danielbobik20 Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 witam mam takie błędy w audi a4 b6 1.8t gas bex Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication 16683 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0299 - 002 - Please Register/Activate 16804 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0420 - 002 - Please Register/Activate 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded I problem polega na tym ze jak ja kupiłem to miała większa moc niż teraz a mianowicie oryginał to 190 km a czip mtm i powinna mieć taka moc a tu nawet od początku nie było jej czuć a teraz już ogóle się pogorszyło proszę o pomoc bardzo i dziękuje
gregor10 Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Masz dziure w dolocie, nalezy wykonac pelna diagnostyke vag a potem usunac usterki.
danielbobik20 Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Opublikowano 7 Lipca 2014 Ile taka procedura kosztuje i czy znasz kogos kto to robi?
Łukasz13 Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Sprawdz dolot cisnieniowo kompresorem, usun nieszczelnisci, zrob logi dynamiczne 002+033 020+115+118 na benzynie.
danielbobik20 Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Opublikowano 8 Lipca 2014 Sprawdz dolot cisnieniowo kompresorem, usun nieszczelnisci, zrob logi dynamiczne 002+033 020+115+118 na benzynie. kolego a pokierujesz mnie jak mam Sprawdzic dolot cisnieniowo kompresorem ???
Łukasz13 Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 Myśle że filmik wyjaśni wszystko pamiętaj zeby wyjąc odme z dolotu turbiny i zaslepić dziure po niej.
cinkers Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 DIY: Boost leak test on a 2004 Audi A4 :: a4mods.com :: - The Premiere Audi A4 Modification Guide and Pictures Library
danielbobik20 Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Opublikowano 9 Lipca 2014 witam przypadkowo znalazłem wężyk który był nie podpięty kieruje wielka prozbe do posiadaczy tego modelu silnika zeby pomogli mi zlokalizować jego miejsce gdy wada nie ustanie to zrobię kompresje wężyk ten dochodzi miedzy pierwsza a druga rurka od kolektora jest zagięty w tak zwane S znalazłem również wcześniej na samym dole kolektora wężyk który był nie podpięty możne wiecie tez gdzie on powinien być . zdjęcia jutro podrawiam ---------- Post dopisany 09-07-2014 at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany 08-07-2014 at 20:46 ---------- to mi wszystko wyjaśniło wróciła moc ale i tak sprawdzenie podciśnienia sie nie obędzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się