryczny jest uruchamiany, czy system działa w trybie wentylacji dodatkowej.

- Przy ustawieniu 1 (ostatnia funkcja) Sterownik-J255 Climatronic zawsze zwraca ostatni tryb zestawu (wentylacja ogrzewanie dodatkowe lub pomocnicze), niezależnie od zmierzonych i zadanych temperatur.

- Zmiana ustawienia podstawowego od 0 do 1 nie zawsze jest realizowane w jednostkach-J255 zamontowanych na początku produkcji (wprowadzenie czasu).



Adaptacja kanał 07

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Odcinający odpowiedź, pomocnicze ogrzewanie / wentylacja.

- Odpowiedź odcinający jest również przystosowany do dodatkowej kontroli nagrzewnicy-J364-. Te adaptacje dwóch jednostek kontrolnych nie mogą być sprzeczne.

- W podstawowym ustawieniu 0 trybie pomocniczym ogrzewanie / wentylacja utrzymuje się do czasu pracy określonym na MMI (Multi Media Interface) upłynął, lub zostanie wyłączony ręcznie.

- Przy ustawieniu 1 pomocniczy ogrzewanie / wentylacja jest wyłączona, gdy silnik jest wyłączony.



Adaptacja kanał 08

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Zmniejszenie prędkości dmuchawy świeżego powietrza z funkcją rozpoznawania głosu.

- Ten kanał adaptacja nie jest stosowany w pojazdach zbudowanych na początku produkcji.

- Adaptacja jest skuteczna tylko w pojazdach z kontroli wejścia mowy jednostkowej-J507 (opcja dodatkowa, wprowadzenie czasu).

0 w podstawowym ustawieniu prędkości dmuchawy świeżego powietrza nie jest zmniejszona, podczas gdy "wejście głosowe telefon" Zawiadomienie jest przesyłane w systemie magistrali danych wygody.

Przy ustawieniu 1 V (Volt) prędkość dmuchawy świeżego powietrza jest zmniejszona, podczas gdy "wejście głosowe telefon" Zawiadomienie jest przesyłane w systemie magistrali danych wygody.



Adaptacja kanał 09

Adaptacja kanał obecnie nie używany.

- Wcześniej wszystkie wartości adaptacji były zresetować do ustawień kodowania, jak na drodze tego kanału adaptacji. Funkcja ta jest wykonywane w drodze adaptacji kanału 00.



Adaptacja kanał 10

Podstawowe ustawienie z fabryki: 10

Górna granica regulacji temperatury powietrza w dół od parownika.

W podstawowym ustawieniu 10 (określonej temperaturze 10 ° C).

- Przy ustawieniu 0 ... 10 temperatura powietrza jest regulowana w zależności od dopasowania go np. do maksymalnie 6 ° C, przy nastawieniu 6.

- Więc nie ma parownika oblodzenie, wartość nie mniejsza niż 2 może być wpisana (wartości poniżej 2 są przeznaczone do pracy w ekstremalnych warunkach pracy i nie dozwolonych w krajach o klimacie umiarkowanym).



Adaptacja kanał 11

Adaptacja kanał obecnie nie używany.



Kanały 12 i 13 Adaptacja

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Te kanały są obecnie zablokowane adaptacji.

- Jeśli wartość adaptacji w jednym z tych kanałów adaptacyjnych zostanie zmieniona, funkcja klimatyzacja nie jest już operacyjny.



Adaptacja kanał 14

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Czajnik odcinający.

- Dostosowanie 0 nie może być (i w miarę możliwości nie powinny być) zmianie.

- Ten kanał adaptacja nie jest używany lub zablokowany dla pojazdów zbudowanych na początku produkcji.

W podstawowym ustawieniu 0 Climatronic control unit-J255 jest włączony. Można wybierać wszystkie funkcje.

Przy ustawieniu 1 Sterownik Climatronic-J255 jest wyłączone, a wszystkie funkcje są wyłączone.



Adaptacja kanał 15

Podstawowe ustawienie z fabryki: 70

Prędkość dmuchawy świeżego powietrza w trybie grzania / wentylacji pomocniczej pomocniczej (w funkcji zalegania ciepła, jeśli określona).

- Funkcja ciepła resztkowego nie jest obecnie skonfigurowany (wprowadzenie w toku).

- Przy ustawieniu 70 sterowania Climatronic-J255 Urządzenie reguluje maksymalne napięcie na świeże powietrze dmuchawy-V2-do 7 V.

- Przy ustawieniu 30 ..... 80 prędkość dmuchawy świeżego powietrza jest regulowana do wartości zadanej (45 odpowiadający 4,5 V na przykład).



Adaptacja kanał 16

Adaptacja kanał obecnie nie używany.

- Przeznaczony do włączenia funkcji ciepła resztkowego (obecnie nie jest możliwe w tym pojeździe).



Adaptacja kanał 17

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Przeznaczony do umożliwienia doposażyć podgrzewacza.

- Izba 3 na złączu T20e Obecny nieprzypisane.

- Wyjście sygnału z modyfikowanym podgrzewacza pomocniczego może być podłączane T20e komory 3 (pozytywny sygnał). Czas pracy sterowania Climatronic-J255-jednostka w tej funkcji jest ograniczony do 60 minut.

- Na OFF ustawienie na urządzeniu-J255-bez dodatkowego grzania sterowania Climatronic jest obecnie możliwe.

W podstawowym ustawieniu 0 brak aktywacji jednostki sterującej Climatronic-J255 jest możliwe przez modernizowane dodatkowego grzejnika w drodze pozytywny sygnał.

Przy ustawieniu 1 aktywacja jednostki sterującej Climatronic-J255 jest możliwe poprzez modyfikowanym podgrzewacza pomocniczego drodze dodatniego sygnału.



Adaptacja kanał 18

Dostosowanie nie używany kanał

Wersja podstawowa jednostka sterowania Climatronic-J255.

Wersja Comfort sterowania Climatronic unit-J255 z niepełnym numerem 4L0 820 043 (dla pojazdów z kierownicą po lewej stronie) do indeksu M.

Wersja Comfort Climatronic Control Unit-J255 z niepełnym numerem 8T2 820 043 (dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie) do indeksu J.



Podstawowe ustawienie z fabryki: 0



Wersja obudowy dystrybutora powietrza

Wersja Comfort sterowania Climatronic unit-J255 z niepełnym numerem 4L0 820 043 (dla pojazdów z kierownicą po lewej stronie) od indeksu Q.

Wersja Comfort sterowania Climatronic unit-J255 z niepełnym numerem 8T2 820 043 (dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie) od indeksu M.

- Od 08.2007 jednostek odżywka komfort powietrza wyposażony w obudowę rozdzielacza powietrza z optymalnym prowadzenie powietrza zostaną wycofane w (dla odróżnienia funkcji między wersjami 1 i 2 instrukcji warsztatowych, ogrzewanie postojowe, klimatyzacja, naprawa Grupa 87.

W podstawowym ustawieniu 0 dystrybucji powietrza jest kontrolowana zgodnie z charakterystyczną dla zoptymalizowanej obudowy rozdzielacza powietrza (wersja 2).

Przy ustawieniu 1 rozdziału powietrza jest kontrolowana zgodnie z charakterystyczną dla wersji 1 do obudowy rozdzielacza powietrza.



Adaptacja kanał 19

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Adaptacja kanał obecnie nie używany.

- Przeznaczony do wyłączenia dodatkowej nagrzewnicy za pomocą przycisku zasilania (obecnie nie jest możliwe w tym pojeździe).



Adaptacja kanał 20

Klimatyzacja automatyczna zamkniętego obiegu powietrza podczas cofania.

- Ta funkcja nie jest dostępna dla pojazdów zbudowanych na początku produkcji (wprowadzenie w toku).

W podstawowym ustawieniu 0, w pojazdach z odżywką komfort powietrza System przełącza się na tryb recyrkulacji powietrza podczas cofania (gdy "Odwróć bieg" informacje są przesyłane przez system magistrali danych oraz z funkcji automatycznej recyrkulacji powietrza został aktywowany w MMI ). W pojazdach z podstawowego systemu klimatyzacji nie jest przełącznik na tryb recyrkulacji powietrza podczas cofania.

Przy ustawieniu 1 System automatycznie przełącza się na tryb recyrkulacji powietrza, gdy "Bieg wsteczny zaangażowanego" otrzymania informacji przez system magistrali danych (niezależnie od wersji klimatyzacji i funkcji wybranej na MMI w wersji Comfort).

Przy ustawieniu 2 nie jest przełącznik trybu recyrkulacji powietrza, gdy "Bieg wsteczny zaangażowany" informacje są odbierane przez system magistrali danych.

- Przejście na tryb recyrkulacji powietrza zapobiega małe ilości emisji od spalin pojazdu, co wnikając przedziału pasażerskiego i tworzenia nieprzyjemnego zapachu (samochód jedzie przez własną pióropusz spalin podczas cofania z garażem na przykład).

- Gdy sprężarka jest wyłączona, a przy niskich temperaturach, gdy jest ustawiona na 0 lub 1 okien może zaparowanie podczas cofania na dłuższy okres czasu.



Adaptacja kanał 21

Adaptacja kanał obecnie nie używany.



Adaptacja kanał 22

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Dostosowanie charakterystyki dmuchawy powietrza świeżego.

W podstawowym ustawieniu 0 Climatronic control unit-J255 reguluje dopływ świeżego powietrza dmuchawy-V2-do prędkości przypisanej do tego kodowania.

Przy ustawieniu 1 dmuchawa świeżego powietrza-V2-jest regulowana do niższej prędkości w całej pełni charakterystycznej linii.

Przy ustawieniu 2 dmuchawa świeżego powietrza-V2-jest regulowana w nieco niższej prędkości w całej pełni charakterystycznej linii.

W pozycji 3, świeże powietrze dmuchawy V2, jest regulowana w nieco większej prędkości w poprzek pełnej charakterystycznej linii.

