luka4f 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Witam, mam problem. Wyczyściłem zmienną geometrię, nie było luzów na wałku. Po skręceniu turbiny i zamontowaniu w aucie turbo nie działa, muł jak cholera.. Pod małą górkę ledwo co podjechałem. Po wciśnięciu gazu turbo przez ułamek sekundy próbuje dodać mocy ale odrazu przechodzi jakby w tryb awaryjny. Dodam, że wężyk zasysa gruszkę i normalnie chodzi. Mogłem coś pochrzanić przy skręcaniu jej do kupy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Odwrotnie założony pierścień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka4f 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Ale pierścień jak się wkłada to jest znaczek na pierścieniu i na obudowie, a czy jazda ze źle złożona tak turbiną może ją uszkodzić? Bo nie wiem czy jechać nim na warsztat czy go holować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Dokładnie, kumpel kiedyś miał podobnie. Skuter go wyminął nawet taki był muł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkOs 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 spokojnie dojedziesz ale sam to zrobisz kolego ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 a to nie jest tak że jak odwrotnie założymy pierścien to jest max przełądowanie przynajmniej tak się parę razy spotkałem na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio992 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Ja to jak czyszcze turbo to potem dmucham powietrzem ze spreżarki tam gdzie idą spaliny czyli w część gorącą i wtedy przestawiam tym cięgłem od zmiennej geometrii i jak gwiżdże to znaczy ze wszystko dobrze złożone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaradny 0 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Albo źle złożona geometria, albo wąż Ci spadł lub nie jest szczelnie założony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka4f 0 Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Mechanik zapomniał złączyć wężem turbo z filtrem powietrza.. Wszystko jak najbardziej ok, śmiga jak szalony, nie poznaje auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Odwrotnie założony pierścień. Pokazales na prawde. Pierscien odwrotnie to przeladowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Odwrotnie założony pierścień. Pokazales na prawde. Pierscien odwrotnie to przeladowanie. Szklana kula tylko tyle powiedziała. Jakby były logi to nie byłoby żadnych dywagacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Odwrotnie założony pierścień. Pokazales na prawde. Pierscien odwrotnie to przeladowanie. Szklana kula tylko tyle powiedziała. Jakby były logi to nie byłoby żadnych dywagacji. Nie potrzebuje szklanej kuli zeby wiedziec jak zachowuje sie VNT po odwrotnym zalozeniu pierscienia sterujacego. Dziekuje, skonczylem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1606 1 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Odwrotnie założony pierścień. Pokazales na prawde. Pierscien odwrotnie to przeladowanie. Szklana kula tylko tyle powiedziała. Jakby były logi to nie byłoby żadnych dywagacji. Nie potrzebuje szklanej kuli zeby wiedziec jak zachowuje sie VNT po odwrotnym zalozeniu pierscienia sterujacego. Dziekuje, skonczylem. a to tylko wiedza ci co im auto po czyszczeniu sprezarki nie jedzie do2500:grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się