Skocz do zawartości

bebos

Pasjonat
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bebos

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bebos

0

Reputacja

  1. bebos

    Światło stop.

    Nic się nie pojawia.
  2. bebos

    Światło stop.

    sory, ale chyba nie czytaleś ze zrozumieniem. Wciskam hamulec i światła się zapalają, ale nawet jak kluczyk jest wyciagniety. albo to ja zle napisalem . Światlo sie zaświeca bez kluczyka, ale oczywiscie jesli wcisne hamulec
  3. bebos

    Światło stop.

    Witam. Rozradowuje mi się aku jeśli nie używam auta przez kilka dni. Możliwe, że z powodu słabego akumulatora, ale tu moje pytanie. Czy Światło stop powinno zaświecać się bez kluczyka (po wciśnięciu hamulca)?. U mnie bez kluczyka świeci i pojawia się sygnał dźwiękowy ostrzegający,że są zapalone światła, a kluczyk wyjęty. Może ktoś wie o jakimś przekaźniku. Dodam, że ze 2 lata temu wymieniałem kostkę stacyjki, bo po wyjęciu kluczyka działały mi wycieraczki ( jeśli były włączone) Z góry dziękuje.
  4. bebos

    Słabe odpalanie

    Wiesz najczęściej odpala tylko "długo". po odpięciu przepływki nie widać za bardzo różnicy. auto będę miał dziś wieczorem i jutro z nim powalczę. myślałem, że jest jakiś sposób vagiem,na sprawdzenie przepływki, żeby być pewnym. Jak już sobie poradzę z autem to napisze jakie wskazania pokazuje przepływka przy różnych warunkach, może komuś się przyda. Ogólnie jest efekt jak by za mało paliwa dostawał dlatego obstawiam też zawór na listwie, ale wiadomo, że to pzepływka steruje dawką dlatego chce ja sprawdzić
  5. bebos

    Słabe odpalanie

    Witam. Mam problem z odpalaniem. Błąd na kompie to z tego co pamiętam złą mieszanka. Musze kręcić kilka razy żeby odpalił. Jak odpali to często nie ma siły. Często odpala po ok. 3 obrotach, ale nie wchodzi od razu ładnie na obroty tylko zajmuje mu to jakieś 3 cykle (tak jak by się rozpędzał). Obstawiam przepływomierz, albo zawór ciśnienia paliwa. I tu moje pytanie. Jak vagiem sprawdzić wpływkę i czy da się jakoś sprawdzić ten zaworek? No i pali jak smok
  6. Wie ktoś może jakie oringi (rozmiary) są w przewodach wodnych podłączanych do chłodnicy wody?
  7. Witam. Najpierw trochę historii auta. 3 lata temu wymieniony slupek od AFN ponieważ ktoś robił remont i mu nie wyszedł (przed remontem 18 bar na cylindrach i po też). Auto odziedziczyłem dopiero po remoncie i nie wiem dokladnie co tam bylo zmieniony. Wymieniłęm silnik i zauważyłem, że przód jest kilka cm za nisko ponieważ przedni odbojnik nie miescił się w przedni pas. Robiłem kilka dni temu remont kapitalny i nie moge dojść co jest nie tak. Poduszki przednie wymienione na drugie i nic nie dalo. Żeby założyć przedni pas musiałęm uniesc silnik kilka cm więc jest caly czas naparty i przenosi mi drżenie na auto. Dożucam kilka zdjęć, może ktoś pomoże. Jak widać regulacja na maxa podniesiona, a nadal naparte. Tą poduszke wymieniłem na drugą bo kiedyś była wlożona Topran, ale ciągłe rozciąganie zepsuło obudowę. Na zdjęciu jeszcze stara poduszka. Jak dobrze kombinuje gdzyby poduszki od skrzyni byłe zerwane silnik tylem by opadl wiec odwrotnie od mojego przoblemu. Na poduszkach nie widać zużycia. Dziekuje za odpowiedzi.
  8. Dołączę się do tematu. Przejąłem samochód od teścia, który miał problemy z odpalaniem na mrozie. Im zimniej tym gorzej. Sam jestem mechanikiem i czasami mu zaglądałem do auta. Robinem wszystkie te rzeczy o których piszecie. Pompa uszczelniana, kąt wtrysku, dawka, zaworki itp. Oddal samochód do mechanika na remont silnika, ale nic nie pomogło. Kupił sobie nowsza A4 a tą zostawił mi. Oddałem pompę do sprawdzenia i wtryski. Wszystko wyszło ok i dopiero wtedy postanowiłem sprawdzić sprężanie. Na każdym cylindrze było po 18 atmosfer do dużo za mało. Każdy wie jak działa diesel. Pod wpływem kompresji mieszanka paliwowo-powietrzna rozgrzewa się do wysokiej temperatury i dostaje samozapłonu. W lecie powietrze jest cieplejsze i nie potrzeba, aż tak dużego sprężu jak w zimę. To akurat mój przypadek, ale naprawdę warto sprawdzić sprężanie. Nie bawiłem się w naprawy bo skoro już był tam remont i nie wyszedł to możliwe, że coś z cylindrami było nie tak, albo mechanik oszust . kupiłem drugi słupek i jest spokój. Auto pali lepiej niż nowa audica teścia
  9. bebos

    Do ahu turbo od asz?

    A w czym przeszkadza integracja turbo z kolektorem??. Dam sobie spokój bo nie mam czasu na przeróbki. Temat można zamknąć, ale nie mówcie od razu ze się nie da wystarczy poczytać w internetach.
  10. bebos

    Do ahu turbo od asz?

    Ze sterowaniem nie było by problemu. widziałem na jakimś forum ze gościu włożył taka turbinę wystarcza dodać kilka podciśnień, zbiorniczek na podciśnienie i zaworek. Chodzi mi o to czy trzeba zmieniać kolektor ssacy i czy wydech będzie w tej samej pozycji. Jeśli za dużo było by przeróbek to jaką turbinę polecacie?? i co trzeba do niej dokupić??
  11. bebos

    Do ahu turbo od asz?

    Witam padła mi własnie turbina i kupiłem od asz i od razu wtryski od afn. Pytanie do jakiegoś znawcy przeróbek, czy będzie to dobrze latać bez zmiany softu?
  12. Zdejmij miskę. Obejrzyj panewki, Może któraś się obróciła jak go przegoniłeś. Sprawdź od razu czy nie ma luzu na sworzniu tłoka. Robię teraz dwa BMW i w jednym identyczny dźwięk był jak się panewka skończyła, a w drugim uszkodzony tłok.
  13. Nie dało rady uszczelnić (oringmi)? . W etk wychodzi ze 1Z, AFF i AHU miały ten sam zawór, ale w afn był już inny.
  14. A to sory. Nie wiedziałem, że są tam jakieś oringi.
  15. napisałem wymień bo wiem, że z drutowania nic dobrego nie wychodzi. Raczej czujnik nie jest rozbieralny wiec o uszczelnianiu zapomnij.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...