Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prośba o przeanalizowanie logów dynamicznych


Gość harry19-19

Rekomendowane odpowiedzi

Zrob jeszcze logi statyczne.

Długo jezdzisz na tym modzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19
Zrob jeszcze logi statyczne.

Długo jezdzisz na tym modzie ?

Chodzi ci o wiruska ?? , podobno jeżdżę od 7 . Kwietnia zrobiłem na nim na pewno ponad 20 tys.km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyczysc sprezarke bo usyfiona przez ta jazdę z dziura w dolocie co miales ...

w dynamicznych nie widac zadnego poszarpywania , filtr paliwa sprawdz,szczelnosc ukladu paliwowego oraz szczelnosc pompy tandem - to co ci mowilem przez telefon ...

statyczne 001,004,013,023 mozesz zrobic ...

P.S to poszarpywanie to przy wcisnietym pedale gazu do oporu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19
wyczysc sprezarke bo usyfiona przez ta jazdę z dziura w dolocie co miales ...

w dynamicznych nie widac zadnego poszarpywania , filtr paliwa sprawdz,szczelnosc ukladu paliwowego oraz szczelnosc pompy tandem - to co ci mowilem przez telefon ...

statyczne 001,004,013,023 mozesz zrobic ...

P.S to poszarpywanie to przy wcisnietym pedale gazu do oporu ?

rozumiem , załatwiłem wszystkie filtry z olejem , szczelność układu paliwowego sprawdzę i pompy.

pooszarpywanie jest wtedy jak temperatura silnika zagrzeje się na 90C i na mocnym bucie ale UWAGA przy 90C na mocnym bucie jest pooszarpywanie a czasami tego nie ma i to mnie strasznie dziwi.

a jak siadam rano do auta i samochód ma temp 70C i daję buta tego nie ma

:facepalm:

---------- Post dopisany 24-06-2014 at 10:11 ---------- Poprzedni post napisany 23-06-2014 at 17:57 ----------

statyczne

201406071_ewpnpha.jpg

201406231_ewpnprp.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustaw kat synchronizacji na 0 ....

albo na -2 przy tym koksie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19

:facepalm:znów mi ręce opadają :facepalm:

ustawiłem kąt synchronizacji na 0.0 no i dalej szarpie :facepalm:

201406242_ewpspwq.jpg

wymieniłem też filtry z olejem no i również szarpie :facepalm: ,ja już w tym dojść nie mogę

---------- Post dopisany at 23:33 ---------- Poprzedni post napisany at 22:40 ----------

jutro sprawdzę jakie ma ciśnienie pompa paliwa i pompa vacum

---------- Post dopisany 25-06-2014 at 18:33 ---------- Poprzedni post napisany 24-06-2014 at 23:33 ----------

Witam sprawdziłem całą pompę vacum i nie wiem czy mi się dobrze wydaje że jest dziura w rurce , jakbym nie ruszał te rurki to bym dziury nie zauważył.

zdjęcie bez dotykania rurki

201406251_ewpqqsr.jpg

a tu zdjęcie jak ruszam rurką , widać na zdjęciu dziurę.

201406251_ewpqqqp.jpg

no i mam pytanie , czy u was też tak jest czy tego nie macie, myślę że to może być właśnie ta przyczyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz młoteczkiem oklepać obudowę w koło

w trakcie robienia czipa turbo nic na 4 biegu nie przeładowywało? pytam bo odpowiedzialny tuner takiego czegoś by nie wypuścił do ruchu...4200obr 1,54bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

koledzy dołaczam sie do tematu....bo nie wiem gdzie to mogę wrzucic....ale mam maly problem....wg mnie samochod po wymianie rozrzadu pali wiecej....i tak jakby byl slabszy...

zrobilem dzisiaj pare logow...statycznych i dynamicznych....

ponizej linki do nich...

