Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prawdopodobnie nieszczelność w dolocie


bongod

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie

Ostatnio zaatakował mnie problem prawdopodobnie nieszczelności w dolocie bo na kanale 32 w drugiej kratce wyniki na minusie okolo 12 :/ w pierwszej jest z 1.5 na plusie (na postoju oczywiście). Na kanale 033 widać że przy bucie w podłoge na 3 biegu dochodzi nawet na lambdzie do -20 . Dodam że podłączałem kompresor i nic nie syczy nigdzie !!! Masakra ręce opadają . Te minusy moga oznaczać też coś innego niż nieszczelność? Dodam że jak narazie błędów brak :/ .

---------- Post dopisany at 09:09 ---------- Poprzedni post napisany at 08:39 ----------

Dodam że turbo wstaje tak samo jak w momencie jak były korekty dużo mniejsze ( w okolicach 2 na plusie ) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro masz na minusie to masz bogato czyli dużo paliwa a mało powietrza.

Sprawdź przepływomierz, najlepiej zrób logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy ktoś z posiadaczy b6 miał problem z nieszczelnością przy turbinie. Świeci się CHECK i komputer wykrył błąd z nieszczelnością właśnie. Na środę jestem umówiony do mechanika i nie wiem czego się spodziewać. Dodać muszę, że turbo świszczy dość głośno...:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka pokazuje dobrze :) .

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jakieś logi.

Możliwe że któryś wtrysk leje, albo ta sonda pokazuje głupoty.

Daj logi będzie coś wiadomo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź szczelność od filtra do kolektora

Zrób logi 02,115 ,118

Dodać muszę, że turbo świszczy dość głośno...:kwasny:

Zależy o jakim świszczeniu piszesz, czy wirnik nie ociera o obudowę.

Czy świst to taki podobny do gwizdu

Możesz sam sprawdzić, zdjąć wąż i sprawdzić luzy na wirniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok zaraz znajde . Ale sonde podstawiałem inna i to samo a wtryski wywaliłem na wierzch i wszystkie rozpylały na rozruszniku tak samo .

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

---------- Post dopisany 23-06-2014 at 08:13 ---------- Poprzedni post napisany 22-06-2014 at 14:23 ----------

Wklejam logi

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto masz po programie i to mocnym

Przepływka ok, czasy wtrysków jak na taki program to krótkie więc pewnie wtryski wymienione

Może za duże

Zawsze tak miałeś korektę?

Sam robiłeś program czy takie auto kupiłeś?

Moim zdaniem trzeba ten program poprawić bo turbo nie daje rady tyle nadmuchać, chyba że turbina już słaba.

Turbo standardowe?

Masz lpg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski są z bexa . I było wszystko ok po programie . Turbo wstawalo identycznie jak teraz bo prawdopodobnie jest na wykonczeniu . Przeplywka pokazywala tyle samo . Wtryski pokazywaly dobre wartosci dopiero teraz je ścieło przez korekty . Dziwna opcja że turbo wstaje tak samo jak kiedyś przy takich korektach na minusie . Turbo standardowe . Logi na benzynie ale lpg jest .

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież turbo nie jest zależne ani od wtrysków ani od korekty

Ma zadanie ciśnienie i tyle ma napompować. Zerowałeś korekty i pojeździłeś na pb.

Może winna instalacja lpg.Zakręć zawór w butli i wypuść albo wypal resztę z przewodów.

Tak aby nie było w przewodach lpg nic.Potem jazda na pb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślisz że popuszcza elektrozawór i wtryski gazowe? Ogólnie to na gazie korekty są -9 maxymalnie . Zapomniałem napisać że wymieniałem katalizator na jakiś zamiennik . Może przez niego coś się dziać? Ogolnie wszystkie jego testy w vagu wychodza ok . Inna rzecz jeszczeutowane połączenie na wiązce idącej do lambdy . Kiedyś czytałem że nie można ich lutować.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

---------- Post dopisany at 13:04 ---------- Poprzedni post napisany at 13:04 ----------

Zerowałem korekty .

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

---------- Post dopisany 26-06-2014 at 11:37 ---------- Poprzedni post napisany 23-06-2014 at 13:04 ----------

Gaz sie skonczyl 3 dni temu i od tamtej pory jezdze na benie . Logi bez zmian więc to nie to .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna rzecz wyeliminowana trzeba szukać dalej.

Co do lutowania kabli od sondy to nic takiego nie słyszałem.

Z resztą to są zwykłe kable a nie jakieś ekranowane itp.

Co właściwie lutowałeś?

Może masz podpiętą sondę do lpg?

Tu jest sonda szerokopasmowa i jej się nie podłącza do instalacji gazowych, gdyż mogą być zakłócenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyje.....e kata :) . Myślisz że przez zaminnik mogą się spaliny tak zachowywać że pierwsza lambda zwarjuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wywalił tego kata.

Po co ci on potrzebny

Czy przypadkiem po jego założeniu nie masz tego problemu?

Masz drugą sondę?

U mnie jest jakby co kat oryginał:wink:

Tylko pusty w środku.

Nie potrzebowałem kupować żadnych rur, a sonda jest za emulatorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie nie wiem kiedy to sie stalo ale moze to on być powodem nie przecze :) . Mam drugą sonde ale mogę nie mieć heheheh :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz jeszcze stary kat, to wywal z niego wszystko i zamontuj zamiast tego zamiennika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie mam niestety a chyba był dobry ale ze mnie lol :)

---------- Post dopisany at 13:16 ---------- Poprzedni post napisany at 13:15 ----------

Ale chcę ogólnie rurę w środek wj***ć bo podobno trochę ciszej jest .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:doh:

Teraz nie ma jak sprawdzić.

Zamiennika szkoda wypruwać.Chyba że na jakimś szrocie szukać oryginalnego lub allegro, może być zapchany

Ale chcę ogólnie rurę w środek wj***ć bo podobno trochę ciszej jest .

Nic nie trzeba, jest normalnie cicho.

Bardziej słychać turbinę tylko, ale to fajny dźwięk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiennik to już błęda wypluł po miesiącu czekam az sie gwarant zgodzi na zwrot polowy kasy a ja go sobie rozpruje .

---------- Post dopisany 27-06-2014 at 00:27 ---------- Poprzedni post napisany 26-06-2014 at 13:20 ----------

Tak namawiasz że o kacie to już zupełnie zapomniałem :)

---------- Post dopisany at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany at 00:27 ----------

To jednak nie kat . Po wycince zero poprawy . Ogólnie dziwne że narazie check nie swieci ale może za mało przejechałem jeszcze . Padło podejżenie na regulator paliwa co jest w filtrze paliwa u mnie . Możliwe mogą być takie korekty jeśli puszcza za duże ciśnienie ? I czy to ma sens skoro na gazie też są wysokie korekty rzędu -10 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro ustawiałeś gaz jak benzyna jest na minus to lpg również.

Ostatnio był u mnie kolega bo check po zainstalowaniu lpg - 2 lata tak jeździ :facepalm:

Gazowniki ustawiali to w kilku warsztatach i nic

Silnik BEX instalacja nawet dobrze zrobiona, no może reduktor za mały Zavoli S, ale jakoś tam jechał.

Cały czas uboga mieszanka.Mapa lpg pokryta z pb, co jest??

Laptop na kolana i w trasę podpiąłem vaga i też ubogo na pb, cofa zapłony itp.

Możliwe że pompa, filtr lub przez świece bo ktoś mu sprzedał 3 elektrodowe, jakieś zwykłe.

LPG ustawione na korekty w vagu i na gazie lata dobrze, bez check-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...