Przy ustawieniu 4 dmuchawa świeżego powietrza-V2-jest regulowana do wyższej prędkości w całej pełni charakterystycznej linii.



Adaptacja kanał 23

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Dostosowanie charakterystyki temperatury w trybie chłodzenia (tryb letni).

- Dostosowanie charakterystyki temperatury w czasie zimy zobaczyć adaptacja kanał 27

W podstawowym ustawieniu 0 Climatronic control unit-J255 reguluje temperaturę w trybie chłodzenia do wartości przypisanych do tego kodowania.

Przy ustawieniu 1 Temperatura jest regulowana do chłodniejszego charakterystyki temperatury w całym spektrum.

Przy ustawieniu 2 temperatura regulowana jest w nieco chłodniejszego charakterystyki temperatury w całym spektrum.

W pozycji 3 temperaturę reguluje się nieco cieplejszy charakterystyki temperatury w całym spektrum.

Przy ustawieniu 4 temperatura jest regulowana w cieplejszej charakterystyki temperatury w całym spektrum.



Kanały od 24 do 26 Adaptacja

Te kanały są obecnie zablokowane adaptacji.

- W przypadku adaptacji w jednym z tych kanałów adaptacyjnych zmienia się, funkcja klimatyzacji nie działa prawidłowo.



Adaptacja kanał 27

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Dostosowanie charakterystyki temperatury w trybie ogrzewania (praca zimowa).

- Dostosowanie charakterystyki temperatury w trybie letnim zobaczyć adaptacja kanał 23

W podstawowym ustawieniu 0 Climatronic control unit-J255 reguluje temperaturę w trybie ogrzewania do wartości przypisanych do tego kodowania.

Przy ustawieniu 1 Temperatura jest regulowana do chłodniejszego charakterystyki temperatury w całym spektrum.

Przy ustawieniu 2 temperatura regulowana jest w nieco chłodniejszego charakterystyki temperatury w całym spektrum.

W pozycji 3 temperaturę reguluje się nieco cieplejszy charakterystyki temperatury w całym spektrum.

Przy ustawieniu 4 temperatura jest regulowana w cieplejszej charakterystyki temperatury w całym spektrum.



Adaptacja kanał 28

Podstawowe ustawienie z fabryki: 2

- Dostosowanie czułości czujnika jakości powietrza - G238 -.

Ten kanał jest wyłączony w adaptacji pojazdów zbudowanych na początku produkcji (umożliwiając planowane na 2008 rok modelowy).

- Ten kanał adaptacji jest przypisany tylko do pojazdów z odżywką komfortu powietrza (w pojazdach z podstawowym klimatyzatora nie czujnik jakości powietrza - G238 - jest zainstalowany).

- Wniosek z czujnikiem jakości powietrza - G238 - jest realizowana tylko wtedy, gdy nie ma stanu zakazujące zamkniętego obiegu powietrza panuje (patrz blok wartości mierzonych 058).

Na podstawowy 2 sygnał z czujnika jakości powietrza - G238 - jest oceniany przez jednostkę kontroli Climatronic-J255-w średniej wrażliwości i przełącznik jest wykonany w tryb recyrkulacji powietrza, jak tylko umiarkowany wzrost zanieczyszczenia powietrza jest na danych otrzymanych system magistrali z czujnikiem jakości powietrza - G238 -.

Przy ustawieniu 1 klimatyzator przełącza się na tryb recyrkulacji powietrza, jak tylko wzrost zanieczyszczenia powietrza, nawet mniej niż nastawy wstępnej jest odbierany z czujnika jakości powietrza - G238 - (kontrola jest bardziej wrażliwa).

W podstawowym ustawieniu 3 klimatyzator jest włączany tylko na tryb recyrkulacji powietrza, gdy nieco większy wzrost zanieczyszczenia powietrza niż nastawy wstępnej jest odbierany z czujnika jakości powietrza - G238 -.

W podstawowym ustawieniu 4 klimatyzator przełącza się na tryb recyrkulacji powietrza, jak tylko wzrost zanieczyszczenia powietrza wyższej niż nastawy wstępnej jest odbierany z czujnika jakości powietrza - G238 - (kontrola jest mniej wrażliwy).



Adaptacja kanał 29

Podstawowe ustawienie z fabryki: 50

Temperatura włączania do dodatkowych funkcji grzewczej w pojazdach z silnikiem wysokoprężnym.

- Tylko istotne w samochodach z silnikiem Diesla bez dodatkowej nagrzewnicy powietrza (dodatkowy grzejnik-Z35 elementu grzewczego). (W przypadku pojazdów z silnikiem benzynowym ma dodatkowy podgrzewacz powietrza jest obecnie wyposażone i jest brak aktywacji ewentualnie wyposażonego podgrzewacza).

- Żądanie przełączenia z podgrzewaczem jako dodatkowego ogrzewania jest wysyłany tylko przez jednostkę sterowania Climatronic-J255, w systemie magistrali danych, jeżeli wykryta temperatura otoczenia jest niższa od temperatury zarejestrowanej w kanale adaptacji.

- Do wniosku o uruchomienie grzejnika pomocniczego jako dodatkowe ogrzewanie do wysłania przez jednostkę kontroli Climatronic-J255-, należy również obliczono - na podstawie ustawienia podstawowego i zmierzonej temperatury płynu chłodzącego - że dodatkowa moc jest wymagana do ogrzewania uzyskania koniecznych temperatur (patrz wartości 047 bloków pomiarowych i 048).

W podstawowym ustawieniu 50 temperatura otoczenia musi być niższa niż 10 ° C na życzenie, aby przełączyć się na podgrzewacz pomocniczy jako dodatkowe ogrzewanie do wysłania (podstawa 40 oraz numer temperatura otoczenia od +10 ° C).

Przy ustawieniu 0 żądanie przełączenia z podgrzewaczem jako dodatkowego ogrzewania jest wysyłana dopiero w temperaturze poniżej -40 ° C.

- Ustawienia powyżej 50 nie powinno być.



Adaptacja kanał 30

Podstawowe ustawienie z fabryki: 60

Uruchomić na czas dodatkowego podgrzewacza paliwa (zasilane podgrzewaczem) po klimatyzator został wyłączony (np. przez naciśnięcie przycisku OFF).

- Wyłącznie znaczenie w pojazdach z silnikiem napędowym (pojazdami z silnikiem benzynowym ma dodatkowy podgrzewacz powietrza jest obecnie wyposażone i jest brak aktywacji ewentualnie wyposażonego podgrzewacza).

- Na początku produkcji tego pojazdu, wersje z silnikiem wysokoprężnym są zawsze wyposażone w dodatkową grzałkę Element grzewczy-Z35-. W późniejszym terminie, w zależności od specyfikacji pojazdu (na pojazd z opcjonalnego podgrzewacza) podgrzewacz pomocniczy może pełnić funkcję dodatkowej nagrzewnicy jako dodatkowe ogrzewanie. (Wprowadzenie obecnie w toku.)

W podstawowym ustawieniu 60 wniosek o włączenie podgrzewacza pomocniczego jako dodatkowe ogrzewanie jest wyczyszczone 10 minut po klimatyzator jest wyłączony (60 razy 10 = 600 sekund), chyba że klimatyzator został ponownie włączony w międzyczasie.

Przy ustawieniu 0 wniosek o uruchomienie grzejnika pomocniczego jako dodatkowe ogrzewanie jest kasowany, gdy zostanie naciśnięty przycisk OFF.

- Ustawienia poniżej 60 lat nie powinny być wykonane, jako dodatkowa funkcja ogrzewania mogłyby być wyłączone za każdym razem klimatyzacja jest wyłączona, naciskając przycisk OFF i ponownie, czy klimatyzator jest włączony ponownie tylko przez krótki czas później (pomocniczy Grzałka jest zmuszony do ponownego uruchomienia).

Ustawienia - powyżej 60 nie powinny być, jak ciepło generowane nie mogą być stosowane do ogrzewania kabiny.



Adaptacja kanał 31

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Adaptacja kanał obecnie nie używany.

- Przeznaczony do dezaktywacji ochrony części dla sterowania Climatronic unit-J255-(podstawowe ustawienia nie można zmienić).



Adaptacja kanał 32

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Adaptacja rodzaju dodatkowego ogrzewania.

- Wyłącznie znaczenie w pojazdach z silnikiem napędowym (pojazdami z silnikiem benzynowym ma dodatkowy podgrzewacz powietrza jest obecnie wyposażone i jest brak aktywacji ewentualnie wyposażonego podgrzewacza).

- Na początku produkcji tego pojazdu, wersje z silnikiem wysokoprężnym są zawsze wyposażone w dodatkową grzałkę Element grzewczy-Z35-. W późniejszym terminie, w zależności od specyfikacji pojazdu (na pojazd z opcjonalnego podgrzewacza) podgrzewacz pomocniczy może pełnić funkcję dodatkowej nagrzewnicy jako dodatkowe ogrzewanie. (Wprowadzenie obecnie w toku.)

-Funkcja dodatkowa grzałka w pojazdach z opcją dodatkowej nagrzewnicy pomocniczej jest również przystosowany do dodatkowej kontroli nagrzewnicy-J364-. Te adaptacje dwóch jednostek kontrolnych nie mogą być sprzeczne.

W podstawowym ustawieniu 0 kontrola Climatronic-J255-jednostka zakłada z kodowaniem, że pojazd ma silnik diesla i jest wyposażona w dodatkową grzałkę Element grzewczy-Z35 i wysyła żądanie, aby włączyć dodatkowe ogrzewanie na magistrali danych do systemu istotne sterownik silnika (każdy opcjonalnie wyposażone podgrzewacz pomocniczy nie jest aktywna jako dodatkowe ogrzewanie).

