Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Pierścienie czy uszczelniacze ?


wesz82

Rekomendowane odpowiedzi

Odgrzeję kotleta, ale przypadkiem czytam i co widzę? :

nie wykonałes wszystkich zaleceń

jak miałeś zdjęta głowice trzeba było dotrzec gniazda z zaworami tym bardziej ze masz w aucie junkersa

pierścienie też mogłeś wymienić

to co zrobiłeś pomoże na jakieś 20-30tyś km

a potem znowu bedzie ch*j.......a

Ręce opadają...

A po wymianie pierścieni będzie jak nówka? :cool1:

Pomijam aspekt ekonomiczny, ba jak wielu mechaników mających dużo wolnego czasu devastation doradza ładowanie fury pieniędzy w silnik wart 2-3tys...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Henrykus

W tym silniku różnica ciśnień może dochodzić do 20% i jest to prawidłowe

Kompresję masz bardzo dobrą .

Najczęstszą przyczyną dostawania się oleju do komory spalania są uszczelniacze trzonków zaworów , turbo bym tu wykluczył bo olej jak piszesz jest tylko w jednym cylindrze.

Żenujące są tu "wiedza" na temat silników i "porady" niektórych kolegów których nie będę komentował bo mi się zwyczajnie nie chce , już raz dostało mi się od admina za wulgarne słowa.

Po za tym temat jest do instalacji LPG.

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...