Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pali na dwalub trzy gary


aricc

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie . VAG pokazał mi takie błedy jak na zdjęciu. czy mogą miec cos wspolnego z tym co mi sie dzieje z autem .

Bez_tytu_u.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy jakie ci wyskoczyły związane masz z niskiem napieciem aku i błendem sondy. Ten drugi może wynikac że auto pali ci na dwa gary ale nie byc bezpośrednio tego przyczyną, sprawdź sobie swiece, cewki czy sa sprawne bo tu prędzej lezy problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto gdy postoi z godzinke zaczyna palic normalnie . po przejechaniu kilku kilometrów znów zaczyna niedopalac. dzieje sie to w dni deszczowe przedewszystkim i przy podjeżdżaniu pod górke. Może zalewa jakiś czujnik , tylko jaki. i czy Adaptacja przepustnicy pomoże w czymś. po odpinałem aku do spawania tłumika, a na drugi dzien sie tak stało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

układ zapłonowy do sprawdzenia-cewka,kable

na pewno coś z nich skoro dzieje się jak jest wilgoć

---------- Post dopisany at 22:33 ---------- Poprzedni post napisany at 22:31 ----------

a błędy nie mają nic wspólnego z niepaleniem na wszystkie gary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak moge sprawdzic samemu cewke i upewnic sei że to onsa jest przyczyną moich problemów. Bo auto raz pali normalnie a raz na 3 gary. Po cewce z zewnątrz nie widac żadnego pekniecia ani nic z tych rzeczy. Wykręciłem ją i wygląda ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zamienisz miejscami cewki to pokarze ci się błąd z zapłonem na innym cylindrze niż miałes wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem jak zamienic cewki. mam silnik ADR i wychodzą od cewki dwa kable a sama cewka pod sobą ma dwie świece. A cewka nie pokazuje błedu z tego co czytałem

---------- Post dopisany 21-05-2014 at 18:48 ---------- Poprzedni post napisany 18-05-2014 at 22:52 ----------

Postanowilem spróbowac zamienic kable. na miejsce krótkiego dałem ten długi a na miejsce długiego dałem krótki, no i o dziwo auto pali bez zaarzutów. jeszcze tylko adaptacje zrobie bo lekko faluje na jałowym. a i pytanie. jaki vartości wpisac gdy robi sie adaptacje poprzez POLSKI VAG 4.9 bo jest tam troche inaczej niż w VAG-COM. niema bloków pomiarowych i grupy tylko cos innego.

---------- Post dopisany 24-05-2014 at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany 21-05-2014 at 18:48 ----------

mierzyłem dzisiaj kable. na mierniku pokazuje 2.09 ale jak jeden kabel lekko zegne to miernik nic nie wskazuje . czyli chyba kabel jest pękniety

---------- Post dopisany at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:04 ----------

mierzyłem dzisiaj kable. na mierniku pokazuje 2.09 ale jak jeden kabel lekko zegne to miernik nic nie wskazuje . czyli chyba kabel jest pękniety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...