Przy ustawieniu 1 jednostka sterowania Climatronic-J255-zakłada z kodowaniem, że pojazd posiada silnik wysokoprężny i że żaden dodatkowy element grzejny grzałki-jest-Z35 wyposażony, i wysyła żądanie, aby przełączyć się na dodatkową grzałkę nad magistrali danych do systemu Dodatkowa kontrola nagrzewnicy-J364-(pominięto dodatkowe grzałki ogrzewania Z35 element zależności, sprawdź dopasowanie).



Adaptacja kanał 33

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Kontroli prędkości silników w trybie sterowania pętli.

- Ten kanał adaptacja nie jest stosowany w pojazdach zbudowanych na początku produkcji.

W podstawowym ustawieniu 0 silniki sterujące jednostki klimatyzatora są aktywowane, tak aby przejść do normalnej prędkości.

Przy ustawieniu 1 silniki sterujące jednostki klimatyzatora są aktywowane, tak aby przejść na nieco niższą prędkością (w celu zmniejszenia hałasu).



Adaptacja kanał 34

Zresetować z odczytami wartości w blokach wartości mierzonych 080, 081 i 082.

- Ten kanał adaptacja nie jest stosowany w pojazdach zbudowanych na początku produkcji.

Przy ustawieniu 1 co najmniej jeden licznik w blokach pomiarowych powyżej została zmieniona wartość od 0 do 1 od ostatniego zerowania. Licznik nie jest kasowany na 0.

Przy ustawieniu 0 wszystkie liczniki w blokach pomiarowych powyżej wartości są ustawiane na 0.



- Jak tylko licznik w blokach pomiarowych powyżej wartości zmian 1, ustawienie w tym kanale adaptacji jest automatycznie resetowany do 1.



Adaptacja kanał 35

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Ocena sygnału od nadawcy-G355 wilgotności-.

- Ten kanał adaptacji jest wyposażony tylko w samochodach z klimatyzacji komfortu. W przypadku pojazdów z podstawowym klimatyzatora nadawcy-G355 jest zamontowany bez wilgotności.

W podstawowym ustawieniu 0 sygnału z wilgocią nadawcy-G355-jest oceniany przez jednostkę sterowania Climatronic-J255-i wykorzystywane do sterowania klimatyzatora (patrz blok wartości mierzonych 059).

Przy ustawieniu 1 sygnału z wilgocią nadawcy-G355-nie jest oceniana przez jednostkę kontroli Climatronic-J255-.



Kanały 36 i 37 Adaptacja

Te kanały adaptacji nie są wykorzystywane obecnie.



Adaptacja kanał 38

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Adaptacja oceny z wycieraczką przerywanego sygnału przełącznik-E22-.

W podstawowym ustawieniu 0 sygnału z przełącznika-przerywanego wycieraczek E22-jest oceniany przez jednostkę sterowania Climatronic-J255-, a kiedy wytrzeć / wyłącznik jest wciśnięty do mycia klimatyzator jest włączany na czas do zamkniętego obiegu powietrza (patrz bloki wartości mierzonych 039 i 043).

Na ustawienie 1 (dozwolone tylko w pojazdach z klimatyzatora komfortu) klimatyzator jest włączany na czas do zamkniętego obiegu powietrza podczas wycierania / wyłącznik jest wciśnięty tylko do mycia, jeśli funkcja automatycznego tryb recyrkulacji powietrza został aktywowany w MMI (Multi Media Interface).

Przy ustawieniu 2 klimatyzacja nie jest przełączony w tryb recyrkulacji powietrza, gdy wytrzeć / umyć naciśnięciu przełącznika.



Adaptacja kanał 39

Podstawowe ustawienie z fabryki: 5

Czas odczytu określonych funkcji ustawień klimatyzatora na wyświetlaczu MMI, np. dystrybucji powietrza, prędkości dmuchawy świeżego powietrza, ogrzewanie siedzenia (siedzenia) i wentylacji ustawieniem temperatury.

- To adaptacja dotyczy temperatury ustawienie tylko, jeśli połączenie kolej pokrętło / przycisk jest wciśnięty, po czym odwrócił się (na czas odczytu temperatury bez pchania połączenie kolej pokrętło / przycisk zobaczyć adaptacja kanał 47).

- Jeśli odpowiedni przycisk funkcyjny na kontroli Climatronic-J255-jednostka zostanie naciśnięty po raz drugi, na wyświetlaczu MMI natychmiast przełącza się z powrotem do swojego głównego menu.

W podstawowym ustawieniu 5 dana funkcja klimatyzatora jest wyświetlany przez 5 sekund na MMI.

Przy ustawieniu 2 ... 255 odpowiednia funkcja klimatyzatora jest wyświetlane przez zadany czas (np. 20 sekund przy nastawieniu 20) na MMI.

- Ustawienia poniżej 5 nie powinno być. Ustawienie 0 nie jest dozwolone, ponieważ odpowiednie funkcje są już wyświetlane.



Adaptacja kanał 40

Ten kanał adaptacja nie jest wykorzystywany obecnie.



Adaptacja kanał 41

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Adaptacja przepływu powietrza na przedniej szybie w lecie przy ustawieniu Auto sprawie kontroli Climatronic unit-J255-.

- W trybie Auto chłodzi powietrze kierowane jest do przedniej szyby w lecie. W pewnych przypadkach może to spowodować skraplanie się na zewnątrz szyby.

- Jeśli kodowanie dla USA lub Azji ujęto dystrybucji powietrza wchodzi w życie zgodnie z zale 1.

W podstawowym ustawieniu 0 przepływu powietrza przechowywane w jednostce sterującej Climatronic-J255 dla tego kodowania na podstawie warunków otoczenia jest kierowane do szyby przedniej (poprzez otwory wentylacyjne rozmrażania i wentylacji pośredniej).

Przy ustawieniu 1, w pojazdach nie kodowanych dla USA i Azji, w przeciwieństwie do kodowania jednostkę sterowania Climatronic-J255 niższy strumień powietrza jest kierowany na szybę przednią (klapy rozmrażania jest prawie całkowicie zamknięte). To ustawienie odpowiada ustawieniu podstawowym w USA i Azji.

Przy ustawieniu 2 na wszystkich pojazdów bez kodowania, przepływ powietrza przechowywane w jednostce sterującej Climatronic-J255 w oparciu o warunki otoczenia jest kierowane do szyby (poprzez otwory wentylacyjne i rozmrażania pośredniego). To ustawienie odpowiada ustawieniu podstawowym dla reszty świata.



Adaptacja kanał 42

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Adaptacja przepływu powietrza do nogi w trybie chłodzenia (tryb letni).

W podstawowym ustawieniu 0 klapy nogi są prawie całkowicie zamknięte w trybie chłodzenia (trochę powietrza jest kierowany do nogi).

- Przy ustawieniu 1 klapki na nogi są zamknięte w trybie chłodzenia (prawie bez powietrza jest kierowany na stopy).

- Przy ustawieniu 2 klapy na nogi są otwarte małej ilości w trakcie chłodzenia (od około 20%, niewielka ilość powietrza jest kierowany na stopy).



Adaptacja kanał 43

Adaptacja kanał obecnie nie używany.



Adaptacja kanał 44

Podstawowe ustawienie fabryczne ex: 120 (lub 150)

Czas, w którym aktywacja sprężarki w podstawowej funkcji ustawień w grupach wyświetlania 002 i 003 dokonuje się w drodze charakterystycznej dla sprężarki uruchomić w (przy pierwszym uruchomieniu).

- różne wartości w zależności od wersji sterowania Climatronic jednostkowej-J255.

W podstawowym ustawieniu 120 kompresor docierania trwa 120 sekund.

Ale jako próba wyjścia na zimno w podstawowej funkcji ustawień w grupie wyświetlania 003 tylko rozpoczyna się po zakończeniu jego sprężarki run-in (zaprogramowanego czasu w adaptacji kanał 45) okres czasu jest dłuższy.

- Zaprogramowany czas nie musi być zmieniana. (Wymagane jest jako lead-in do testu wyjściowego zimno w podstawowej funkcji ustawiania grupy wyświetlania 003.)

- Przy ustawieniu poniżej 150, czas może nie być wystarczająca do podstawowych funkcji ustawień w grupie wyświetlania 003, więc ustawienie nie jest dozwolone!

- Przy ustawieniu 150 ... 254 Domyślny czas wynosi pomiędzy 150 i 254 sekund.

- Przy ustawieniu 255 Podstawowe ustawienie działa bez ograniczeń czasowych, dopóki zapłon jest wyłączony. Wejście nie jest dozwolone!



Adaptacja kanał 45

Podstawowe ustawienie z fabryki: 120

- Przeznaczony do czasu, w którym temperatura ustawiona fabrycznie dla funkcji "ustawienie podstawowe" w grupie wyświetlania "003" musi być osiągnięty (wprowadzenie w toku).

W zale 120 zaprogramowane temperatury muszą być osiągnięte w ciągu maksymalnie 120 sekund.

- Ale jak tylko próba wyjścia zimna sprężarka zaczyna po zakończeniu jego run-in (Ustawienie czasu w adaptacji kanał 44) Okres dla podstawowej funkcji wyświetlania ustawień w grupie 003 jest dłuższy.

- Przy adaptacji kanału 0 nie jest możliwe ustawienie podstawowe w grupie wyświetlania 003 (wejście nie jest dozwolone!).

- Na wartość adaptacji poniżej 120, czas może nie być wystarczająca do podstawowych funkcji ustawień w grupie wyświetlacza 003 (nie jest dozwolone więc adaptacja!).

- Na wartość adaptacji 120 ... 254 Domyślny czas wynosi pomiędzy 120 i 254 sekund.

- Na wartość adaptacji 255 Podstawowe ustawienie działa bez ograniczeń czasowych, dopóki zapłon jest wyłączony. (Wejście nie jest dozwolone!)



Adaptacja kanał 46

Ten kanał adaptacja nie jest wykorzystywany obecnie.



Adaptacja kanał 47

Podstawowe ustawienie z fabryki: 5

Czas odczytu na ustawienie temperatury klimatyzator funkcji na MMI (Multi Media Interface) wyświetlacza.

