Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wypadek smiertelny


Rekomendowane odpowiedzi

witam koledzy.

jestem kierowca ciezarowki w UK,i przytrafil mi sie straszny wypadek pod kolami mojej ciezarowki zginąl czlowiek,trwa dochodzenie policyjne z czyjej to bylo winy,ja sam juz niewiem jak to sie stalo...

Co bedzie jesli wyjdzie na moja wina,czy sprawa moze odbyc sie w polsce??? co mi grozi?? co mam robic??

prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego kogo była wina. Jeśli Twoja to dostaniesz zarzut nieumyślnego spowodowania śmierci jak Otylia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to,gdzie sie sprawa odbedzie,zalezy glownie od miejsca zameldowania,jezeli pracujesz i mieszkasz w anglii,sprawa bedzie w anglii,

ale jesli mieszkasz w polsce a pracujesz w anglii,a takze,jesli anglia byla miejscem tranzytowym,to decyzja bedzie zalezala od tego,gdzie bedzie najlepiej dla sprawy,swiadkow i ciebie

napisz jak wyglada twoja sytuacja z miejscem pobytu i pracy,a ja sie jutro dowiem szczegolow :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zameldowany jestem w Polsce tu tylko pracuje,szczerze to ja bym wolal wracac do polski poniewarz jezdzic ciezarowka sie boje i nie pracuje,niewiem co jest dla mnie bardziej korzystne sprawa tu czy w polsce??

dzieki za pomoc...[br]Dopisany: 02 Wrzesień 2008, 14:57_________________________________________________czy w UK rownerz mozna dostac wyrok w zawieszeniu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz,ale jesliby byla opcja odbycia sie sprawy w anglii,proponowalbym przystac na to,po pierwsze

jesli byles trzezwy,jechales sprawnym autem,wypadek nie byl spowodowany przez twoj blad,czy nieuwage,lub przekroczenie predkosci,nie powinienes miec powaznych klopotow,