Skocz do zawartości
IGNOROWANY

brak mocy + ubytek oliwy?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam pacjent a4 b7 2.0 tdi BRD Q

jak w temacie brak mocy ubytek oleju auto pali bez problemu

co podejrzewacie? nie chcę nic sugerować poczekam na wasze opinie

Opublikowano

bez logów nie ma co opiniować :wink:

Opublikowano

+auto jest uziemione pod domem a nie mam w okolicy machera z kablem :facepalm:

---------- Post dopisany at 12:42 ---------- Poprzedni post napisany at 12:37 ----------

Zdj_cie3173.jpg

Opublikowano

Turbina....jesli wyciekow nie ma to olej poszedl w wydech...klucz sztorcowy 7mm lub srubokret i zdjac przewod z filtra do turbo i spr.wirnik.

Opublikowano

wyjąłem turbo wirnik po stronie gorącej lata jak psu j..a wirnik się ukręcił :facepalm: oliwa poszła w ic

teraz czyszczenie ic i pytanie regenerować turbo jak tak to gdzie na Podkarpaciu polecacie?

czy używkę w dobrym stanie na nówkę nie mam funduszu na chwilę obecną

Opublikowano

Powiem to co mi powiedzial kolega zajmujacy sie regeneracja turbin. Nie wystepuja zestawy naprawcze dobrej firmy ktorymi mozna byłoby naprawic turbo. Owszem są części ale to fajansiarskie chinole ktore mozna uzyc i auto do sprzedania. Jak dla siebie to szukac pewnej uzywki lub nowa. 1 4rumowicz ma turbo brd do sprzedania.byl jego watek jak szukal mocy prawie poł silnika wymienił... Aronex bodajrze to był.

Opublikowano

Witam popieram kolegę sotoM jak już takie turbo bedzie jakoś tam chodzić to mogą się pojawić problemy z jej pracą, bedzie ciężko zgrać ją z silnikiem ps. wujek niedawno regenerował turbo do passata b6 2.0 tdi 140 po zamontowaniu auto nie chciało jechac, trochę kopciło i paliło więcej.

Pamiętaj żeby przed wsadzeniem nowego/ regenerowanego turbo oczyścić IC Przewody olejowe turbo, miskę olejową aby po paru tys km znów nie było zonka jakiegoś

Opublikowano

wszystko zależy z jaką dbałością i na jakich częściach zostało zregenerowane

co do mojego przypadku to wirniki się nie posypały łopatki są całe aczkolwiek przytarte z racji luzu

zobaczymy co macher od turbin powie jaka była przyczyna

oliwe na pewno wymienię wraz z filtrem co do ic to olej spuszczony powycierane ile dałem radę jutro sprawdzę czy jeszcze cos się nazbierało

Opublikowano

Kup nową albo od kogoś z forum używke. Znam przypadek jak gość wsadził po regeneracji turbine do kabiny i tylko zrobił 100km.:facepalm: ale się zdziwił

Opublikowano

pisałem na forum ale widocznie nikt nie posiada na sprzedaż a kupić używkę w dobrym stanie graniczy z cudem

jak mam kupić używkę z luzem na wirniku to już lepiej regenerować przynajmniej jest 12 miesięcy gwarancji

gość w Stalowej regeneruje turbiny dla serwisów boscha u niego kompletna renowacja 800zł a a serwis boscha za pośrednictwo woła 1200zł mają czysty zysk (turbo od brd to raczej chodliwy towar)

Opublikowano

Ja ci napisalem kto ma... Watek jest na str 2 silniki 2.0tdi -słaby dół..... Koles zamieścił nawet ogloszenin na allegro

Opublikowano

pisałem do niego na pw i nic

Opublikowano

To w ogloszeniu jest num.telefomu przeciez.

Opublikowano

turbo po 200tyśiącach z luzami bez gwarancji za 900zł wolę jednak wydać 800zł za regenerację w serwisie boscha z gwarancją 12 miesięcy

---------- Post dopisany 15-05-2014 at 15:13 ---------- Poprzedni post napisany 14-05-2014 at 12:38 ----------

sprawdzał ktoś z was ciśnienie oleju smarującego turbo?

jaka wartość ma się tam pojawić?

jeśli tak to może jakieś porady?

Opublikowano

Tu nie ma roznicy.jest takie same cisnienie jak na filtrze przewod zasilajacy jest przykrecony do podstawy filtra oleju. Nie szukaj nie wiadomo czego.turbina padł i tyle .sama z siebie mogla pasc.

Opublikowano
Tu nie ma roznicy.jest takie same cisnienie jak na filtrze przewod zasilajacy jest przykrecony do podstawy filtra oleju. Nie szukaj nie wiadomo czego.turbina padł i tyle .sama z siebie mogla pasc.

zgadza się mogła paść bo ktoś słabo o nią dbał ale przyczyn może być więcej i jak już będę wkładał turbinę to nie zaszkodzi sprawdzić ciśnienia oliwy :wink: będę przynajmniej miał spokojną głowę że jest prawidłowe smarowanie

Opublikowano

To wykręć czujnik ciśnienia

i tam sie podlacz chyba ze jest korek gdzies...nie mierzylem w 2ulitrówce.

Opublikowano

nie chcę mierzyć ciśnienia w silniku tylko jakie dostaje turbo

zapytasz jaka różnica a no taka że w silniku jest czujnik ciśnienia i tam na pewno ono jest a do turba dochodzi olej rurką

Opublikowano

człowieku rozumiesz co ja pisze... ?? do turbo olej trafia pod cisnieniem ta sama pompa olejową. olej z pompy trafia do filtra oleju przechodzi przez filtr i trafia cały czas pod cisnieniem do silnika i do przewodu zasilającego turbinę pod tym samym ciśnieniem. nie ma różnicy- w silniku jest większe a turbo ma mniejsze czy na odwrót jest to samo cisnienie rozumiesz... róznica cisnienia jest w górnej czesci silnika czyli w głowicy. ale w turbo nie bo olej dostarczany jest z początkowym cisnieniem z dołu. nie wiem jak ci to wytłumaczyc prosciej...kazdy mechanik zna podstawową zasade działania układu samarowania. a jak tak ci zalezy to rób sobie jakies przejsciówki/adaptery aby sie podpiac pod przewód manometremo. nie ma czegos takiego jak pomiar cisnienia oleju trafiajacego do turbosprężarki. albo cisnienie jest prawidłowe,zbyt małe albo go nie ma w cale wogóle. mozesz tylko sprawdzic drożnosc przewodu zasilajacego czy nie jest przypchany itp...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...