Skocz do zawartości

taurus87

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O taurus87

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Namysłów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

277 wyświetleń profilu

Osiągnięcia taurus87

0

Reputacja

  1. Ja raczej nie kręce autem po obrotach, zazwyczaj robie długie trasy, np ostatnia 1100 km polska-holandia z predkoscią nie przekraczająca 140 km/h, więc tu bym przyczyny nie szukał.
  2. Jednak nadal siorbie ten olej, nie powiem ile to w ml ale na 4 tys km zeszło na bagnecie z maximum do połowy, jest teraz po środku miedzy minimum i maximum, może to ta odma, tylko że mechanik sprawdzał i stwierdził że powietrze dobrze przelatuje. To co mam teraz silnik rozbierać?
  3. witam, wczoraj odebrałem moje maleństwo, turbo wymienione (regeneracja), filtry nowe, olej nowy, wydech wyczyszczony, poranne odpalanie brak dymu z wydechu, przejechałem z 200 km (turbo miało sie ułożyć) no i zaczął sie test, jak prawie zawsze przy mocniejszym wciśnięciu gazu w lusterku widziałem chmure, tak dziś jej nie było, auto też jakby zrywniejsze było także wszystko na plus. Jak narazie jest dobrze, jutro jade nad morze, po powrocie napisze co i jak,pozdrawiam.
  4. dzięki za odpowiedzi, odma została sprawdzona podobno wszystko jest ok, auto dziś podstawiłem na diagnostykę turbiny, fachowiec określił że rzyga olejem co oczywiście podejrzewałem, na jutro mam mieć zregenerowaną turbine, koszt 900 zł. plus montaż i demontaż zobaczę jak to będzie. niestety podobny dym jest w obecnej temperaturze, możesz powiedzieć coś więcej na temat tego zjawiska? Może jutro jak odbiorę auto to spróbuje nagrać filmik jak to wygląda, może przewrazliwiony jestem i wcale nie ma tego tak dużo
  5. witam, poniżej filmik, nie mój ale mam zbliżony efekt http://www.youtube.com/watch?v=cZZiIhOs5AQ sprawa wygląda tak, mam ubytki oleju zauważalne na bagnecie, po przejechaniu około 4 tys kilometrów z prawie max spadło do prawie min, nie wiem ile to w litrach, ale chyba sporo jak na taki krótki dystans, auto wcześniej jeździło na motulu x clean 5w30 efekt poboru oleju był ten sam, zmieniłem olej na castrol 5w40 oczywiście nic sie nie zmieniło, odpiąłem gumowy waż (szeroki) który na klikniecie dochodzi do turbiny no i pociekło troche oleju, nie wiem czy to mogą być objawy padania turba, wstępnie jestem umówiony na diagnostyke turbiny ale nie wiem czy jest sens pakować w to pieniądze. Poradźcie coś...
  6. Dawno mnie nie było, sprawa wygląda tak, wtryski zostały zregenerowane, podobno wszystkie były walnięte, miły pan najpierw podłączył pod kompa i stwierdził ze korekcje są ok, ale powiedział ze lepiej je wyjąc i sprawdzić na "maszynie" tam się okazało że są dalekie od ok, nie pamiętam co dokładnie wyszło ale brzmiało to jakoś tak: "za mała dawka paliwa przy przyspieszaniu" zaznaczam że nie pamietam, a nie mam jak tego teraz sprawdzić i tak było z kazdym wtryskiem nie kłóciłem się, zaznaczyłem ze jeżeli usterka nie zniknie to pieniędzy ode mnie nie zobaczą, 3 dni auto potrzymali wtryski zregenerowali i trzęsienie znikło jak ręką odjął. koszt 3040 zł Druga sprawa z olejem, czy to motul czy castrol pobór jest ten sam (sugeruje się wskazaniami z bagnetu) teraz nie mam czasu się tym zająć, ale mechanik stwierdził że albo uszczelniacze albo turbo, trzeba sprawdzić i będę wiedział.
  7. rozumiem, tylko że on trzęsie przy zapalaniu jak jest zimny, przy nagrzanym silniku nie zauważyłem tego.
  8. Witam, mam problem z moim autkiem, a w zasadzie to dwa ale może są powiązane: 1. Wtryski (prawdopodobnie) na zimnym silniku przy odpalaniu zatrzęsie samochodem, trwa to dosłownie 2-3 sek, przy dodawaniu mocno gazu potrafi puścić czarną chmurę dymu z wydechu, gdy zgaszę auto, pójdę np. na zakupy i odpalam ponownie to potrafi puścić szaro-niebieską chmurkę, na postoju np. na światłach też sa odczuwalne trzęsienia auta. Sprawdzałem go VCDSem zrobiłem nawet print screeny i logi, będą poniżej. Wstępnie jestem umówiony na regeneracje wtrysków. LOGI: http://vaglog.pl/log_220713.html oczywiście wszystko w VCDS było robione na rozgrzanym silniku. 2. Turbo moje maleństwo pije olej, autko kopiłem niedawno jeździło ono na oleju 5w30 bliżej nieznanej mi firmy, wymieniłem i zalałem motul x-clean 5w30, zrobiłem około 7 tys km i zauważyłem że stan oleju na bagnecie spadł z prawie maximum do prawie minimum, czyli sporo go spaliło, wycieków brak, pod namowa mechanika zmieniłem obecnie olej na Castrol edge 5w40, nie wiele mogę narazie powiedzieć o ubytkach. Nie wiem tylko czy te wtryski mogą mieć cokolwiek wspólnego z ubytkiem oleju. Ktoś mógłby podzielić się swoją wiedzą w tym temacie, ewentualnie doradzić co można zrobić.
  9. taurus87

