samekgsx550 0 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Witam W związku z tym że mi się rozszczelnił zawór prze-stawiacza kąta wtrysku chciałem się zapytać. Czym się one różnią. Pompiarz powiedział że do mojego silnika ma być o numerach 0281002647 Czy o innych numerach np. od 1Z też może być ten zawór ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 lepiej szukaj ori od afn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samekgsx550 0 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Ja mam ori AFN nr 0 281 002 176 ciężko takiego znaleźć. Czy auto może inaczej chodzić lub coś się dziać jak założę np. z nr.0 281 002 647 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebos 0 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Nie dało rady uszczelnić (oringmi)? . W etk wychodzi ze 1Z, AFF i AHU miały ten sam zawór, ale w afn był już inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Ja mam ori AFN nr 0 281 002 176 ciężko takiego znaleźć. Czy auto może inaczej chodzić lub coś się dziać jak założę np. z nr.0 281 002 647 ? sory od afn-a szukaj ,od 1z nie wkladaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samekgsx550 0 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Jakie mogą być skutki wsadzenia innego zaworu ? Pytam bo dzisiaj dzwoniłem do dwóch pompiarzy co mi to powiedzieli że zawory są wszystkie takie same tylko wtyczki inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 to jak sa tacy obeznani niech wkladają inny niz ori na swoje ryzyko ---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 22:08 ---------- akurat wtyczki sa takie same ,jedynie w nowszych autach jest 10pin we wtyczce nastawnika i w tym 2 przewody od n108 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio992 0 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Zaworki sa takie same, nie ma roznicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Zaworki sa takie same, nie ma roznicy mieżyłes ryzystacja po podpieciu do pompy ,że wiesz ze to samo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio992 0 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Zakladalem i dzialal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Zakladalem i dzialal ja z astry zaloze i tez bedzie dzialac ,ale chodzi o to zeby działało jak fabryka dala. ale widze ze moje posty nie docierają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio992 0 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Ale to nie z astry tylko z audi i bedzie dzialac bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samekgsx550 0 Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Również słyszałem od gościa który się zajmuje sprzedażą tych zaworków że to nie ma żadnej różnicy. Ale co lekarz to inna diagnoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się