- To adaptacja dotyczy temperatury ustawienie tylko, jeśli połączenie kolej pokrętło / przycisk nie jest wciśnięty, po czym odwrócił się (na czas odczytu temperatury po wciśnięciu kombinacji kolej pokrętło / przycisk zobaczyć adaptacja kanał 39).

- Jeśli połączenie kolej pokrętło / przycisk na jednostkę sterowania Climatronic-J255-jest wciśnięty po raz drugi, na wyświetlaczu MMI natychmiast przełącza się z powrotem do swojego głównego menu.

W podstawowym ustawieniu 5 funkcja klimatyzatora jest wyświetlany przez 5 sekund na MMI.

Przy ustawieniu 2 ... 255 funkcja klimatyzatora jest wyświetlane przez zadany czas (np. 20 sekund przy nastawieniu 20) na MMI.

- Ustawienia poniżej 5 nie powinno być. Ustawienie 0 nie jest dozwolone, a funkcje są już wyświetlane.



Kanały od 48 do 57 Adaptacja

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Te kanały są obecnie zablokowane adaptacji.

- Przeznaczony dla konkretnych adaptacje obecnie nie związanych z Serwisu.



Kanały adaptacja 58 do 69

Te kanały adaptacji nie są wykorzystywane obecnie.



Adaptacja kanał 70

Podstawowe ustawienie z fabryki: 500

Adaptacja dopuszczalne odstępstwo w podróży regulacji dla różnych silników sterujących podczas podstawowej funkcji ustawień w grupie wyświetlania 001.

W podstawowym ustawieniu 500 podróży dostosowanie różnych silników sterujących podczas podstawowej funkcji ustawień w grupie wyświetlacza 001 może być maksymalnie 500 jednostek mniejszych lub większych niż przesuwu przechowywane w jednostkę sterowania Climatronic-J255-dla różnych silników sterujących .

- Ustawienia poniżej 500 nie musi być. Dopuszczalna tolerancja spadnie zbyt nisko, a potem być może nie jest już możliwe, aby wykonać podstawowe funkcje ustawień wyświetlacza 001 w grupie z powodzeniem.

- Ustawienia powyżej 500 do 700 nie powinno być. Dopuszczalna tolerancja wzrośnie zbyt daleko. Sprawdź dowolny silnik sterujący których zakres regulacji jest zbyt wąska lub zbyt szeroka, aby upewnić się, że jest prawidłowo zamontowana, powiązane klapy pracują prawidłowo, a urządzenie porusza się płynnie.

- Ustawienia powyżej 700 nie są dozwolone.



Adaptacja kanał 71

Podstawowe ustawienie z fabryki: 300

Adaptacja dopuszczalne odstępstwo w granicach stop dla różnych silników sterujących z wartością nauczył podczas podstawowego ustawienia w grupie wyświetlania 001 w normalnym trybie pracy.

- Na początku produkcji Climatronic kontroli jednostek-J255 wyposażono featuring dopuszczalną tolerancję 150 Zmień to adaptacja do 300, w razie potrzeby..

W podstawowym ustawieniu 300 limity stopu różnych silników sterujących w trybie normalnej pracy może się różnić maksymalnie o 300 jednostek od wartości nabytych podczas podstawowego ustawienia w grupie wyświetlania 001 i przechowywanych w kontroli Climatronic-J255-urządzenie do odpowiednich limitów stopu .

- Ustawienia poniżej 300 nie może być wykonana; dopuszczalna tolerancja spadnie zbyt nisko i nieuzasadnionych wpisów błędów może być wykonane z różnych silników sterujących.

- Ustawienia powyżej 300 do 400 nie może być wykonana; dopuszczalna tolerancja wzrośnie zbyt daleko, Sprawdź dowolny silnik sterujący, którego wartość graniczna przystanek zmienia zbyt wiele od nauczyłem wartości w celu zapewnienia, że jest prawidłowo zamontowana, powiązane klapy pracują prawidłowo, a urządzenie porusza się płynnie.

- Ustawienia powyżej 400 nie są dozwolone.



Adaptacja kanał 72

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Adaptacja obniżenie charakterystyki dmuchawy świeżego powietrza przy małej prędkości pojazdu.

W podstawowym ustawieniu 0 Climatronic control unit-J255 reguluje dopływ świeżego powietrza dmuchawy-V2-przy niskiej prędkości pojazdu na charakterystycznym Zgodnie z niską moc (w celu zmniejszenia hałasu).

Przy ustawieniu 1 świeże dmuchawy V2-powietrze jest regulowana w całym zakresie prędkości, na normalne właściwości (nie obniżając przy niskiej prędkości pojazdu).



Adaptacja kanał 73

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Adaptacja do zakładania i aktywacji z Climatronic chłodziwa zaworem odcinającym - N422 .

- Climatronic chłodziwa zawór odcinający - N422 - wyposażony jest tylko na początku produkcji, a tylko w samochodach z 4 - lub 6-cylindrowym silnikiem benzynowym. (Pominięte w modelu z roku 2008.)

Jeśli opcja dodatkowa podgrzewacz pomocniczy jest wyposażony w samochodach z tych silników, nie Climatronic chłodziwa zawór odcinający - N422 jest zainstalowany.

- Jeżeli płyn chłodzący Climatronic zawór odcinający - N422 jest wskazany jako błąd w pojeździe nie wyposażonym w Climatronic chłodziwa zaworem odcinającym - N422 , zmienić dopasowanie w kanale adaptacji.

W podstawowym ustawieniu 0 Climatronic kontroli jednostkowej J255 oczekuje, że Climatronic zawór odcinający chłodziwa - N422 - jest podłączony do złącza T20e komorę 18 tylko wtedy, gdy wynika to z wykorzystaniem kodowania dla tego pojazdu i uruchamia je w razie potrzeby (patrz blok wartości mierzonych 079).

Przy ustawieniu 1 Climatronic Control Unit-J255 zakłada, że chłodziwo nie Climatronic zawór odcinający - N422 jest wyposażony w tego pojazdu.

Przy ustawieniu 2 sterowania Climatronic-J255-jednostka oczekuje, że Climatronic zawór odcinający chłodziwa - N422 - jest zawsze podłączony do złącza T20e komorę 18, niezależnie od kodowania i uruchamia je w razie potrzeby (patrz blok wartości mierzonych 079).



Uwaga:

W pojazdach z silnikiem FSI 6-cylindrowy bez opcjonalnego podgrzewacza pomocniczego, na początku produkcji jest zainstalowana pompa obiegowa-chłodziwo V50 (zlikwidowane od stycznia 2008 r.).
Chłodziwa pompa obiegowa-V50 jest aktywowana za pomocą pompy obiegowej przekaźnika-J160 w drodze tej samej mocy jednostki sterującej Climatronic-J255 jako zawór odcinający chłodziwa Climatronic - N422 . Gdy zapłon jest włączony, chłodziwa pompa obiegowa-V50 jest aktywowany, gdy płyn chłodzący Climatronic zawór odcinający - N422 nie jest aktywna (np. w Warm nastawą temperatury na moduł sterowania-J255 Climatronic).



Kanały od 74 do adaptacji XXX

Te kanały adaptacji nie są wykorzystywane obecnie.


zródło ===> Audi Portal: ECU Diagnostic . Audi A4 8K (2008-) . Climatronic J255
 

Opublikowano
On 4/24/2014 at 9:59 AM, wrclaguna said:

KANAŁY ADAPTACYJNE KLIMATRONIKA



http://s19.postimg.org/chfvesahv/klimatronik.jpg

 

 

:arrow2: KLIKNIJ w zwijak ( spojler)


 

 

  Reveal hidden contents




Adaptacja kanał 00



Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Reset wszystkich wartości adaptacyjnych do ustawienia jak na kodowanie.

Wartości wszystkich kanałów są adaptowane do ich ustawienia podstawowego, gdy napięcie w kanale adaptacji jest ustawiony na 1, a następnie przechowywano. Wartość wejściowa jest natychmiast kasowany na 0, gdy przechowywane.



Adaptacja kanał 01

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Instrukcja Sklep funkcję trybu recyrkulacji powietrza.

Z podstawowym ustawieniem 0 funkcja ręcznego trybu recyrkulacji powietrza jest czyszczony lub pozostaje w pamięci, gdy jest wyłączony zapłon, zgodnie z kodowaniem.

W przypadku ustawienia 1 Funkcja trybu recyrkulacji powietrza instrukcja jest przechowywana, gdy zapłon jest wyłączony, a następnie ponownie, gdy zapłon jest włączony ponownie (zgodnie z kodowaniem dla Azji). To ustawienie nie może być wykonana w pojazdach przeznaczonych do USA.

Z ustawieniem 2 manualna funkcja trybu recyrkulacji powietrza jest wyczyszczone, gdy zapłon jest wyłączony (działa tylko z kodowaniem dla Azji).



Adaptacja kanał 02

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Charakterystyczne pomieszczenie na świeże powietrze dmuchawy-V2-

Z podstawowym ustawieniu 0 dmuchawa świeżego powietrza-V2-jest również regulowane zgodnie z charakterystyką, gdy ustawienie zostało zmienione (charakterystyczne jest przesunięty tylko w trybie automatycznym zgodnie z ręcznego ustawienia).

W przypadku ustawienia 1 dmuchawa świeżego powietrza-V2-jest aktywowana przy stałej wartości w zależności od ustawienia.



Adaptacja kanał 03

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Wyłączanie sprężarki przez sterownik silnika poprzez sprężarki AC Funkcja odcięcia.

W podstawowym ustawieniu 0 lub 1 (w zależności od wersji pojazdu i kodowania) wniosek do wyłączania sprężarki jest realizowany lub ignorowane.