    Mp3 na BNS 5.0

    podaje info dla wszystkich którzy tak samo jak ja mają problem z odtwarzaniem mp3 w BNS 5.0 sprawa wygląda tak, mp3 odtwarza tylko napęd który jest wbudowany w radiu, w zmieniarce są one widziane jako CD-rom, druga sprawa to zablokowane radio, mianowicie gdy wyciągamy płytę z mapa z napędu i wkładamy płytę mp3 to wyskakuje błąd (pod warunkiem że nikt wcześniej go nie odblokował), należy wtedy przy włożonej płycie z mapą nacisnąć kombinacje 3 przycisków na naszym radiu, dokładna instrukcja w filmiku poniżej http://www.youtube.com/watch?v=sCEorcxPg0s pozdrawiam
  10. Panowie, podszybie z tego linku http://allegro.pl/ory-podszybie-kpl-rynienka-odrzutnik-audi-a4-b6-b7-i5240603590.html będzie pasowało do mojej B7 1.9 TDI?
  11. Homiczek próbowałem testować Twoim sposobem, niestety bez efektu, diody na przyciskach też się nie zapalają, zastanawiam się czy jest jakiś bezpiecznik od alarmu. EDIT: sprawa alarmu rozwiązana, zakodowałem go przez VCDSa i działa ale chciałem mieć jeszcze dżwiek przy zamykaniu, gdy dodaje wartość 1024 niestety nie chce sie zakodować, obecnie mam 07026 a na 08050 nie idzie. DPF: prawdopodobnie nie ma bo w tych grupach przy zapalonym silniku nie wskazuje żadnych wartości. tomekk30 Homiczek grami121dzięki za pomoc, dzięki Wam jestem troche mądrzejszy
  12. a ja mam pytanie z innej beczki, czym różni sie Motul SPECIFIC 504.00 507.00 5W30 a MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W30 o takiej samej specyfikacji ?? że ceną to wiem
  13. co do alarmu miałem taki błąd 01370 alarm triggered by interior 35-00 - - skasowałem, przejechałem się i błędu nie ma, ale nadal próbując otworzyć zamknięte auto od środka nic się nie dzieje. DPF jutro sprawdzę VCDS mam po angielsku, używam klona z chin
  14. deszcz leje, ale zaraz idę i sprawdzę, sprawdzałem alarm tzn wszedłem do środka zamknąłem auto z pilota i próbowałem je otworzyć od środka niestety żadnej reakcji. Wie ktoś jak włączyć alarm, tytułowe przyciski nie reagują. no i nadal nic nie wiem, za krótko pracuje na VCDS , jakby ktoś mógł krok po kroku napisać jak to sprawdzić (DPF) i czy alarm tez można jakoś sprawdzić VCDSem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...