Skocz do zawartości
IGNOROWANY

czasami turbo nie laduje, zacina sie


cris1503

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Borykam sie z nastepujacym problemem. Mianowicie turbo czasami nie laduje. Wbijam 2 bieg, gaz w podloge, i turbo czasami zaczyna bic dopiero przy np. 4 tys. obrotow. Dodam ze na 1 biegu przy wyzszych obrotach, powiedzmy ok 4,5-5tys turbo laduje ok 0,3b i nie wiem czy tak powinno byc. Zmienilem n75 na uzywany lecz znow to samo. Wyjalem go, psiknalem do niego wd(bez rozbierania zaworka) i myslalem ze bedzie po problemie lecz jest to samo. Czasami chce depnac, a tu brak mocy i dopiero jak ma np. 4-4,5 tys obrotow to dopiero dostaje kopa. Sztanga chodzi plynnie, nie przycina sie gdy sprawdzalem przez strzykawke. Wezyki od turbo i wg tez cale, w tipie dziurska raczej nie ma. DV byla wymieniana ok tys km temu. Pomozcie bo juz mi brakuje sil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze zobacz czy błędy są i zrób logii 002,007,025,013

po drugie szczelność całego układu na youtube jest filmik jak to zrobić

po trzecie sprawdz wszystko czy jest dobrze podłączone , może coś jest nie tak podłączone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten problem juz mam jakis czas. I duzo razy byl podlaczany pod kompa to jedynie blad sondy wywalilo. Po tym sonda zostala wymieniona. Z tego co patrzylem po nr sondy ktora zostala kupiona nowa jest ona pod audi 1.8 ale bez turbo i nie wiem czy to nie jest problemem, ale wtedy to by turbo powiedzmy w pewnym zakresie nie pracowalo caly czas, a to wyglada tak jakby ten nieszczesny n75 sie przycinal.Takto chodzi dobrze, a czasem wlasnie jest tak ze nie laduje wogole. Wiecej bledow nie bylo. A co do podlaczenia to co masz na mysli? n75 podpialem tak: najdluzszy do tipa, na przeciwko niego do WG a ten srodkowy do muszli od turbo. Tam chyba juz nie ma czego innego zle podlaczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób logi takie co ci pisałem na 3 biegu 1500 do 6500 obr. możliwe ze sonda nie ta chyba ze sie mylę , n75 masz ok podłączony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jakby byla nie ta to nie dzialo by sie to co jakis czas tylko zawsze... niestety nie mam gdzie zrobic logow :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdził bym najpierw szczelność to jest podstawa !

a logi muszą być bo niewiadome czy jest sterowanie n75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz czy stanga chodzi prawidłowo od turba czy prad dochodzi do zaworka n75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisalem ze sztanga chodzi plynnie, a prad raczej dochodzi do zaworka bo nie mam przeladowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czym w praktyce przejawia sie przeladowanie?(nie mowie o sprawdzeniu vagiem)

p.s ja mialem dokaldnie tak samiusko..winny byl n75 ale skoro mowisz ze to nie on......potem znalazlem urwany króciec w odmie gdzie wchodzi n75....potem odkrylem lekko dziurawy inter.....i auto pracuje jak niebo:) jeszcze co jakis czas bo w granicach 3500-4000tys kiedy deptam jest szarpniecie i znow ciagnie,wina DV?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...