W drodze funkcją adaptacji, na przykład odcinania aktywacji sprężarki AC regulującej zaworu N280 powodu sprężarki AC odłączony może być tłumione przez zmianę adaptacji od 0 do 1. Climatronic control unit-J255 to ignoruje zwrócić się do jednostki sterującej silnika. Adaptacja 0 jest obecnie ustawiona na większości pojazdów domyślnie. W tym aktywacji wartości adaptacja zaworu regulacyjnego sprężarki AC - N280 jest wyłączona, gdy tylko wniosek został złożony z jednostki sterującej silnika. Adaptacja 1 może, z gorącym kodowania klimatu, być aktywne z fabryki w zależności od specyfikacji pojazdu i jednostkę sterowania Climatronic-J255.



Adaptacja kanał 04

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Przełożenie silnik / kompresor AC.

Stan licznika np. 0 (w zależności od wersji silnikowej).

- Przydział do odpowiedniego silnika zależy od kodowania kontroli Climatronic unit-J255-.

- Adaptacja nie może być zmieniona.



Adaptacja kanał 05

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Rozszerzone gotowość AC.

W podstawowym ustawieniu 0 aktywacji zaworu regulacyjnego sprężarki AC - N280 jest wyłączony, gdy tylko temperatura otoczenia jest poniżej 2 ° C (poniżej -5 ° C, jeżeli wniosek o automatycznej recyrkulacji powietrza został odebrany z czujnikiem jakości powietrza - G238 -).

Przy ustawieniu 1 aktywację zaworu regulacyjnego sprężarki AC - N280 jest wyłączony, gdy tylko temperatura otoczenia jest poniżej -1 ° C (poniżej -8 ° C, jeżeli wniosek o automatycznej recyrkulacji powietrza został odebrany z czujnikiem jakości powietrza - G238 - ).

- Aby zapobiec oblodzeniu parownika od-up w niskich temperaturach otoczenia, temperatury odcinający jest podniesiony w zależności od temperatury parownika, temperatura wypływu przedziału pasażerskiego i stanu pracy klimatyzatora.



Adaptacja kanał 06

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Pomocy w podejmowaniu decyzji, pomocnicze ogrzewanie / wentylacja.

- W podstawowym ustawieniu 0 (automatyczne) kontrola Climatronic jednostkowej J255, decyduje przy zapłonie, w drodze zmierzonych rzeczywistych i zadanych temperatur opisie, czy podgrzewacz elektryczny jest uruchamiany, czy system działa w trybie wentylacji dodatkowej.

- Przy ustawieniu 1 (ostatnia funkcja) Sterownik-J255 Climatronic zawsze zwraca ostatni tryb zestawu (wentylacja ogrzewanie dodatkowe lub pomocnicze), niezależnie od zmierzonych i zadanych temperatur.

- Zmiana ustawienia podstawowego od 0 do 1 nie zawsze jest realizowane w jednostkach-J255 zamontowanych na początku produkcji (wprowadzenie czasu).



Adaptacja kanał 07

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Odcinający odpowiedź, pomocnicze ogrzewanie / wentylacja.

- Odpowiedź odcinający jest również przystosowany do dodatkowej kontroli nagrzewnicy-J364-. Te adaptacje dwóch jednostek kontrolnych nie mogą być sprzeczne.

- W podstawowym ustawieniu 0 trybie pomocniczym ogrzewanie / wentylacja utrzymuje się do czasu pracy określonym na MMI (Multi Media Interface) upłynął, lub zostanie wyłączony ręcznie.

- Przy ustawieniu 1 pomocniczy ogrzewanie / wentylacja jest wyłączona, gdy silnik jest wyłączony.



Adaptacja kanał 08

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Zmniejszenie prędkości dmuchawy świeżego powietrza z funkcją rozpoznawania głosu.

- Ten kanał adaptacja nie jest stosowany w pojazdach zbudowanych na początku produkcji.

- Adaptacja jest skuteczna tylko w pojazdach z kontroli wejścia mowy jednostkowej-J507 (opcja dodatkowa, wprowadzenie czasu).

0 w podstawowym ustawieniu prędkości dmuchawy świeżego powietrza nie jest zmniejszona, podczas gdy "wejście głosowe telefon" Zawiadomienie jest przesyłane w systemie magistrali danych wygody.

Przy ustawieniu 1 V (Volt) prędkość dmuchawy świeżego powietrza jest zmniejszona, podczas gdy "wejście głosowe telefon" Zawiadomienie jest przesyłane w systemie magistrali danych wygody.



Adaptacja kanał 09

Adaptacja kanał obecnie nie używany.

- Wcześniej wszystkie wartości adaptacji były zresetować do ustawień kodowania, jak na drodze tego kanału adaptacji. Funkcja ta jest wykonywane w drodze adaptacji kanału 00.



Adaptacja kanał 10

Podstawowe ustawienie z fabryki: 10

Górna granica regulacji temperatury powietrza w dół od parownika.

W podstawowym ustawieniu 10 (określonej temperaturze 10 ° C).

- Przy ustawieniu 0 ... 10 temperatura powietrza jest regulowana w zależności od dopasowania go np. do maksymalnie 6 ° C, przy nastawieniu 6.

- Więc nie ma parownika oblodzenie, wartość nie mniejsza niż 2 może być wpisana (wartości poniżej 2 są przeznaczone do pracy w ekstremalnych warunkach pracy i nie dozwolonych w krajach o klimacie umiarkowanym).



Adaptacja kanał 11

Adaptacja kanał obecnie nie używany.



Kanały 12 i 13 Adaptacja

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Te kanały są obecnie zablokowane adaptacji.

- Jeśli wartość adaptacji w jednym z tych kanałów adaptacyjnych zostanie zmieniona, funkcja klimatyzacja nie jest już operacyjny.



Adaptacja kanał 14

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Czajnik odcinający.

- Dostosowanie 0 nie może być (i w miarę możliwości nie powinny być) zmianie.

- Ten kanał adaptacja nie jest używany lub zablokowany dla pojazdów zbudowanych na początku produkcji.

W podstawowym ustawieniu 0 Climatronic control unit-J255 jest włączony. Można wybierać wszystkie funkcje.

Przy ustawieniu 1 Sterownik Climatronic-J255 jest wyłączone, a wszystkie funkcje są wyłączone.



Adaptacja kanał 15

Podstawowe ustawienie z fabryki: 70

Prędkość dmuchawy świeżego powietrza w trybie grzania / wentylacji pomocniczej pomocniczej (w funkcji zalegania ciepła, jeśli określona).

- Funkcja ciepła resztkowego nie jest obecnie skonfigurowany (wprowadzenie w toku).

- Przy ustawieniu 70 sterowania Climatronic-J255 Urządzenie reguluje maksymalne napięcie na świeże powietrze dmuchawy-V2-do 7 V.

- Przy ustawieniu 30 ..... 80 prędkość dmuchawy świeżego powietrza jest regulowana do wartości zadanej (45 odpowiadający 4,5 V na przykład).



Adaptacja kanał 16

Adaptacja kanał obecnie nie używany.

- Przeznaczony do włączenia funkcji ciepła resztkowego (obecnie nie jest możliwe w tym pojeździe).



Adaptacja kanał 17

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Przeznaczony do umożliwienia doposażyć podgrzewacza.

- Izba 3 na złączu T20e Obecny nieprzypisane.

- Wyjście sygnału z modyfikowanym podgrzewacza pomocniczego może być podłączane T20e komory 3 (pozytywny sygnał). Czas pracy sterowania Climatronic-J255-jednostka w tej funkcji jest ograniczony do 60 minut.

- Na OFF ustawienie na urządzeniu-J255-bez dodatkowego grzania sterowania Climatronic jest obecnie możliwe.

W podstawowym ustawieniu 0 brak aktywacji jednostki sterującej Climatronic-J255 jest możliwe przez modernizowane dodatkowego grzejnika w drodze pozytywny sygnał.

Przy ustawieniu 1 aktywacja jednostki sterującej Climatronic-J255 jest możliwe poprzez modyfikowanym podgrzewacza pomocniczego drodze dodatniego sygnału.



Adaptacja kanał 18

Dostosowanie nie używany kanał

Wersja podstawowa jednostka sterowania Climatronic-J255.

Wersja Comfort sterowania Climatronic unit-J255 z niepełnym numerem 4L0 820 043 (dla pojazdów z kierownicą po lewej stronie) do indeksu M.

Wersja Comfort Climatronic Control Unit-J255 z niepełnym numerem 8T2 820 043 (dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie) do indeksu J.



Podstawowe ustawienie z fabryki: 0



Wersja obudowy dystrybutora powietrza

Wersja Comfort sterowania Climatronic unit-J255 z niepełnym numerem 4L0 820 043 (dla pojazdów z kierownicą po lewej stronie) od indeksu Q.

Wersja Comfort sterowania Climatronic unit-J255 z niepełnym numerem 8T2 820 043 (dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie) od indeksu M.

- Od 08.2007 jednostek odżywka komfort powietrza wyposażony w obudowę rozdzielacza powietrza z optymalnym prowadzenie powietrza zostaną wycofane w (dla odróżnienia funkcji między wersjami 1 i 2 instrukcji warsztatowych, ogrzewanie postojowe, klimatyzacja, naprawa Grupa 87.

W podstawowym ustawieniu 0 dystrybucji powietrza jest kontrolowana zgodnie z charakterystyczną dla zoptymalizowanej obudowy rozdzielacza powietrza (wersja 2).

Przy ustawieniu 1 rozdziału powietrza jest kontrolowana zgodnie z charakterystyczną dla wersji 1 do obudowy rozdzielacza powietrza.



Adaptacja kanał 19

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Adaptacja kanał obecnie nie używany.

- Przeznaczony do wyłączenia dodatkowej nagrzewnicy za pomocą przycisku zasilania (obecnie nie jest możliwe w tym pojeździe).



Adaptacja kanał 20

Klimatyzacja automatyczna zamkniętego obiegu powietrza podczas cofania.

- Ta funkcja nie jest dostępna dla pojazdów zbudowanych na początku produkcji (wprowadzenie w toku).

