oyamabdg 0 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 witajcie, nie dawno kupiłem B5 1.8T przyprowadzone z Holandii. Wcześniej miałem a4 1.8 oraz w domu były inne auta jak A6 czy 80 i nigdy żadne nie stało tak wysoko... Od razu mówię, że nie jara mnie widok jak auto prawie szura wahaczami o ziemie. Nie w PL, dla mnie auto ma być użyteczne i praktyczne ale chciałbym też aby jakoś wyglądało, jednak bez zastanawiania się czy podjadę pod 5cm krawężnik przed domem i nie zahaczę miską. W tym momencie stoi prawie jak allroad i w ogóle mi się to nie podoba, auto traci cały swój urok. Z nalepki w książce serwisowej widzę, że to 1BA. Naczytałem się teraz mnóstwo i sam nie wiem co zrobić. Wyczytałem, że zmieniając sprężyny na jakieś sportowe zaraz pójdą mi amory, więc musiałbym wymienić i amory i sprężyny i tu robi się już dość droga impreza, doliczając koszta za montaż, bo mechanik mało nie weźmie bo musi rozebrać cały wielowahacz. W takim razie najlepiej jakbym zdecydował się na jakiś KIT ? Tylko z tego co widziałem one są najczęściej -40 albo nawet -60, czy to nie będzie za dużo ? Już mam taki mętlik, że sam nie wiem co kupić i jak go obniżyć :/ Proszę o jakieś rady. Pamiętam, że jak ojciec miał A6 w dieslu to stało bardzo ładnie, nie wysoko, nie nisko i tam sprężyny ponoć były od benzyny wstawione, i tak też przyjechała z DE. Poniżej fotka mojego allroada: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Tył mam podobnie wysoko. Jaka firma sprężyn ? Będę tył wymieniał bo przy 130 km/h auto prowadzi się mało pewnie a wyjeżdżanie za zakrętu z większą prędkością wymaga kontry, bo tak nim miata jak szatan. "-40 albo nawet -60 " Będzie za dużo. Na Polskę jak dla mnie max po 30 mm - firma einbach ma coś takiego. Ponoć do 3 cm nie trzeba wymieniać amortyzatorów. Będziesz miał wygodę i auto nie będzie takie wysokie - z 5 cm niżej niż obecnie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 1be lub 1be + jakieś spręzyny -30/40 będzie idealne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oyamabdg 0 Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Tył mam podobnie wysoko. Jaka firma sprężyn ? Będę tył wymieniał bo przy 130 km/h auto prowadzi się mało pewnie a wyjeżdżanie za zakrętu z większą prędkością wymaga kontry, bo tak nim miata jak szatan. "-40 albo nawet -60 " Będzie za dużo. Na Polskę jak dla mnie max po 30 mm - firma einbach ma coś takiego. Ponoć do 3 cm nie trzeba wymieniać amortyzatorów. Będziesz miał wygodę i auto nie będzie takie wysokie - z 5 cm niżej niż obecnie będzie. Eibachy 7 stówek :/ nic taniej nie da rady ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Za 550 zł zestaw w intercarsie dostaniesz. Oczywiście jak upomnisz się o rabat i dobrze pogadasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oyamabdg 0 Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Może ktoś jeszcze się wypowie, przy tych -30 wymieniać amory czy nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mih82 0 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 mój stoi podobnie, ale nie aż tak.. też chce wymienić, znalazłem używkę na allegro 1 BE komplet i tak się waham:kox: ma ktoś 1 BE ? jak się jeździ ? nie za sztywno ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się