Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 BKE] ZABAWA TKWI W TDI, szary avant od SHITERS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Krótkie info:
Rocznik: 2004
Motor: 1.9 TDI BKE 115km
Napęd: Ośka
Nadwozie: Avant
Kolor: LX7Z - Dolphin Gray Pearl

Wyposażenie fabryczne:
- Fotele SportSize z el. regulacją lędźwi
- Grzane fotele
- Tempomat
- Kierownica wielofunkcyjna
- Zestaw głośno mówiący z adapterem Nokia (6210, 6310, 6310i)
- Bluetooth (Hands-free)
- Nagłośnienie Audi Concert + subwoofer (9 głośników)
- Automatyczne kierunkowskazy (3 krotne mrugniecie)
- Parktronic z tyłu
- Czerwony duży FIS (spalanie, średnia prędkość itp.)
- Servotronic
- El. luterka, el. szyby x2
- Szyby atermicznie, oryginalnie delikatnie przyciemnione (wszystkie boczne, tylna, bez przedniej)
- Pakiet skóra (skórzana kierwonica, gałka, mieszek, ręczny)
- Pakiet chrom (relingi, obwódki szyb bocznych)
- Pakiet schowek
- McDonald's w podłokietniku tylnym
- 6 poduszek powietrznych
- Brak koła zapasowego (oryginalny zestaw naprawczy Audi wraz z kompresorem pod zapalniczkę)
+ Standardowe wyposażenie.

Plany:
- Obniżenie 30-40mm
- 18" felgi (Grafitowe: Rotory, RS6tki, S-line'y, avusy) DONE AVUSY I 235/40/18 14.08.2014
- Dokładki drzwi wzór S4
- Virus na 330Nm DONE 14.07.2014 - 140,5KM i 322,8Nm
- Pozbycie się Pakietu Chrom na rzecz ShadowLine DONE GRILLE + LISTWA ZDERZAKA TYŁ 08.08.2014
- Tylne lampy do lekkiego ściemnienia (prawdopodobnie folią)
+ rzeczy, które wyjdą podczas użytkowania.

Zdjęcia:

DSC_0582a.jpg

DSC_0586aa.jpg

ŚRODEK

DSC_0027.JPG

DSC_0031.JPG

DSC_0058.JPG

DSC_0034.JPG

DSC_0046.JPG

DSC_0047.JPG

DSC_0051.JPG

DSC_0056.JPG

ee1.jpg

A zabawa trwa... :banan:

Edytowane przez SHITERS
Opublikowano

Kolorek jak w moim Sedanie Kolor: LX7Z - Dolphin Gray Pearl bardzo ładny :)

I silnik ten sam bardzo słaby ale virus pomoże :D

Opublikowano

Kolor jest ciekawy, optycznie wymładza autko. Silnik może nie jest jakoś rewelacyjnie szybki, ale to da się łatwo zmienić :wink:

Obiecane fotki, pogoda nam sie masakrycznie zepsuła, auto brudne, mokre więc na pocieszenie fotki wnętrza.

DSC_0027.JPG

DSC_0031.JPG

DSC_0058.JPG

DSC_0034.JPG

DSC_0046.JPG

DSC_0047.JPG

DSC_0051.JPG

DSC_0056.JPG

ee1.jpg

DSC_0021.JPG

Jak się Wam podoba? :naughty:

Opublikowano

Po co ją modzić jak za pół roku sprzedaż?

Opublikowano

Odpowiedź jest prosta. Każde auto w moich rękach dostaje coś ode mnie, bo to jest moje hobby. Dla mnie samochód nie służy tylko do przemieszania się, dlatego dostanie ode mnie parę fantów. Na razie muszę trochę odłożyć pieniędzy dlatego padło na tak małolitrażowego diesla, a jako, że jest to auto młode, chce aby zyskało trochę szyku. W końcu auto to moja wizytówka. Auta sprzedaje na zasadzie - chcesz? bierz. Trafia się kupujący - sprzedaję.

Opublikowano

Środek masz bardzo dobrze utrzymany, chciałbym takie fotele u siebie.

Kolor dokładnie taki jak mój. Powodzenia w modach :banan:

Opublikowano

Przy autku coś się ruszyło.

Dzisiaj odwiedziłem hamownię. Samochód przeszedł profesjonalną diagnostykę, został shamowany, a następnie dostał bezpieczny program, którego wynik to 140,5KM oraz 322,8Nm. Na całość poświęciłem przeszło 5h, program był pisany od podstaw pod moje autko. Jestem z wyniku bardzo zadowolony, autko zdecydowanie lepiej przyspiesza i sprawia więcej frajdy z jazdy. Samochód jak nie kopcił tak nadal nie kopci. Oto wyniki na papierze, nie mam skanera, więc musicie zadowolić się samymi cyferkami :decayed:

hamownia.jpg

Pozdrawiam i zachęcam do komentowania :wink:

Opublikowano

Kolego a co było przyczyną gorszego odpalania gdy jest ciepły bo mam ten sam problem w moim b6 bke :-\

U mnie po schamowaniu przed mapą wyszło 128 KM :-D

Opublikowano

u mnie 145 :decayed::decayed: po programie 170 i też nie kopciło :kox:

Opublikowano

I tez bke?

Opublikowano

nie nie AVF u mnie

Opublikowano

Już myślałem że jakis kozak z tego twojego silnika ;-) ostatnio na zlocie kolega tez avf przyjechał i tak samo było 145 jest 170 ;-) a gdzie mapę robiłeś? U mnie po mapie ze 128 mam 150,5 i 343 Nm ;-)

Opublikowano

Hehe no nieźle by było :decayed: robiłem sam z dwoma kumplami :wink:

Opublikowano

No ja się na swoim b6 nie chce uczyć :-( planuje kupić 80 1z i na niej się uczyć map :-)

Opublikowano

i masz racje. Ukręciłem półoś :decayed:

Opublikowano

Co ty gadasz :-P

Opublikowano

U mnie wyszlo na tym silniczku BKE ze 108 i 295 na 132 i 337 takze tez nie jest zle konie moga wzrosnac bo mam przymulona turbine :'(

Opublikowano

No ja byłem świeżo po pełnej regeneracji głowicy i prawdopodobnie to dużo dało, ale prawdopodobnie turbina tez juz siada, wiec jak przyjdzie do wymiany to pewnie z awx wskoczy i na 170 :-D

Opublikowano

Ale mi sie tutaj koledzy rozpisaliście :naughty:

Narazie autko mi się podoba, fajna moc, niskie spalanie, po moim 2.4 v6 w benzynie to nawet fajniej na kieszeni :grin:

Teraz mam plan, mam troche poobdzierane dokładki zderzakow, na tył chciałbym z 1.8T i dorezać sobie 2gą końcówke wydechu + ultery 90mm. Dużo z tym pracy? Jesli ktoś miałby taką dokładkę, proszę o info.

Opublikowano

Kupujesz cały wydech z 1.8 T koniecznie musi być ośki bo z quattro jest inny i jeśli będą wszystkie wieszaki to jakieś pół godziny roboty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...