marko_80 0 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Witam, Mam następujący problem. W czasie rozgrzewania silnika mam problem z temperatura. Gdy silnik rozgrzewa i osiągnie ok 65 stopni wskazówka spada do 50, przez chwile stoi na 50 potem idzie do góry i gdy przekroczy 70 stopni wszystko jakby wróciło do normy, silnik rozgrzewa się do 90 stopni i tak zostaje. Koledzy co to może być za ustrojstwo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proton2 0 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Miałem dokładnie to samo. Wskazówka dochodziła do pierwszej kreski na wskaźniku, potem ostro w dół, po chwili wracała i potem już pokazywała właściwą temperaturę. Wadliwy okazał się czujnik temperatury płynu chłodzącego, po wymianie jak ręką odjął. Koszt czujnika w ASO to o ile dobrze pamiętam 80 zł. Oczywiście wymiana wraz z nowym oringiem uszczelniającym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Kup oryginalny ja zastosowałem zamiennik i po roku powróciłem ponownie do tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko_80 0 Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 bardzo dziękuje za pomoc!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Najbardziej prawdopodona jest usterka czujnika ale równie dobrze może to być termostat. VAG i nieco wiedzy powinno pomóc ci zdiagnozować konkretnie w czym problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko_80 0 Opublikowano 10 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Zawór EGR'u był uszkodzony, wszystko gra po wymianie. Zawór 400 zł plus wymiana 100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Zawór EGR'u był uszkodzony, wszystko gra po wymianie. Zawór 400 zł plus wymiana 100. A co zawór EGR ma wspólnego z temperaturą silnika? ----- Miałeś na myśli termostat? Tyle że termostat tyle nie kosztuje 078 121 113 F [regulator układu chłodzenia] - 69 zł N 901 368 02 [oring do termostatu] - 7 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav 1 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Metoda zdiagnozowania czujnika jest opisana TU: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html Zaczyna się od nagłówka "termostat oraz G2/G62" I wtedy będziesz miał pewność co jest uszkoszone, termostat, czujnik czy wskażnik płynu chłodzącego. U mnie przy podobnych objawach okazało się że jest uszkodzony wskaźnik. Po za objawami powyżej opisanymi czasami było tak, iż wskaźnik nie poruszał się wogule. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się