Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b6 1.9tdi ocena wykresu


adasko960

Rekomendowane odpowiedzi

to myśl w miarę szybko szybko nad korektą bo to typowy gotowiec made in V coś tam.....:kwasny:

jebniecie z niuta a później równia pochyła...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam proszę o ocenę wykresu bo zastanawiam się nad korektą.

http://s28.postimg.org/tuvz6v6m1/P1030209.jpg

Jak masz mozliwosc to podjedz na korekte w celu przesuniecia maks momentu w troche wyzsze partie obrotow oraz zniwelowanie tego overboostu miedzy 2000-2200 rpm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle tylko ze taki strzal Nm to moze byc wynik overbostu turbulum ...

log turbiny bedzie pomocny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to przeładowanie turbosprężarki. Czyli trubosprężarka robi nagle bardzo dużo cieśnienie, a zawór n75 do chwili dopiero je zbija. Nie jest to dobre dla turbosprężarki. Moment obrotowy tylko niszczy Ci sprzęgło, dwumas, skrzynie i resztę rzeczy. Dlatego pogadaj z kimś kto ogarnia temat i niech poprawi Ci ten soft. ciahciah mieszka nie aż tak daleko od Ciebie. Możesz do niego napisać wiadomość i pogadać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

overbost to przeładowanie turbiny, jest szkodliwe dla turbiny, skraca jej życie, to tak jak dla silnika obroty na czerwonym polu, zrób loga dynamicznego 011 to się zobaczy ile przeładowuje

dół słaby, wygląda na to że auto nie było doprowadzone do ładu jak być powinno albo do 1900obr jest seria...tylko pytanie jaki to ma sens skoro 1900-2100 jest taki przyrost który skrzyni i dwumasowi na dobre nie wyjdzie

ujęcie 1900-2100obr 20Nm nie poczujesz

sprzęgło jeżeli nic się nie uślizguje to nie ma się co o niego martwić

po czipie przyrost 25km wiec bez szału, zrób logi dynamiczne 001 003 004 008 011 to się zobaczy czy aby na pewno problem jest w czipie czy może po stronie mechanicznej

czy teraz cokolwiek buczy lub drży z pedałem w podłodze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po niedzieli postaram się zrobić te logi bo wcześniej nie dam rady. Co do sprzęgła nic się nie ślizga bo sprzęgło jak i dwumasa bezpośrednio przed zrobieniem wirusa było wymieniane na nowe LUK, na razie nic nie zauważyłem aby coś buczało lub drgało ale jeszcze to sprawdzę. Dzięki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gibamaster - zwykle seryjne wykresy miały bardziej "spokojny" moment obrotowy. U Ciebie jest duży strzał. Zrób logi i się potwierdzi czy coś np z doładowaniem jest nie tak czy ktoś już wcześniej modził Twój dyliżans.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, logów turbiny już nie dam rady zrobić bo właśnie po wczorajszym przegonieniu auta w niemczech turbo zakończyło żywot i będę kupował nowe tylko mam takie pytanie czy po wymianie turbo muszę znów jechać na hamownie w celu zrobienia jakichś korekt programu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...