Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9TDI nie odpalił - co sprawdzić ?


cabanmat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie :hi:

Jeżdżę swoim autkiem już 2,5 roku zrobione 60tyś km i nigdy nie nie zawiódł.

Zima nie zima, pod chmurką, zawsze odpalił.

Aż do dzisiaj ...

Ja osobiście spałem no nocnej zmianie.

Auto wzięła moja mama na zakupy.

Nie mogła odpalić silnika pod marketem... Ktoś ją pchną i silnik załapał...

Nie wiem jak ma cię odpalanie "na pych" dla silnika TDI ?

Sam zauważyłem że ostatnio jakoś niechętnie odpalał... nie od strzała tylko musiał przekręcić przysłowiowym wałem...

Jestem świeżo po wymianie oliwy i wymianie wszystkich filtrów.

Panowie co sprawdzić przed oddaniem auta do elektryka samochodowego ?

Kąty wtrysku itp ? (silniczek na pompie VP)

Dopytałem starszej dokładnie... silnik w ogóle nie kręcił...

Później jak odpalił z pycha nie mogli otworzyć bagażnika...

A w środku standard... reset zegarka daty itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem po stronie elektryki. Gdzies masz zwarcie i rozladowuje aku. Wsadz amperomierz szeregowo miedzy kleme i zacisk aku, wtedy sprawdzisz jaki masz pobor pradu na postoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się to sprawdzało ? Odpinało się klemę dodatnią i wpinało się amperomierz, ile mA będzie oznaczało zwarcie a ile mA będzie w normie ?

Kilka dni temu była straszna zlewa auto stało pod chmurką i właśnie po deszczu poszedłem do auta i był licznik "rozbity"

Myślałem, że może gdzieś woda podeszła..

A jak z tym odpalaniem na pycha ? Bo jak dowiedziałem się że mój 1.9TDI był odpalany na pych to mi się włos zjeżył na głowie :shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpinasz miedzy kleme i zacisk aku. Przyjmuje się, ze 50mA jest w miare ok.

Ogolnie dielsa na pycha nie powinno się palic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedstawiam wyniki pomiarów :

- Odpiąłem klemę dodatnią, wpiąłem amperomierz szeregowo.

Prąd stały, zakres ustawiony na 20[mA]

Zmierzyło mi 0,27 czyli na naszym ustawionym zakresie daje nam wynik 270[mA]

(Do 0,3A=300mA jest w normie) czyli upływność akumulatora jest ok ?

Mogło się coś stać od tego "pycha" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogło się coś stać od tego "pycha" ?

Jak się nic nie stało od razu to ok , ogólnie się nie odpala na pych ze względu na rozrząd na pasku ... innych przeciwskazań nie znam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam bym TDI nigdy nie pchał tylko zadzwonił po kogoś żeby pod kable podpiąć...

Ale odsypiałem nockę zakładową... i mnie tam nie było...

Po odłączeniu klemy nie musiałem wpisywać KODu do Radia czyli że mam rozkodowane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

270mA to za duzo. Powinien brać koło 50mA. Wyciągaj po koleii bezpieczniki i patrz czy zmaleje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to się stało po deszczu to być może masz gdzieś zatkane odpływy które powodują zwarcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak palic dizla na pych to najwyższy bieg i motorówka jest bezpieczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa chyba rozwiązana, zamontowałem nową Varte za 370zł i problem chyba znikł :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat do zamknięcia, kupiłem nowy aku i problem z rozruchem rozwiązany.

Można wiedzieć jak logować aby zmierzyć obroty rozrusznika podczas startu ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...