W podstawowym ustawieniu 0, w pojazdach z odżywką komfort powietrza System przełącza się na tryb recyrkulacji powietrza podczas cofania (gdy "Odwróć bieg" informacje są przesyłane przez system magistrali danych oraz z funkcji automatycznej recyrkulacji powietrza został aktywowany w MMI ). W pojazdach z podstawowego systemu klimatyzacji nie jest przełącznik na tryb recyrkulacji powietrza podczas cofania.

Przy ustawieniu 1 System automatycznie przełącza się na tryb recyrkulacji powietrza, gdy "Bieg wsteczny zaangażowanego" otrzymania informacji przez system magistrali danych (niezależnie od wersji klimatyzacji i funkcji wybranej na MMI w wersji Comfort).

Przy ustawieniu 2 nie jest przełącznik trybu recyrkulacji powietrza, gdy "Bieg wsteczny zaangażowany" informacje są odbierane przez system magistrali danych.

- Przejście na tryb recyrkulacji powietrza zapobiega małe ilości emisji od spalin pojazdu, co wnikając przedziału pasażerskiego i tworzenia nieprzyjemnego zapachu (samochód jedzie przez własną pióropusz spalin podczas cofania z garażem na przykład).

- Gdy sprężarka jest wyłączona, a przy niskich temperaturach, gdy jest ustawiona na 0 lub 1 okien może zaparowanie podczas cofania na dłuższy okres czasu.



Adaptacja kanał 21

Adaptacja kanał obecnie nie używany.



Adaptacja kanał 22

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Dostosowanie charakterystyki dmuchawy powietrza świeżego.

W podstawowym ustawieniu 0 Climatronic control unit-J255 reguluje dopływ świeżego powietrza dmuchawy-V2-do prędkości przypisanej do tego kodowania.

Przy ustawieniu 1 dmuchawa świeżego powietrza-V2-jest regulowana do niższej prędkości w całej pełni charakterystycznej linii.

Przy ustawieniu 2 dmuchawa świeżego powietrza-V2-jest regulowana w nieco niższej prędkości w całej pełni charakterystycznej linii.

W pozycji 3, świeże powietrze dmuchawy V2, jest regulowana w nieco większej prędkości w poprzek pełnej charakterystycznej linii.

Przy ustawieniu 4 dmuchawa świeżego powietrza-V2-jest regulowana do wyższej prędkości w całej pełni charakterystycznej linii.



Adaptacja kanał 23

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Dostosowanie charakterystyki temperatury w trybie chłodzenia (tryb letni).

- Dostosowanie charakterystyki temperatury w czasie zimy zobaczyć adaptacja kanał 27

W podstawowym ustawieniu 0 Climatronic control unit-J255 reguluje temperaturę w trybie chłodzenia do wartości przypisanych do tego kodowania.

Przy ustawieniu 1 Temperatura jest regulowana do chłodniejszego charakterystyki temperatury w całym spektrum.

Przy ustawieniu 2 temperatura regulowana jest w nieco chłodniejszego charakterystyki temperatury w całym spektrum.

W pozycji 3 temperaturę reguluje się nieco cieplejszy charakterystyki temperatury w całym spektrum.

Przy ustawieniu 4 temperatura jest regulowana w cieplejszej charakterystyki temperatury w całym spektrum.



Kanały od 24 do 26 Adaptacja

Te kanały są obecnie zablokowane adaptacji.

- W przypadku adaptacji w jednym z tych kanałów adaptacyjnych zmienia się, funkcja klimatyzacji nie działa prawidłowo.



Adaptacja kanał 27

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Dostosowanie charakterystyki temperatury w trybie ogrzewania (praca zimowa).

- Dostosowanie charakterystyki temperatury w trybie letnim zobaczyć adaptacja kanał 23

W podstawowym ustawieniu 0 Climatronic control unit-J255 reguluje temperaturę w trybie ogrzewania do wartości przypisanych do tego kodowania.

Przy ustawieniu 1 Temperatura jest regulowana do chłodniejszego charakterystyki temperatury w całym spektrum.

Przy ustawieniu 2 temperatura regulowana jest w nieco chłodniejszego charakterystyki temperatury w całym spektrum.

W pozycji 3 temperaturę reguluje się nieco cieplejszy charakterystyki temperatury w całym spektrum.

Przy ustawieniu 4 temperatura jest regulowana w cieplejszej charakterystyki temperatury w całym spektrum.



Adaptacja kanał 28

Podstawowe ustawienie z fabryki: 2

- Dostosowanie czułości czujnika jakości powietrza - G238 -.

Ten kanał jest wyłączony w adaptacji pojazdów zbudowanych na początku produkcji (umożliwiając planowane na 2008 rok modelowy).

- Ten kanał adaptacji jest przypisany tylko do pojazdów z odżywką komfortu powietrza (w pojazdach z podstawowym klimatyzatora nie czujnik jakości powietrza - G238 - jest zainstalowany).

- Wniosek z czujnikiem jakości powietrza - G238 - jest realizowana tylko wtedy, gdy nie ma stanu zakazujące zamkniętego obiegu powietrza panuje (patrz blok wartości mierzonych 058).

Na podstawowy 2 sygnał z czujnika jakości powietrza - G238 - jest oceniany przez jednostkę kontroli Climatronic-J255-w średniej wrażliwości i przełącznik jest wykonany w tryb recyrkulacji powietrza, jak tylko umiarkowany wzrost zanieczyszczenia powietrza jest na danych otrzymanych system magistrali z czujnikiem jakości powietrza - G238 -.

Przy ustawieniu 1 klimatyzator przełącza się na tryb recyrkulacji powietrza, jak tylko wzrost zanieczyszczenia powietrza, nawet mniej niż nastawy wstępnej jest odbierany z czujnika jakości powietrza - G238 - (kontrola jest bardziej wrażliwa).

W podstawowym ustawieniu 3 klimatyzator jest włączany tylko na tryb recyrkulacji powietrza, gdy nieco większy wzrost zanieczyszczenia powietrza niż nastawy wstępnej jest odbierany z czujnika jakości powietrza - G238 -.

W podstawowym ustawieniu 4 klimatyzator przełącza się na tryb recyrkulacji powietrza, jak tylko wzrost zanieczyszczenia powietrza wyższej niż nastawy wstępnej jest odbierany z czujnika jakości powietrza - G238 - (kontrola jest mniej wrażliwy).



Adaptacja kanał 29

Podstawowe ustawienie z fabryki: 50

Temperatura włączania do dodatkowych funkcji grzewczej w pojazdach z silnikiem wysokoprężnym.

- Tylko istotne w samochodach z silnikiem Diesla bez dodatkowej nagrzewnicy powietrza (dodatkowy grzejnik-Z35 elementu grzewczego). (W przypadku pojazdów z silnikiem benzynowym ma dodatkowy podgrzewacz powietrza jest obecnie wyposażone i jest brak aktywacji ewentualnie wyposażonego podgrzewacza).

- Żądanie przełączenia z podgrzewaczem jako dodatkowego ogrzewania jest wysyłany tylko przez jednostkę sterowania Climatronic-J255, w systemie magistrali danych, jeżeli wykryta temperatura otoczenia jest niższa od temperatury zarejestrowanej w kanale adaptacji.

- Do wniosku o uruchomienie grzejnika pomocniczego jako dodatkowe ogrzewanie do wysłania przez jednostkę kontroli Climatronic-J255-, należy również obliczono - na podstawie ustawienia podstawowego i zmierzonej temperatury płynu chłodzącego - że dodatkowa moc jest wymagana do ogrzewania uzyskania koniecznych temperatur (patrz wartości 047 bloków pomiarowych i 048).

W podstawowym ustawieniu 50 temperatura otoczenia musi być niższa niż 10 ° C na życzenie, aby przełączyć się na podgrzewacz pomocniczy jako dodatkowe ogrzewanie do wysłania (podstawa 40 oraz numer temperatura otoczenia od +10 ° C).

Przy ustawieniu 0 żądanie przełączenia z podgrzewaczem jako dodatkowego ogrzewania jest wysyłana dopiero w temperaturze poniżej -40 ° C.

- Ustawienia powyżej 50 nie powinno być.



Adaptacja kanał 30

Podstawowe ustawienie z fabryki: 60

Uruchomić na czas dodatkowego podgrzewacza paliwa (zasilane podgrzewaczem) po klimatyzator został wyłączony (np. przez naciśnięcie przycisku OFF).

- Wyłącznie znaczenie w pojazdach z silnikiem napędowym (pojazdami z silnikiem benzynowym ma dodatkowy podgrzewacz powietrza jest obecnie wyposażone i jest brak aktywacji ewentualnie wyposażonego podgrzewacza).

- Na początku produkcji tego pojazdu, wersje z silnikiem wysokoprężnym są zawsze wyposażone w dodatkową grzałkę Element grzewczy-Z35-. W późniejszym terminie, w zależności od specyfikacji pojazdu (na pojazd z opcjonalnego podgrzewacza) podgrzewacz pomocniczy może pełnić funkcję dodatkowej nagrzewnicy jako dodatkowe ogrzewanie. (Wprowadzenie obecnie w toku.)

W podstawowym ustawieniu 60 wniosek o włączenie podgrzewacza pomocniczego jako dodatkowe ogrzewanie jest wyczyszczone 10 minut po klimatyzator jest wyłączony (60 razy 10 = 600 sekund), chyba że klimatyzator został ponownie włączony w międzyczasie.

Przy ustawieniu 0 wniosek o uruchomienie grzejnika pomocniczego jako dodatkowe ogrzewanie jest kasowany, gdy zostanie naciśnięty przycisk OFF.

- Ustawienia poniżej 60 lat nie powinny być wykonane, jako dodatkowa funkcja ogrzewania mogłyby być wyłączone za każdym razem klimatyzacja jest wyłączona, naciskając przycisk OFF i ponownie, czy klimatyzator jest włączony ponownie tylko przez krótki czas później (pomocniczy Grzałka jest zmuszony do ponownego uruchomienia).

