Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana fabrycznych głośników Avant


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od paru dni jestem posiadaczem Audi a4 b6 avant ze standardowym nagłośnieniem(nie BOSE). Niestety nie jest to dźwięk który mnie zadowala więc chciałbym wymienić audio. Na razie chciałbym żeby nowe głośniki grały pod RNS-D, jednak w przyszłości planuję zmienić radio na coś lepszego. Budżet w jakim chciałbym się zmieścić to 1000zł na wszystko(oprócz w/w radia) więc proszę o sugestię jak mogę to zmodernizować, oraz czy wystarczy wymienić głośniki, czy będę zmuszony ciągnąć jakieś nowe wiązki itp. Bo o ile ze sprawami mechanicznymi sobie poradzę, to w sprawach elektrycznych i elektronicznych jestem kompletnym laikiem. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze warto rezać bose stage I ?

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-b7-etap-stage-pierwszy-drugi-zmiany-wzmacniacza-bose-79668/

tu masz plus ze mozesz znaleść kogoś w okolicy kto juz montował bose i zobaczysz jak to gra,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach