Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kalibracja poziomu paliwa


hustlazz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Niestety na forum nie mogę znaleźć żadnego info. Mianowicie, kilka dni temu miałem dość śmieszną sytuacje a mianowicie po powrocie do domu i zgaszeniu zapłonu moje auto nie chciało ponownie odpalić. Zabrakło mi paliwa, natomiast na zegarach wskaźnik pokazywał 2 czerwoną kreskę(od dołu) i 70km możliwych do przejechania. Przyznam się od razu że wymieniłem jakiś czas temu pompę paliwa i po zatankowaniu (jak mi się wydawało do pełna, teraz nie jestem pewny) wskazówka zatrzymała się na przed ostatniej kresce na wskaźniku paliwa. Podpiąłem VAG-a i wykonałem te czynności:

[17] - instruments

[10] - adaptacja

kanał 30(bodajże)

i tu moje pierwsze zdziwienie, liczbą domyślną było 120. Poczytałem w internecie że można zmieniać zakres od 120-136, niestety gdy ustawiłem 136 wskazówka podniosła się tylko o kilka mm. wiec ustawiłem wartość najbardziej zbliżoną do pełnego baku czyli w moim przypadku 160.

Teraz pytanie?

Jak mogę to dokładnie ustawić aby już nie mieć takich przygód ?

---------- Post dopisany 23-06-2014 at 09:41 ---------- Poprzedni post napisany 04-06-2014 at 12:29 ----------

UP

Ustawiłem wartość 128 i wydaje że jest źle. Jak najlepiej ustawić poziom ? Zalać do pełna i wtedy ustawić czy może jest jakiś inny sposób ?

---------- Post dopisany 30-06-2014 at 12:02 ---------- Poprzedni post napisany 23-06-2014 at 09:41 ----------

UP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w jaką grupę wejść co sprawdzić/zmienić?

dawno juz bys znałazł w googlach ===> Fuel Pump Basic Settings for PD, PPD, and CR TDI Engines - Ross-Tech Wiki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co podpowiada VAG ? masz jakies błedy ? pompa dobrze załozona ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wchodze w tą grupe i wciskam GO to mam puste pola i sample rate zmienia jedna cyfre co jakis czas

---------- Post dopisany at 21:10 ---------- Poprzedni post napisany at 21:07 ----------

Mam błędy EGR (16784, P0400), Sensor NOx (17440, P1032), Camshaft Adjustment: bank 1 malfunction (17927, P1519)

---------- Post dopisany 04-07-2014 at 09:21 ---------- Poprzedni post napisany 01-07-2014 at 21:10 ----------

Znalazłem coś takiego:

Fuel Pump

Prerequisites:

Ignition ON

Engine ON

System voltage at least 11.0 V.

[select]

[01 - Engine]

[basic Settings - 04]

Group 103

[Go!]

Activate the Basic Setting.

[ON/OFF/Next]

Wait until Field 4 shows "ADP. O.K.".

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Switch Ignition OFF.

Pytanie, czy mogę z tego skorzystać ? instrukcja jest do 2.0 TFSi a ja mam 2.0 bez turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...