Ustawienia - powyżej 60 nie powinny być, jak ciepło generowane nie mogą być stosowane do ogrzewania kabiny.



Adaptacja kanał 31

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Adaptacja kanał obecnie nie używany.

- Przeznaczony do dezaktywacji ochrony części dla sterowania Climatronic unit-J255-(podstawowe ustawienia nie można zmienić).



Adaptacja kanał 32

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Adaptacja rodzaju dodatkowego ogrzewania.

- Wyłącznie znaczenie w pojazdach z silnikiem napędowym (pojazdami z silnikiem benzynowym ma dodatkowy podgrzewacz powietrza jest obecnie wyposażone i jest brak aktywacji ewentualnie wyposażonego podgrzewacza).

- Na początku produkcji tego pojazdu, wersje z silnikiem wysokoprężnym są zawsze wyposażone w dodatkową grzałkę Element grzewczy-Z35-. W późniejszym terminie, w zależności od specyfikacji pojazdu (na pojazd z opcjonalnego podgrzewacza) podgrzewacz pomocniczy może pełnić funkcję dodatkowej nagrzewnicy jako dodatkowe ogrzewanie. (Wprowadzenie obecnie w toku.)

-Funkcja dodatkowa grzałka w pojazdach z opcją dodatkowej nagrzewnicy pomocniczej jest również przystosowany do dodatkowej kontroli nagrzewnicy-J364-. Te adaptacje dwóch jednostek kontrolnych nie mogą być sprzeczne.

W podstawowym ustawieniu 0 kontrola Climatronic-J255-jednostka zakłada z kodowaniem, że pojazd ma silnik diesla i jest wyposażona w dodatkową grzałkę Element grzewczy-Z35 i wysyła żądanie, aby włączyć dodatkowe ogrzewanie na magistrali danych do systemu istotne sterownik silnika (każdy opcjonalnie wyposażone podgrzewacz pomocniczy nie jest aktywna jako dodatkowe ogrzewanie).

Przy ustawieniu 1 jednostka sterowania Climatronic-J255-zakłada z kodowaniem, że pojazd posiada silnik wysokoprężny i że żaden dodatkowy element grzejny grzałki-jest-Z35 wyposażony, i wysyła żądanie, aby przełączyć się na dodatkową grzałkę nad magistrali danych do systemu Dodatkowa kontrola nagrzewnicy-J364-(pominięto dodatkowe grzałki ogrzewania Z35 element zależności, sprawdź dopasowanie).



Adaptacja kanał 33

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Kontroli prędkości silników w trybie sterowania pętli.

- Ten kanał adaptacja nie jest stosowany w pojazdach zbudowanych na początku produkcji.

W podstawowym ustawieniu 0 silniki sterujące jednostki klimatyzatora są aktywowane, tak aby przejść do normalnej prędkości.

Przy ustawieniu 1 silniki sterujące jednostki klimatyzatora są aktywowane, tak aby przejść na nieco niższą prędkością (w celu zmniejszenia hałasu).



Adaptacja kanał 34

Zresetować z odczytami wartości w blokach wartości mierzonych 080, 081 i 082.

- Ten kanał adaptacja nie jest stosowany w pojazdach zbudowanych na początku produkcji.

Przy ustawieniu 1 co najmniej jeden licznik w blokach pomiarowych powyżej została zmieniona wartość od 0 do 1 od ostatniego zerowania. Licznik nie jest kasowany na 0.

Przy ustawieniu 0 wszystkie liczniki w blokach pomiarowych powyżej wartości są ustawiane na 0.



- Jak tylko licznik w blokach pomiarowych powyżej wartości zmian 1, ustawienie w tym kanale adaptacji jest automatycznie resetowany do 1.



Adaptacja kanał 35

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Ocena sygnału od nadawcy-G355 wilgotności-.

- Ten kanał adaptacji jest wyposażony tylko w samochodach z klimatyzacji komfortu. W przypadku pojazdów z podstawowym klimatyzatora nadawcy-G355 jest zamontowany bez wilgotności.

W podstawowym ustawieniu 0 sygnału z wilgocią nadawcy-G355-jest oceniany przez jednostkę sterowania Climatronic-J255-i wykorzystywane do sterowania klimatyzatora (patrz blok wartości mierzonych 059).

Przy ustawieniu 1 sygnału z wilgocią nadawcy-G355-nie jest oceniana przez jednostkę kontroli Climatronic-J255-.



Kanały 36 i 37 Adaptacja

Te kanały adaptacji nie są wykorzystywane obecnie.



Adaptacja kanał 38

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Adaptacja oceny z wycieraczką przerywanego sygnału przełącznik-E22-.

W podstawowym ustawieniu 0 sygnału z przełącznika-przerywanego wycieraczek E22-jest oceniany przez jednostkę sterowania Climatronic-J255-, a kiedy wytrzeć / wyłącznik jest wciśnięty do mycia klimatyzator jest włączany na czas do zamkniętego obiegu powietrza (patrz bloki wartości mierzonych 039 i 043).

Na ustawienie 1 (dozwolone tylko w pojazdach z klimatyzatora komfortu) klimatyzator jest włączany na czas do zamkniętego obiegu powietrza podczas wycierania / wyłącznik jest wciśnięty tylko do mycia, jeśli funkcja automatycznego tryb recyrkulacji powietrza został aktywowany w MMI (Multi Media Interface).

Przy ustawieniu 2 klimatyzacja nie jest przełączony w tryb recyrkulacji powietrza, gdy wytrzeć / umyć naciśnięciu przełącznika.



Adaptacja kanał 39

Podstawowe ustawienie z fabryki: 5

Czas odczytu określonych funkcji ustawień klimatyzatora na wyświetlaczu MMI, np. dystrybucji powietrza, prędkości dmuchawy świeżego powietrza, ogrzewanie siedzenia (siedzenia) i wentylacji ustawieniem temperatury.

- To adaptacja dotyczy temperatury ustawienie tylko, jeśli połączenie kolej pokrętło / przycisk jest wciśnięty, po czym odwrócił się (na czas odczytu temperatury bez pchania połączenie kolej pokrętło / przycisk zobaczyć adaptacja kanał 47).

- Jeśli odpowiedni przycisk funkcyjny na kontroli Climatronic-J255-jednostka zostanie naciśnięty po raz drugi, na wyświetlaczu MMI natychmiast przełącza się z powrotem do swojego głównego menu.

W podstawowym ustawieniu 5 dana funkcja klimatyzatora jest wyświetlany przez 5 sekund na MMI.

Przy ustawieniu 2 ... 255 odpowiednia funkcja klimatyzatora jest wyświetlane przez zadany czas (np. 20 sekund przy nastawieniu 20) na MMI.

- Ustawienia poniżej 5 nie powinno być. Ustawienie 0 nie jest dozwolone, ponieważ odpowiednie funkcje są już wyświetlane.



Adaptacja kanał 40

Ten kanał adaptacja nie jest wykorzystywany obecnie.



Adaptacja kanał 41

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Adaptacja przepływu powietrza na przedniej szybie w lecie przy ustawieniu Auto sprawie kontroli Climatronic unit-J255-.

- W trybie Auto chłodzi powietrze kierowane jest do przedniej szyby w lecie. W pewnych przypadkach może to spowodować skraplanie się na zewnątrz szyby.

- Jeśli kodowanie dla USA lub Azji ujęto dystrybucji powietrza wchodzi w życie zgodnie z zale 1.

W podstawowym ustawieniu 0 przepływu powietrza przechowywane w jednostce sterującej Climatronic-J255 dla tego kodowania na podstawie warunków otoczenia jest kierowane do szyby przedniej (poprzez otwory wentylacyjne rozmrażania i wentylacji pośredniej).

Przy ustawieniu 1, w pojazdach nie kodowanych dla USA i Azji, w przeciwieństwie do kodowania jednostkę sterowania Climatronic-J255 niższy strumień powietrza jest kierowany na szybę przednią (klapy rozmrażania jest prawie całkowicie zamknięte). To ustawienie odpowiada ustawieniu podstawowym w USA i Azji.

Przy ustawieniu 2 na wszystkich pojazdów bez kodowania, przepływ powietrza przechowywane w jednostce sterującej Climatronic-J255 w oparciu o warunki otoczenia jest kierowane do szyby (poprzez otwory wentylacyjne i rozmrażania pośredniego). To ustawienie odpowiada ustawieniu podstawowym dla reszty świata.



Adaptacja kanał 42

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Adaptacja przepływu powietrza do nogi w trybie chłodzenia (tryb letni).

W podstawowym ustawieniu 0 klapy nogi są prawie całkowicie zamknięte w trybie chłodzenia (trochę powietrza jest kierowany do nogi).

- Przy ustawieniu 1 klapki na nogi są zamknięte w trybie chłodzenia (prawie bez powietrza jest kierowany na stopy).

- Przy ustawieniu 2 klapy na nogi są otwarte małej ilości w trakcie chłodzenia (od około 20%, niewielka ilość powietrza jest kierowany na stopy).



Adaptacja kanał 43

Adaptacja kanał obecnie nie używany.



Adaptacja kanał 44

Podstawowe ustawienie fabryczne ex: 120 (lub 150)

Czas, w którym aktywacja sprężarki w podstawowej funkcji ustawień w grupach wyświetlania 002 i 003 dokonuje się w drodze charakterystycznej dla sprężarki uruchomić w (przy pierwszym uruchomieniu).

- różne wartości w zależności od wersji sterowania Climatronic jednostkowej-J255.

W podstawowym ustawieniu 120 kompresor docierania trwa 120 sekund.

Ale jako próba wyjścia na zimno w podstawowej funkcji ustawień w grupie wyświetlania 003 tylko rozpoczyna się po zakończeniu jego sprężarki run-in (zaprogramowanego czasu w adaptacji kanał 45) okres czasu jest dłuższy.

