Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Im cieplejszy silnik, tym gorzej odpala.


kipomek

Rekomendowane odpowiedzi

Kąt wtrysku da sie ustawic w VAG COM? Czy to bardziej zaawansowane? Szukalem tematow o tym, jak to ustawic i nic konkretnego nie widzialem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Kąt wtrysku da sie ustawic w VAG COM

tak ,ale nie ustawić tylko można popatrzeć jak jest ustawione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku da sie ustawic w VAG COM? Czy to bardziej zaawansowane? Szukalem tematow o tym, jak to ustawic i nic konkretnego nie widzialem :/

Poszukaj w warsztacie.wszystko jest opisane od A do Z,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było to samo winny był aku ,prąd trzymał ładnie ale brak mu było mocy rozruchowej. Wtedy nie miałem jeszcze wskaźnika ładowania na zegarach, więc wpiąłem miernik w aku miał 12.4V (idealnie) kumpel odpalał ja patrzyłem na wynik na zimnym spadało do 10.8V ale paliła na dotyk, na ciepłym prąd spadał aż do 8.9V i ciężko jej było zapalić tak jak by za wolno rozrusznik kręcił więc padła decyzja o wymianie aku na nowy(Bosch silver 80Ah ) i pali dobrze i na zimnym i na ciepłym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


wymianie aku na nowy(Bosch silver 80Ah )

ja mam 55ah 6 lat i tez odpala od strzała ,do tego przy wiekszym aku szybciej pada alternator i aku ,bo ma wiecej do naładowania i przy krótkich odcinakach taki aku jest nie doładowany ( wg ks serwisowej aku ori powinien mieć 50 ah ) 80 to dużo za duży .chyba ze altek masz 130A i muze w aucie to co innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aku dobierany według wlepy w bagażniku po rozkodowaniu wyszło ze w seri siedział właśnie 80Ah. Alternator 120A + skrzynia 300W RMS z wzmakiem 750W,

Edytowane przez Bartollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Aku dobierany według wlepy w bagażniku po rozkodowaniu wyszło ze w seri siedział właśnie 80Ah

dziwne u mnie 50ah ,tyle ze u mnie klimy brak może dlatego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aku chyba sprawdzę na końcu, ale w sumie może to być i jego wina :/
A rozrusznik sprawdzaliście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swój robiłem nie długo po kupnie auta, padł elektromagnes więc wymieniłem od razu szczotki wyczyściłem i nasmarowałem przekładnie planetarną itp itd ale zapalanie na ciepłym się nie zmieniło wiec uznałem ze pompa wymięka ale po teście aku i jego wymianie jest ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na you tube jest jak go sprawdzic.

Edytowane przez wesz82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt tu nie ma szklanej kuli...

Eliminuj koleje podejzenia inaczej nic nie zmienisz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...