Darek36 Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Witam.Kolega kupil Audi A4 2,5TDI 98 rok,chcialem ustawic kat wtrysku bo miał za pózny.Poluzowale trzy śruby regulacyjne ,ale nie moglem ruszyc kolem w żadna stronę .Na kole z obu stron są ranty włożyłem śrubokręt pomiedzy dwa kola i delikatnie ruszalem .Te ranty jest tak delikatny ,ze sie lekko zagioł i w jednym miejscu pękl.Chce kupic na Allegro takie koło ale widze ze są dwa rodzaje kól z jednym rantem i z dwoma.W Etce ten rocznik jest z jednym rantem a u kolegi z dwoma.Czy można zalozyc z jednym klonierzem.
kudalty66 Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 chyba najlepiej kupic dwa koła które ze sobą współgraja na tej głowicy, ale wtedy rozpinanie rozrządu,. ewentualnie szukaj aod takiego samego silnika, pewnie było AFB???
lukjar7 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 po co ruszac caly silnik przy ustawianiu jak mozna sama pompe ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się