- Zaprogramowany czas nie musi być zmieniana. (Wymagane jest jako lead-in do testu wyjściowego zimno w podstawowej funkcji ustawiania grupy wyświetlania 003.)

- Przy ustawieniu poniżej 150, czas może nie być wystarczająca do podstawowych funkcji ustawień w grupie wyświetlania 003, więc ustawienie nie jest dozwolone!

- Przy ustawieniu 150 ... 254 Domyślny czas wynosi pomiędzy 150 i 254 sekund.

- Przy ustawieniu 255 Podstawowe ustawienie działa bez ograniczeń czasowych, dopóki zapłon jest wyłączony. Wejście nie jest dozwolone!



Adaptacja kanał 45

Podstawowe ustawienie z fabryki: 120

- Przeznaczony do czasu, w którym temperatura ustawiona fabrycznie dla funkcji "ustawienie podstawowe" w grupie wyświetlania "003" musi być osiągnięty (wprowadzenie w toku).

W zale 120 zaprogramowane temperatury muszą być osiągnięte w ciągu maksymalnie 120 sekund.

- Ale jak tylko próba wyjścia zimna sprężarka zaczyna po zakończeniu jego run-in (Ustawienie czasu w adaptacji kanał 44) Okres dla podstawowej funkcji wyświetlania ustawień w grupie 003 jest dłuższy.

- Przy adaptacji kanału 0 nie jest możliwe ustawienie podstawowe w grupie wyświetlania 003 (wejście nie jest dozwolone!).

- Na wartość adaptacji poniżej 120, czas może nie być wystarczająca do podstawowych funkcji ustawień w grupie wyświetlacza 003 (nie jest dozwolone więc adaptacja!).

- Na wartość adaptacji 120 ... 254 Domyślny czas wynosi pomiędzy 120 i 254 sekund.

- Na wartość adaptacji 255 Podstawowe ustawienie działa bez ograniczeń czasowych, dopóki zapłon jest wyłączony. (Wejście nie jest dozwolone!)



Adaptacja kanał 46

Ten kanał adaptacja nie jest wykorzystywany obecnie.



Adaptacja kanał 47

Podstawowe ustawienie z fabryki: 5

Czas odczytu na ustawienie temperatury klimatyzator funkcji na MMI (Multi Media Interface) wyświetlacza.

- To adaptacja dotyczy temperatury ustawienie tylko, jeśli połączenie kolej pokrętło / przycisk nie jest wciśnięty, po czym odwrócił się (na czas odczytu temperatury po wciśnięciu kombinacji kolej pokrętło / przycisk zobaczyć adaptacja kanał 39).

- Jeśli połączenie kolej pokrętło / przycisk na jednostkę sterowania Climatronic-J255-jest wciśnięty po raz drugi, na wyświetlaczu MMI natychmiast przełącza się z powrotem do swojego głównego menu.

W podstawowym ustawieniu 5 funkcja klimatyzatora jest wyświetlany przez 5 sekund na MMI.

Przy ustawieniu 2 ... 255 funkcja klimatyzatora jest wyświetlane przez zadany czas (np. 20 sekund przy nastawieniu 20) na MMI.

- Ustawienia poniżej 5 nie powinno być. Ustawienie 0 nie jest dozwolone, a funkcje są już wyświetlane.



Kanały od 48 do 57 Adaptacja

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Te kanały są obecnie zablokowane adaptacji.

- Przeznaczony dla konkretnych adaptacje obecnie nie związanych z Serwisu.



Kanały adaptacja 58 do 69

Te kanały adaptacji nie są wykorzystywane obecnie.



Adaptacja kanał 70

Podstawowe ustawienie z fabryki: 500

Adaptacja dopuszczalne odstępstwo w podróży regulacji dla różnych silników sterujących podczas podstawowej funkcji ustawień w grupie wyświetlania 001.

W podstawowym ustawieniu 500 podróży dostosowanie różnych silników sterujących podczas podstawowej funkcji ustawień w grupie wyświetlacza 001 może być maksymalnie 500 jednostek mniejszych lub większych niż przesuwu przechowywane w jednostkę sterowania Climatronic-J255-dla różnych silników sterujących .

- Ustawienia poniżej 500 nie musi być. Dopuszczalna tolerancja spadnie zbyt nisko, a potem być może nie jest już możliwe, aby wykonać podstawowe funkcje ustawień wyświetlacza 001 w grupie z powodzeniem.

- Ustawienia powyżej 500 do 700 nie powinno być. Dopuszczalna tolerancja wzrośnie zbyt daleko. Sprawdź dowolny silnik sterujący których zakres regulacji jest zbyt wąska lub zbyt szeroka, aby upewnić się, że jest prawidłowo zamontowana, powiązane klapy pracują prawidłowo, a urządzenie porusza się płynnie.

- Ustawienia powyżej 700 nie są dozwolone.



Adaptacja kanał 71

Podstawowe ustawienie z fabryki: 300

Adaptacja dopuszczalne odstępstwo w granicach stop dla różnych silników sterujących z wartością nauczył podczas podstawowego ustawienia w grupie wyświetlania 001 w normalnym trybie pracy.

- Na początku produkcji Climatronic kontroli jednostek-J255 wyposażono featuring dopuszczalną tolerancję 150 Zmień to adaptacja do 300, w razie potrzeby..

W podstawowym ustawieniu 300 limity stopu różnych silników sterujących w trybie normalnej pracy może się różnić maksymalnie o 300 jednostek od wartości nabytych podczas podstawowego ustawienia w grupie wyświetlania 001 i przechowywanych w kontroli Climatronic-J255-urządzenie do odpowiednich limitów stopu .

- Ustawienia poniżej 300 nie może być wykonana; dopuszczalna tolerancja spadnie zbyt nisko i nieuzasadnionych wpisów błędów może być wykonane z różnych silników sterujących.

- Ustawienia powyżej 300 do 400 nie może być wykonana; dopuszczalna tolerancja wzrośnie zbyt daleko, Sprawdź dowolny silnik sterujący, którego wartość graniczna przystanek zmienia zbyt wiele od nauczyłem wartości w celu zapewnienia, że jest prawidłowo zamontowana, powiązane klapy pracują prawidłowo, a urządzenie porusza się płynnie.

- Ustawienia powyżej 400 nie są dozwolone.



Adaptacja kanał 72

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Adaptacja obniżenie charakterystyki dmuchawy świeżego powietrza przy małej prędkości pojazdu.

W podstawowym ustawieniu 0 Climatronic control unit-J255 reguluje dopływ świeżego powietrza dmuchawy-V2-przy niskiej prędkości pojazdu na charakterystycznym Zgodnie z niską moc (w celu zmniejszenia hałasu).

Przy ustawieniu 1 świeże dmuchawy V2-powietrze jest regulowana w całym zakresie prędkości, na normalne właściwości (nie obniżając przy niskiej prędkości pojazdu).



Adaptacja kanał 73

Podstawowe ustawienie z fabryki: 0

Adaptacja do zakładania i aktywacji z Climatronic chłodziwa zaworem odcinającym - N422 .

- Climatronic chłodziwa zawór odcinający - N422 - wyposażony jest tylko na początku produkcji, a tylko w samochodach z 4 - lub 6-cylindrowym silnikiem benzynowym. (Pominięte w modelu z roku 2008.)

Jeśli opcja dodatkowa podgrzewacz pomocniczy jest wyposażony w samochodach z tych silników, nie Climatronic chłodziwa zawór odcinający - N422 jest zainstalowany.

- Jeżeli płyn chłodzący Climatronic zawór odcinający - N422 jest wskazany jako błąd w pojeździe nie wyposażonym w Climatronic chłodziwa zaworem odcinającym - N422 , zmienić dopasowanie w kanale adaptacji.

W podstawowym ustawieniu 0 Climatronic kontroli jednostkowej J255 oczekuje, że Climatronic zawór odcinający chłodziwa - N422 - jest podłączony do złącza T20e komorę 18 tylko wtedy, gdy wynika to z wykorzystaniem kodowania dla tego pojazdu i uruchamia je w razie potrzeby (patrz blok wartości mierzonych 079).

Przy ustawieniu 1 Climatronic Control Unit-J255 zakłada, że chłodziwo nie Climatronic zawór odcinający - N422 jest wyposażony w tego pojazdu.

Przy ustawieniu 2 sterowania Climatronic-J255-jednostka oczekuje, że Climatronic zawór odcinający chłodziwa - N422 - jest zawsze podłączony do złącza T20e komorę 18, niezależnie od kodowania i uruchamia je w razie potrzeby (patrz blok wartości mierzonych 079).



Uwaga:

W pojazdach z silnikiem FSI 6-cylindrowy bez opcjonalnego podgrzewacza pomocniczego, na początku produkcji jest zainstalowana pompa obiegowa-chłodziwo V50 (zlikwidowane od stycznia 2008 r.).
Chłodziwa pompa obiegowa-V50 jest aktywowana za pomocą pompy obiegowej przekaźnika-J160 w drodze tej samej mocy jednostki sterującej Climatronic-J255 jako zawór odcinający chłodziwa Climatronic - N422 . Gdy zapłon jest włączony, chłodziwa pompa obiegowa-V50 jest aktywowany, gdy płyn chłodzący Climatronic zawór odcinający - N422 nie jest aktywna (np. w Warm nastawą temperatury na moduł sterowania-J255 Climatronic).



Kanały od 74 do adaptacji XXX

Te kanały adaptacji nie są wykorzystywane obecnie.


zródło ===> Audi Portal: ECU Diagnostic . Audi A4 8K (2008-) . Climatronic J255
 

Co może być przyczyna ze adaptacje nie chcą przejść ? Do momentu jak wsadziłem łapy w vcds-a klima chodziła i chciałem właśnie zrobić adaptacje na 01i 03.  teraz wywala błąd 03023 i nie chce się adaptować. Dzieki 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...