Grupy: 001,004,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001,004,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001,011,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,013,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

prosze pomozcie... bo nie wiem czy jechac do mechanika na ustawienie wczesniej wymienionego rozrzadu....czy po prostu mi sie tak tylko wydaje....ale jak sprawdzalem spalanie na biegu jalowym to pokazuje mi 1l/h.... a to chyba za duzo....

prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat jest na granicy, 85C to min dla sprawnego termostatu

odmul turbo

nowe elementy zawsze stawiają większe opory toczenia wiec to że silnik teraz jest bardziej ospały i więcej pali jest normalne, za jakiś czas wróci do normy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19

kolego na pewną chwilę ustaw kąt synchornizacji na 0,0 , może być nawet 0,0 i +0,6

---------- Post dopisany 01-07-2014 at 19:31 ---------- Poprzedni post napisany 30-06-2014 at 13:14 ----------

dzisiaj wymieniłem turbo po regeneracji i jest na gwarancji i dalej to samo szarpie tyle że szarpania zaczynają na pierwszym biegu od 1000 do 1200 obrotów , póżnej są na każdym biegu od 2000 do 2400 no i później te co mi jest znane 2800 do 3000obr po prostu mnie szlag trafia

---------- Post dopisany at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany at 19:31 ----------

możesz młoteczkiem oklepać obudowę w koło

w trakcie robienia czipa turbo nic na 4 biegu nie przeładowywało? pytam bo odpowiedzialny tuner takiego czegoś by nie wypuścił do ruchu...4200obr 1,54bara

nic w tym nie było , na 4 biegu myśmy robili chipa i nic nie przeładowywało , jechało normalnie bez szarpania i itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regenerowałeś turbo? po co?

na niskich biegach przy niskich obr to normalne ze szarpie, bo masz luzy w całym napędzie no ale np. na 5 biegu powyżej 2000obr jak coś szarpie trzymając pedał w jednej pozycji to już nie jest normalne, przeczyść pompki płynem, zasil pompki płynem i niech sobie tak popracuje lub na prawie pusty bak wlej płyn i wyjeździj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19
regenerowałeś turbo? po co?

na niskich biegach przy niskich obr to normalne ze szarpie, bo masz luzy w całym napędzie no ale np. na 5 biegu powyżej 2000obr jak coś szarpie trzymając pedał w jednej pozycji to już nie jest normalne, przeczyść pompki płynem, zasil pompki płynem i niech sobie tak popracuje lub na prawie pusty bak wlej płyn i wyjeździj

ja już nie mam siły , pompki mam nowe więc raczej wykluczam , powiem co wymieniłem od tego szarpania :

przepływomierz ,zawór N75, wszystkie filtry i olej , rurka od filtra paliwa , rurka od pompy vacum czyli króciec bo miał luz , zawór egr wymieniłem i dalej nic , turbo wsadzone po regeneracji i dalej nic , myślę że chyba zostały mi 3 rzeczy jeszcze pompa vacum ,pompa paliwa i zawór n18

turbiarz mówił że to szarpanie coś związane mechanicznie , coś co przy dobrze rozgrzanym silniku jakby coś dostawało za duże ciśnienie.

na zimnym silniku tego nie odczuwam , przy rozgrzanym silniku do 70st też tylko właśnie jak jest 90st i przejechane jakieś 10 kilometrów i zaczynają szarpania a czasem nawet i ustają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz młoteczkiem oklepać obudowę w koło

w trakcie robienia czipa turbo nic na 4 biegu nie przeładowywało? pytam bo odpowiedzialny tuner takiego czegoś by nie wypuścił do ruchu...4200obr 1,54bara

+5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co znaczy +5?

skoro pompi nowe no to zajmij się pompą tandem-vacum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harry mam nadzieje ze temat do zamkniecia :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19

Witam mój temat jest w końcu do zamknięcia :banan::banan:

wielkie dzięki dla kolegi Sumoss za poświęcenie czasu od godziny 17 do 2 w nocy , dopiero co dotarłem do domu i mega uśmiech na twarzy :banan:

śmiga o 3x lepiej niż przed szarpaniem :thumbup1:

jeszcze raz wielkie dzięki dla kolegi SUMOSS

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...