Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów.


koowal

Rekomendowane odpowiedzi

Auto posiadam od mniej więcej trzech miesięcy i dopiero zaczynam je opanowywać.

Problemem jest nierówna praca zimnego silnika i duże spalanie w mieście (ciężko zejść po niżej 10l). Po pierwszych oględzinach vagiem można się domyślać co jest przyczyną. Czyżby pompo wtryskiwacze? Trochę o tym poczytałem ale proszę o przejrzenie logów i fachową ocenę. Wrzuciłem tylko statyczne, dynamiczne pojawią się w najbliższym czasie.

Przepraszam za ewentualne błędy.

Dzięki

measuring blocks+basic settings:

log 000

log 003

log 011

measuring blocks:

log 001

log 004

log 007

log 013

log 018

log 023

mam już logi dynamiczne:

log 000

log 001

log 003

log 004

log 008

log 010

log 011

Tak na marginesie, jest ktoś na forum kto zreanimuje kabel? Jeśli tak to piszcie na PW.

---------- Post dopisany 20-05-2014 at 10:57 ---------- Poprzedni post napisany 17-05-2014 at 15:19 ----------

Dzięki za zainteresowanie... Pomocne będzie to forum...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie pompki maja dosyc spore korekcje , termostat do wymiany

Zrob 007 dynamiczne

Reszta ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak narzeka na wysokie spalanie to bym korekcję walka rozrządu spróbował na 0 dać.

Wtrysk na trzecim dużo podaje. Pytanie dlaczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie pompki maja dosyc spore korekcje , termostat do wymiany

Zrob 007 dynamiczne

Reszta ok

W przyszłym tygodniu wymienię uszczelnienia pompowtrysków, mam nadzieje, że pomoże...

Jutro zrobię log 007

---------- Post dopisany at 17:18 ---------- Poprzedni post napisany at 17:05 ----------

No jak narzeka na wysokie spalanie to bym korekcję walka rozrządu spróbował na 0 dać.

Mógłbyś coś więcej o tym napisać? Jak to zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki

---------- Post dopisany 24-05-2014 at 13:10 ---------- Poprzedni post napisany 23-05-2014 at 19:04 ----------

dynamiczny 007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat lezy i straszny upal w tym dolocie , nie masz zatkanego nawiewu na IC , badz micno zabrudzonego IC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat lezy i straszny upal w tym dolocie , nie masz zatkanego nawiewu na IC , badz micno zabrudzonego IC

Trochę jestem zdziwiony, że termostat do wymiany, szybko łapał i trzymał temperaturę, ale nie wiem jak byłoby zimą.

Co do IC to sprawdzę nawiew na szybko czy coś nie przysłania, z drugiej strony zastanawiam się jaki wpływ na pomiar miała temperatura zewnętrzna (+32C)? Czuć, że auto "przytyka". Rozumiem, że tak czy inaczej czeka mnie czyszczenie IC...

Opanuję to co jest do zrobienia i wrzucę logi jak to wygląda.

Dzięki Panowie.

---------- Post dopisany 29-05-2014 at 19:27 ---------- Poprzedni post napisany 24-05-2014 at 17:05 ----------

Wałek rozrządu do wymiany. Wytarty na trzecim cylindrze (tam gdzie korekcja wyglądała najgorzej) foto

Uszczelniacze wymienione. Niestety korekcje się nie zmieniły.

Pompka 3 zamieniona z 4, korekcje się nie zmieniły.

W środę wymiana wałka + rozrząd + termostat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy duzy przebieg czy ropa sie dostawala do oleju i go zzarlo

Przebieg 212 000 km 100% pewny. Czy ropa? Bardziej wygląda na wadę materiału ale specjalistą nie jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy duzy przebieg czy ropa sie dostawala do oleju i go zzarlo

Przebieg 212 000 km 100% pewny. Czy ropa? Bardziej wygląda na wadę materiału ale specjalistą nie jestem.

Z tm 100% to ja bym taki pewny nie był. Przy tym przebiegu takie rzeczy nie występują no chyba że przeglądy to były tylko na papierze:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałek zmieniony. log 013

Na czwartym jest pompka z trzeciego (poprzednie logi).

Stary wałek wyglądał tak foto1 foto2 foto3 foto4

Najbardziej zużyte krzywki na 1 i 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi statyczne po naprawie

measuring blocks:

001

003

004

007

013

018

023

basic settings:

000

003

011

Spalanie spadło nieznacznie. Jak kręcę się po mieście a zwłaszcza jak stoję na światłach to na FISie spalanie skacze jak sekundy w zegarku. Samochód rozgrzany. Tak ma być? W 1Z na postoju spalało mi 0,3L/h...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...