Skocz do zawartości

kamilb5

Pasjonat
  • Postów

    325
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamilb5

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kamilb5

0

Reputacja

  1. Ja mam 3 turboworksy i jest w miare cicho.
  2. http://allegro.pl/felgi-stalowe-z-oponami-16-mercedes-w210-i6577973825.htmlPanowie a takie cos podejdzie do b7?
  3. Ja wyrzuciłem kata.zrobiłem dp-ka na jedną sonde,a drugą za katem powiesiłem obok i wszystko działa i błędami nie rzuca o dziwo. Sonda wisi sobie obok zbiorniczka wraz z zapiętą wtyczką i jest ok.
  4. U mnie tak to wygląda. http://www.fotosik.pl/zdjecie/2b3a42a89961a7ec http://www.fotosik.pl/zdjecie/0d4ed88ff65a8df7 http://www.fotosik.pl/zdjecie/54e9a80ad0aac7cf http://www.fotosik.pl/zdjecie/eb118749727223e6 http://www.fotosik.pl/zdjecie/0aaafdc50c9ed3be http://www.fotosik.pl/zdjecie/c70bd3050aec19a6
  5. Panowie gdzie ten parking kryty jest? Podpromie wiem gdzie jest,ale parking kryty nie wiem.
  6. kamilb5

    Zerwanie paska rozrządu.

    Znajomy miał to samo,zapłacił ponad 3000.
  7. Chodziło mi o to że przy temp, ok30 stopni auto nie pójdzie wiecej jak 160 na seryjnym IC a moc i tak spadnie mimo że auto po sofcie.
  8. 20 to mało,poczekaj do maja lub czerwca jak będzie +35,wiecej jak 160 nie pójdzie
  9. Na filmiku od razu słychać że to V6 więc zapomnij o takim dzwieku,z rzędówki nigdy takiego efektu nie uzyskasz a ni nic podobnego.
  10. Zalej Hepu,albo febi oby tylko G12,ewentualnie Glysantin G12 jest też bardzo dobry. Przyajmniej beziesz miał spokój,i czyste sumienie że wlałeś to co fabryka zaleca a cenowo nie wychodzi aż tak bardzo drogo.
  11. Syfu nie będzie,ani silnik nie bedzie sie przegrzewał tyle że te wszystkie petryga,boryga i inne różnia sie składem chemicznym od ori g12, kilka razy przy wymiane uszczelki pod głowicą(grupa VAG) zawsze widziałem utleniające sie miejsca gdzie po póżniejszym wyczyszceniu zostawał mały ubytek w głwoicy,teraz już wiem że to prawdopodobnie przez nie odpowiedni płyn,bo inaczej nie można tego wytłumaczyć a co ciekawe działo sie to wtedy gdy był stosowany właśnie inny płyn niż g12.
  12. przemek11 Z tego co wiem to do szybkiej jazdy potrzebna jest moc a nie Nm,chcesz dużo momentu to kup sobie diesla,do czego Ci Nm potrzebny? bedziesz ciągną przyczepy ze żwirem? czy chcesz szybko sckończyć sprzęgło?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...