Skocz do zawartości

boban

Pasjonat
  • Postów

    145
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O boban

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Silesia

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia boban

0

Reputacja

  1. hmm.. jak wróci to uzupełnię olej i będę obserwował...zobaczymy
  2. Jednak nadal siorbie ten olej, nie powiem ile to w ml ale na 4 tys km zeszło na bagnecie z maximum do połowy, jest teraz po środku miedzy minimum i maximum, może to ta odma, tylko że mechanik sprawdzał i stwierdził że powietrze dobrze przelatuje. To co mam teraz silnik rozbierać? U mnie podobnie ... wymieniłem odmę ( pokrywę zaworów ), turbo wymienione na regenerowane i wszystko niby było oki... teraz żonka poleciała nad morze i zrobiła ponad 600km i mi dzwoni że zapaliła się lampka oleju ( żółta ), olej tak jak u ciebie pośrodku min. max. Jak wyjeżdżała był na max. ... Wcześniej zrobiłem ponad 4tysiące km i prawie nic nie ubyło teraz trasa 600 km i zeżarło aż tyle...Nie wiem może wina turba bo źle zregenerowane, z tego co kobita mówiła to sadziła mu cały czas w granicach 160-180 km/h....spalił 7.0, czyli niby spoko jak na takie deptanie tylko ten cholerny olej sp***rza...aha u mnie egr zamknięty programem i blachą...
  3. Pytanie czy przy sprawnej odmie powinien tam w ogóle być olej? Moim zdaniem nie...
  4. Odgrzewam temat, bo mam podobny problem... Czy odma działa w jedną stronę tzn. od silnika bo u mnie przedmuch jest w obie strony i wąż od odmy jest upaćkany olejem czy tak ma być czy szukać nowej pokrywy?
  5. Panowie czy jak sprawdzam odmę to powietrze powinno przelatywać w obie strony tzn. jak dmucham w wylot odmy to jest drożna w obu kierunkach. I drugie pytanie czy w wężyku wychodzącym z odmy może być olej czy nie?
  6. A powiedz mi jak zdjąłeś wężyk z odmy to był w nim olej? U mnie jest w nim sporo oleju a nie wiem czy tak powinno być ??
  7. U mnie jest podobnie jest mnóstwo postów na ten temat.... Czytałem wszystkie i dwie rzeczy generalnie wchodzą w grę uszczelka pod głowicą lub zapchana odma. U mnie jest jeszcze tak, że jak auto jest rozgrzane i postoi trochę np. kilka godzin i odpalam to też po chwili dymi na biało ok. 1 - 2 minut i potem spokój, nie kopci na czarno i wszystko generalnie ok. Wyczytałem że należy sprawdzić głównie odmę bo może być przytkana i wtedy jest kłopot że gazy ze skrzyni korbowej nie wylatują i stąd to kopcenie.... Tylko tu mam problem bo zdjąłem wąż z odmy i generalnie była drożna bo wylatywał z niej biały dym tylko nie wiem jak mocno ma z niego dymic być może jest przepływ ale zbyt mały ?? aha u mnie EGR odłączony programowo i jutro zamykam mechanicznie jak tylko blaszka przyjdzie... Mam jeszcze dylemat czy w naszym silniku 1.9 TDI BRB jest możliwość wymiany samej uszczelki pod pokrywą zaworów czy jest ona zintegrowana z pokrywą i trzeba zakupić całą pokrywę???
  8. U mnie jest podobnie jest mnóstwo postów na ten temat.... Czytałem wszystkie i dwie rzeczy generalnie wchodzą w grę uszczelka pod głowicą lub zapchana odma. U mnie jest jeszcze tak, że jak auto jest rozgrzane i postoi trochę np. kilka godzin i odpalam to też po chwili dymi na biało ok. 1 - 2 minut i potem spokój, nie kopci na czarno i wszystko generalnie ok. Wyczytałem że należy sprawdzić głównie odmę bo może być przytkana i wtedy jest kłopot że gazy ze skrzyni korbowej nie wylatują i stąd to kopcenie.... Tylko tu mam problem bo zdjąłem wąż z odmy i generalnie była drożna bo wylatywał z niej biały dym tylko nie wiem jak mocno ma z niego dymic być może jest przepływ ale zbyt mały ?? aha u mnie EGR odłączony programowo i jutro zamykam mechanicznie jak tylko blaszka przyjdzie...
  9. dawać dwie zaslepki tzn. "góra" i 'dół" czy wystarczy tylko tą jedną od góry gdzie jest lepszy dostęp? czy jak jest egr wyłączony programowo to trzeba jeszcze blokować tymi blaszkami?
  10. a dawaliście jedną zaślepkę "od góry", czy też drugą "od dołu" bo różne zestawy można zakupić ??
  11. Gdzie chipowałeś?
  12. Panowie prześledziłem cały wątek i mam pytanie. W moim przypadku w B7 jest system 10 głośników ( bez Bose ), ale ja nien chciałem wsadzać Bose tylko inne klocki. Przód wytłumiłem, drzwi podłoga, dystanse do głośników itd. Przód napędzany z ori radia Concert, tył całkowicie wyeliminowałem i teraz pozostaje problem suba. Wiadomo że ori to porażka zero regulacji i zero grania. Planuję to przerobić i poprawcie mnie czy dobrze kombinuję. Wywalam zabudowe suba i wzmaka z prawego boczka ( avant ) tym samym rezygnuję z podpięcia głośników w tylnych drzwiach biorę nowy wzmacniacz monoblok podaję sygnał z ori kabli który miałem wyżej rozpisany, doprowadzam zasilanie z aku do wzmaka i cieszę się ładnym basem Wzmacniacz ma regulacje basu więc ciągnę sobie kabelek w okolicę radia i mogę regulować ilość basu w zależności od upodobań czy też potrzeby chwili....czy jest to do wykonania czy czeka jakiś zonk w postaci nie wiem jakiegoś adaptera czy modulatora w oryginalnym wzmaku? Chyba że nie dawać nowego wzmaka tylko wykorzystac ori np. po zmostkowaniu??? ?Proszę o wszelkie uwagi... ---------- Post dopisany 14-06-2014 at 22:38 ---------- Poprzedni post napisany 13-06-2014 at 16:21 ---------- Panowie jeszcze jedno pytanie, które kable ( pin ) odpowiada za sterowanie wzmacniacza ( Audi Sound ) chodzi mi o "remote ", czy jakoś tak....żeby wzmacniacz wyłączał się jak zgaszę radio ????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...