ic 0 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 W audi A4 z silnikiem AJM u kolegi od czasu do czasu wyłącza się turbosprężarka (VAG- błąd ciśnienia doładowania). Ruszałem dźwignią na turbosprężarce i z początku niby się popprawiło ale nie na długo. Chcę jeszcze zamienić miejscami zawór N75 i EGR ale nie mogę zlokalizować tego drugiego (N75 chyba jest z przodu silnika ale jest tam tak ciasno że ciężko rękę włożyć). Czy mógły mi ktoś zapodać rysunek z lokalizacją tych zaworów? Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2626 0 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 EGR jest z tyłu silnika miedzy silnikiem a scianka grodziową pod rura idacą do kolektora ssącego a N-75 juz sam zlokalizowałeś. Jezeli masz VAG-a podłacz i włacz sprawdzanie działania elementów wykonawczych ( na uruchomionym silniku) i wtedy obserwujcie jak bedzie zachowywac sie sztanga od turbiny. W dziale warsztat jest tam filmik jak powinna sie zachowywac i jak to zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Dokładnie najpier podepnijcie VAGa a dopiero potem ewentualnie podmięcie zaworki bo zdaje się że są takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się