Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po wymianie zawiasu i drążków... czasami stuknie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jw. Wymieniłem wahacze drazki i końcówki bo na nierównościach (nie zawsze) slychac było stuki z okolicy kolumny kierowniczej. Po wymianie problem jednak nie został całkowicie wyeliminowany, a mianowicie czasami (rzadziej niz przed wymianą) słychać owy stukot jednak zdecydowanie ciszej (jakby delikatniej).

Gdzieś czytałem ze moze to byc wina poluzowanej kolumny kierowniczej (chodzi o jej mocowanie).

Czy ktoś z Was przerabial podobny problem?

Dodam jeszcze, że auto na drodze zachowuje sie wzorowo.

Sam magiel jest ok!

Opublikowano

Nie przerabiałem, ale jest jakiś pierścień który się wyrabia na kolumnie i może dlatego stukać.

Inna kwestia w jakim stanie jest sama przekładnia tez w B6 były wadliwe, i często padały.

Opublikowano

Sprawdź dokładnie jeszcze raz mocowanie tych wahaczy i drązków. Ja wymieniałem jeszcze sprężyny i tu ciekawostka,że źle skręcona śruba od amora dała taki rezultat,że przy wjeździe w każdą dziurę czy nierówność waliło w prawym kole jak nie wiem. Po złożeniu odpowiednio było już ok. Mam nadzieję,że wahacze dokręcałeś lub mechanik od góry na kołach. Jeśli nie masz luzów to nie koniecznie muszą być to rzeczy które wymieniłeś. Może dolne wahacze mają luzy gdzieś bądź amortyzator Ci pada.

Opublikowano
Sprawdź dokładnie jeszcze raz mocowanie tych wahaczy i drązków. Ja wymieniałem jeszcze sprężyny i tu ciekawostka,że źle skręcona śruba od amora dała taki rezultat,że przy wjeździe w każdą dziurę czy nierówność waliło w prawym kole jak nie wiem. Po złożeniu odpowiednio było już ok. Mam nadzieję,że wahacze dokręcałeś lub mechanik od góry na kołach. Jeśli nie masz luzów to nie koniecznie muszą być to rzeczy które wymieniłeś. Może dolne wahacze mają luzy gdzieś bądź amortyzator Ci pada.

Springi tez wymienialem, ale sprawdzę jeszcze czy wszystko podokrecane.

Dzieki za wskazówki.

Opublikowano

Jeśli wymieniałeś springi to sprawdź na samym początku czy dobrze założyłeś sprężynę. bo na dole masz podstawkę gumowę i tam taki otwór gdzie sprężyna ma się zatrzymywać. Jeśli nie jest sztywno i dobrze zmontowana z amortyzatorem to będzie pukać miałem to samo parę dni temu jak wymieniałem.

Opublikowano

Mi pomogło odwrócenie sprężyny, zawadzała na dołku o śrubę górnego prawego wahacza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...