Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ARK] Dymi jak parowóz - nie mogę znaleść przyczyny


kos43

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem jest wiele podobnych watkow ale zaden nie pokrywa sie w pelni z moim problemem mam a4 1.8T 95r silnik AEB płynu chłodniczego nie ubywa ani nie przybywa świece są czyste a ciśnienie na cylindrach 12 | 12 |11,5 |12 mam rowniez nowa turbosprezarke dymi na zimnym silniku albo na ciepłym jak chwile pochodzi na wolnych obrotach dym jest koloru szarego i pachnie troszke olejem rowniez rura jest cala z niespalonego oleju samochod pali tyle samo nie wieem czy to moze miec ze soba cos wspolnego ale zaczal mi dymic jakies 3000km po zalozeniu instalacji gazowej mi by to nie przeszkadzalo ale jak mnie zlapie jakis kapelan to raczej sie przyczepi :/ sytuacja jest o tyle smieszna ze kiedy stoje na skrzyzowaniu ludzie z aut obok machaja do mnie ze pali mi sie samochod :D:D:D

zapomnialem dodac ze ubywa mi oleju ale to zalezy od stylu jazdy jak jezdze ekonomicznie to bardzo malo a jak szaleje to poziom spada drastycznie :shocked:

Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA POMOC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moze byc turbo. Stracilo uszczelnienia i wywala olej do wylotu. Trzeba to rozebrac i obejrzec organoleptycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rowniez nowa turbosprezarke dymi na zimnym silniku albo na ciepłym jak chwile pochodzi na wolnych obrotach dym jest koloru szarego i pachnie troszke olejem rowniez rura jest cala z niespalonego oleju

jaka rura wydechowa?

sprawdz czy masz slady oleju w wezu przy przepustnicy jak tak to turbo puszcza.masz nowa suszarke czy tez regerenowana???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

suszarka =turbo :wink4:

turbo zakupiles nowa czy od kogos uzywke?najlepiej rozbiez turbine jak radzi letallec i sprawdz czy nie ma oleju w tzw slimaku!badz daj ja na zaklad tzn specy od suszarek :decayed:

Zanim rozbiezesz turbinke sprawdz raz jeszcze cisnienie na zimnym a pozniej na cieplym silniku w razie czego zrob próbę olejowa!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomylilem sie cala turbosprezarka jest zregenerowana zaostala wymieniona przed zakupem auta i prawdopodobnie ktos dal stare uszczelki bo turbosprezarka tloczy olej z powietrzem do ukladu :/ odkrecilem dolot powietrza do intercoolera i wylala sie dobra setka oleju :thumbdown: jak myslicie wystarczy wymiana samych uszczelek ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to ktoś odwalił furkę na sprzedaż byle poszła a potem ma to gdzieś.

różne są zdanie na temat regeneracji turbo,jedni zachwalają inni przeklinają.

Nie wiem jak można regenerować i nie wymienić uszczelniaczy :evil:

Jak masz zamiar posmigać autkiem dłużej to na twoim miejscu odżałowałbym i dal ok 2k za nówke ale to moje zdanie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomylilem sie cala turbosprezarka jest zregenerowana zaostala wymieniona przed zakupem auta i prawdopodobnie ktos dal stare uszczelki bo turbosprezarka tloczy olej z powietrzem do ukladu :/ odkrecilem dolot powietrza do intercoolera i wylala sie dobra setka oleju :thumbdown: jak myslicie wystarczy wymiana samych uszczelek ??

Ja bym wymienił turbo na nowe, jak pisal kolega powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo jest na gwarancji wiec nie bede sie pchal w dodatkowe koszty a jak calkiem padnie to trzeba bedzie sprawic audiuszkowi nowe turbo :/

czy to moze byc wina lpg czy poprostu ci kolesie ktorzy regenerowali to downy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...