Grzes A4 4 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Witam otóż stałem się posiadaczem felg 18" 8j et 35 z oponami 235/40. Około miesiąca temu robiłem zbieżność jeszcze na starych 16 a po założeniu 18 stek podczas jazdy mam wrażenie jakby auto wyrywalo się we wszystkie strony szczególnie po wjechaniu na nie równość dziurę studzienke itd. Po wjechaniu na powyższe auto ściąga w stronę po której była nie równość. Przy powolnej jeździe i na zakrętach jest lepiej. Ogólnie wrażenie jest takie jakby koła były nie do kręcone i na lekkim kapciu a dodam że otwór centrujacy mam ok co do felgi. Co może być przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 uroki 18" na kapciach 235/40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes A4 4 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Czyli ze wszystko ok? Wiele lat latalem na 16 i 17 ale na takich jeszcze nie. Tzn ze musze sue oswoić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rocco26l 2 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Czyli ze wszystko ok? Wiele lat latalem na 16 i 17 ale na takich jeszcze nie. Tzn ze musze sue oswoić? Dokładnie musisz się oswoić i uważać na koleinach bo naprawdę rzuca po całej drodze. Miałem takie samo wrażenie jak Ty a mam opony 225 i pojechałem na stacje kontroli pojazdów żeby zrobili kompletny przegląd całego przodu i amorki. Co się okazało wszystko w normie zbieżność poprawna poprostu szeroka opona daje takie odczucia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes A4 4 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 W takim razie dzięki bo myślałem ze znów wydatek:) a jeszcze jedno pytanie mam z przodu równo z błotnikiem z tyłu minimalnie schowane czeka mnie walcowanie czy klepanie błotnikow po większej dziurze? A może wystarczy opona 225 lub nawet 215? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Oponki 215/205 i odrazu będzie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes A4 4 Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 A przy 215 będzie lekki naciąg przy 8" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero84 0 Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Przy 205 jest kiepski naciag na 8j wręcz bym powiedział ze go nie ma. Zależy jeszcze jaka opona. A co do ściągania na koleinach i nierównościach to miałem kiedys 225/40 i tez ściągało dopiero na 205 jezdzi sie dobrze i na 215 tez było spoko takze jak masz zmieniac opony to polecam 205 lub ew 215 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seikokilla 6 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 215 to max zeby nie rwało w koleinach, niestety tak to jest. sam teraz smigam na 225/40/18 i musze sie przyzwyczaic jak to mowią " zawsze coś za coś " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes A4 4 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Pogodzilem się już z tym Hehe. Dobra gleba zacna fala buja w drodze trze jak trzeba ---------- Post dopisany 03-06-2014 at 17:40 ---------- Poprzedni post napisany 26-05-2014 at 22:29 ---------- Temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się