Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRC Sequent24 v7


szyMarek

Rekomendowane odpowiedzi

Elo. Chciałbym dowiedzieć się od posiadaczy tej instalacji, w jaki sposób gazownik ustawiał Wam instalację. Cała procedura ustawiania map itd. Taka wiedza przyda się do kontrolowania poczynań gazownika ;)

W moim przypadku wyglądało to tak, że do interfejsu podłączyli kompa, odpalili magiczny programik, zrobili kalibrację:

- samochód na biegu jałowym bez obciążenia (klima OFF, światła OFF, koła prosto), obroty 800rpm,

- samochód na biegu jałowym bez obciążenia (klima OFF, światła OFF, koła prosto), obroty 5000rpm,

- samochód na biegu jałowym z maksymalnym obciążeniem (klima ON, światła ON, koła w maksymalnym skręcie), obroty 800rpm,

- samochód na biegu jałowym z maksymalnym obciążeniem (klima ON, światła ON, koła w maksymalnym skręcie), obroty 5000rpm.

I to wszystko, samochód cały czas stał. Zaglądając gazownikowi przez ramię widziałem instrukcje na monitorze, które mówiły: "przyspiesz samochodem do 5k obrotów" itp., Czyli samochód powinien jechać? IMHO wtedy dopiero możemy obciążyć silnik.

Gdy wróciłem do gazownika ze stwierdzeniem, że autko na gazie muli, podłączył kompa do interfejsu i odpalił inny programik. Procedura wyglądała zupełnie inaczej jednak nie zarejestrowałem jak :confused4: Teraz jeździ lepiej jednak czuć różnicę gaz/niePb. Może to sprawa tego, że mapy były tworzone przy stojącym samochodzie a nie przy jeździe?

Jak to wyglądało u Was?

Aha, i jeszcze jedno. Czy przełącznik benzyna/gaz można w jakiś sposób przeprogramować jeśli chodzi o wskazania napełnienia zbiornika? U mnie do 250km świecą wszystkie 4 diody a później lawinowo gasnął i przy 380km dopiero zaczyna mrugać ostatnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi pod obciążeniem to kręcił powoli kierownicą, bez obciążenia jak u Ciebie, ale wszystko robił na biegu jałowym bez dotykania gazu, później długo coś ustawiał na wysokich obrotach chyba to 3tys było. Podczas jazdy nie robił mi żadnych testów, jaką masz butle gazu że tyle robisz na niej kilometrów?, bo ja znowu przez pierwsze 150km wyjeżdzam do rezerwy a następne 150 robie jeszcze na rezerwie, wkurza mnie troche ten wskażnik okrągły dlatego zawsze licze kilometry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaką masz butle gazu że tyle robisz na niej kilometrów?

Poprosiłem o jak największą i w miejsce koła zapasowego wpakowali mi butlę, w którą wchodzi 48l gazu. Do tego zawór pod klapką wlewu paliwa i pełnia szczęścia :> i ponad 400km na jednym tankowaniu :cool1:

bo ja znowu przez pierwsze 150km wyjeżdzam do rezerwy a następne 150 robie jeszcze na rezerwie, wkurza mnie troche ten wskażnik okrągły dlatego zawsze licze kilometry.

No właśnie, pewnie da się to jakoś przeprogramować. W końcu przełącznik jest jeden do różnych butli a więc i różnych ciśnień. Może jakiś życzliwy nam podpowie co i jak :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała procedura ustawiania map itd. Taka wiedza przyda się do kontrolowania poczynań gazownika ;)

Jeśli nie ufasz gazownikowi który będzie ci montował LPG to mu nie oddawaj auta. Jeśli oddasz auto do prawdziwych fachowców to taka wiedza ci nie jest potrzebna. Zresztą ze strzępów informacji które się tu dowiesz i tak nie nauczysz się wiele, a tylko zatrujesz gazownikowi życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...