oizdog 0 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Witam, Zauważyłem ostatnio dziwne stuki przy ostrym skręcaniu oraz przy mocnym hamowaniu, jak sprawdziłem, gwałtowna zmiana pasa też powoduje taki jednorazowy stuk. ostatnio wymieniłem komplet wahaczy, łączników, końcówki drążka i jest to samo. Mechanik mówi że może to być przegub lub poduszka silnika pada, Czy ktoś miał podobne objawy lub domyśla się co to może być? Pozdrawiam b Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk72 0 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Stuki przy skrecaniu to by mi podchodzily pod przeguby wlasnie... Poduszka pod silnikiem ze skrecaniem chyba wiele wspolnego nie ma , raczej przy zapalaniu, gaszeniu silnika kiedy nastepuje taki silny wstrzas to sie u mnie w pyziu odzywala. Moze jeszcze cos od amortyzatorow ewentualnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oizdog 0 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Generalnie to stukniecie jest, (narazie) tylko przy gwałtownym skęcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek321 1 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Raczej oduszka silnika to to nie owinna być gdyż co a skręcanie do poduszki silnika, jak by to się dzialo przy zmianie biegów odpalaniu, gaszeniu to co innego. Przegub jest bardziej prawdopodobny. Mam takie pytanie czy jak skręcisz do oporu kierownice w prawo lub w lewo i ruszasz to czy wtedy tez jest słychać, bo wtedy gdyby był to przegub to powinno być słychać bardzo dokładnie. [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 09-01-2007, 18:51 ] jeśli nie jesteś pewien ortografii, sprawdź ja proszę przed wysłaniem posta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oizdog 0 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Raczej oduszka silnika to to nie owinna być gdyż co a skręcanie do poduszki silnika, jak by to się dzialo przy zmianie biegów odpalaniu, gaszeniu to co innego. Przegób jest bardziej prawdopodobny. Mam takie pytanie czy jak skręcisz do oporu kierownice w prawo lub w lewo i ruszasz to czy wtedy terz jest słychać bo wtedy gdyby był to przegób to powinno być słychać bardzo dokładnie. sprawdze dzisiaj i napiszę, dzieki za podpowiedz :564: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekg 1 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Mam ten sam problem. Jesli skrecam w lewo to slychac jakby drzenie kola prawego, gdy skrecam w prawo - cisza. Prawe kolo jakby nie trzymało sie kupy. Czyzby amortyzator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy4 0 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 dziwne stuki przy ostrym skręcaniu oraz przy mocnym hamowaniu, Jeśli to byłby przegub to stuki byłyby tylko przy ruszaniu, a tutaj są również przy hamowaniu. To może być amorek albo sprężyna lub gniazdo sprężyny. Choć ja kiedyś zostawiłem w komorze akumulatora klucz i też stukał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oizdog 0 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Choć ja kiedyś zostawiłem w komorze akumulatora klucz i też stukał. sprawdze ale chyba to nie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy4 0 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Możesz sprawdzić czy masz wszystko podokręcane. Bo mogło coś poluzować np. akumulator itp. itd. i też będzie stukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oizdog 0 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 szkoda, że teraz dzień jest taki krótki wstaje rano do pracy jest ciemno wracam do domu ciemno:) ale musze to posprawdzac bo to moze byc faktycznie jakas głupota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fordenir 1 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 A może coś z klockiem hamulcowym może on ma jakiś luz w gnieździe i przy hamowaniu słychać stuk, bo gdyby to był przegub to przy ruszaniu i skręconych kołach stuk nie jest jeden tylko ciągłe tuktuktuktuk... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oizdog 0 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 A co może mieć liz w układzie kierowniczym? bo mam wrażenie że czuje coś na kierownicy. NIe mam luzów na końcówkach drążka, bo są wymienione a przed było to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek321 1 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 A co może mieć liz w układzie kierowniczym? bo mam wrażenie że czuje coś na kierownicy. NIe mam luzów na końcówkach drążka, bo są wymienione a przed było to samo. Maglownica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oizdog 0 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Maglownica niestety jest to prawdopodobne, bo była wymieniana jakis czas temu, a coś straciłem zaufanie do tego mechanika, mysle że robi na odwal sie, a co konkretnie może stukac w maglownicy i czym to może grozić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micz 0 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 łącznik stabilizatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rk 0 Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 witam was, jeszcze do wczoraj mialem taki sam problem, ze w czasie skretow cos mi stukalo na przodzie, w moim przypadku wystarczylo tylko zmienic lewy i prawy przeglub napedowy i po sprawie. Teoretycznie byl tylk lewy przeglub do wymiany, ale ze juz bylem u mechanika a koszt tego nie jest taki wielkie to wymienilem obydwa i teraz problem zglowy. P.S A wahaczew tez mam do wymiany wiec mogles smialo zaczac od przeglubu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się