piotrekkkkk 0 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Hej, mam taki problem. Od kiedy kupiłem to auto to zawsze tak było i powoli zaczynam z tym walczyć. Mianowicie pedał podczas hamowania cały czas jest twardy - mam drugie b5 i ogólnie tam to jest kosmos w porównaniu z tym samochodem. Co zauważyłem? Pęknięta odma na odcinku silnik - trójnik, z którego węże idą do serwa i w dolot. Obroty bardzo delikatnie falują. Tylko, że wyczytałem, iż pęknięta odma nie ma za dużo wspólnego z podciśnieniem na serwie (chociaż na chłopski rozum coś to podciśnienie na heblach musi wytworzyć, nie?) Jest temu winna odma? Czy szukać innego serwa? Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Szukaj i usuwaj wszystkie nieszczelności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 jesli ucieka ci podcisnienie to wtedy serwo nie dostaje go tyle ile powinno to raz dwa, mozesz miec wyrobiony tlok na serwie i na simeringu wtedy tez ci bedzie uciekalo, czy pedal ci syczy jak go wciskasz? trzy, wymien gumke ktora uszczelnia rurke zasilającą podcisnienie w serwie, tam tez moze byc wyciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się