Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obudowa wentylatora z żaluzją A4 B6


patrikoss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kupiłem rozbite audi a4 b6 1.9 TDI 130KM AWX kupiłem do niego kompletny przód z anglika ale od 2.0 FSI chłodnice są takie same ale obudowa wentylatora jest inna moja stara w TDI ma dwa wentylatory a te od FSI jest jeden wentylator i żaluzja prosił bym o waszą pomoc co ten wentylator będzie pasował do TDI z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie wyrzycilem zaluzje i tez jezdzi ok .nie zauwarzylem zadnycch negatywnych skutkow

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze u mnie teraz oryginalnie są dwa wentylatory a w tej obudowie z żaluzją jeden nie wiem czy jak czegoś nie podłącze to nie bedzie mi wyrzucał jakis błędów i czy bedzie to ogólnie działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego. .jezeli sa sprawne to powinno byc ok

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w tej obudowie z zaluzja jeden wentylator odpowiada za klime i chlodzenie?

---------- Post dopisany at 17:37 ---------- Poprzedni post napisany at 17:31 ----------

A mam do ciebie pytanie szakal czyli ty miales orginalnie dwa wentylatory ale wymieniles na ten jeden z zaluzja dobrze rozumiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jeden odpowiada za 2 czynnpsci .ta zaluzja ma sie uchylac przy wiekszych predkosciach .a tak caly czas zamknieta .mialem z zaluzja i jednym wentylatorem. Wywalilem zaluzje i tez bylo ok z jednym .teraz mam tak zrobione .a wczesniej. Mialem z. Dwoma i zmiana poszla bez problemu

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie .ponad rok temu to robilem wiec slabo pamietam

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy ale o czym mowa. W 1.8 T jest rzeczywiście jeden wiatrak i żaluzja. w 1.9 tdi są dwa wiatraki i one muszą tam być! Jak nie podłączysz elektrycznego to na bank będzie wywalało błąd, poza tym klima zapewne nie odpali. Dodatkowo na pasie zamontowany jest regulator wentylatora. Kup pas od 1.9 tdi i już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2.5 TDi V6 fabrycznie jest jeden wentylator elektryczny i jeden na wiskozie. Ja pozbyłem się tego na wiskozie zastępując go wentylatorem elektrycznym z 3.0 w benzynie i jakoś wsio działa i nie ma błędów. A klima też działa i chłodzi.

Sam regulator wentylatora jest całym elementem sterującym jego pracą, a nie ECU silnika. ECU podaje tylko sygnał o temperaturze silnika i o tym czy klima jest włączona a sam regulator już steruje sobie odpowiednio wentylatorami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Różnica jest taka że Ty nadal masz dwa wiatraki a kolega zamiast dwóch chce zamontować jeden, bo w miejscu drugiego są żaluzje. 1.8 T było zaprojektowane pod 1 wentylator, a 1.9 tdi pod dwa.

Decyzja należy do kolegi szakal222. Należałoby po takiej modyfikacji obserwować co się dzieje z temperaturą silnika w upalne dni. Z drugiej strony 2.0 tdi ma jeden elektryczny wentylator i jakoś daje radę.

Kolego Ra4al powiedz, czy przy okazji wymiany na dwa elektryczne wentylatory, wymieniłeś również regulator wentylatorów na taki który obsługuje dwa? Czy za przypadkiem nie jest tak, że 3.0 ma dodatkowy szary czujnik temperatury cieczy tuż przed chłodnicą, a informacja z niego jest potrzebna regulatorowi do odpowiedniego sterowania wentylatorami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem cały zespół wentylatorów wraz z regulatorem na ten z 3.0 czyli z obsługą dwóch wiatraków. Wszystko działa jak należy wiatraki załączają się wtedy kiedy powinny i w taki sposób jaki powinny. Dodatkowo po wyłączeniu silnika gdy wiatrak jest załączony on dalej jeszcze przez chwilę pracuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Różnica jest taka że Ty nadal masz dwa wiatraki a kolega zamiast dwóch chce zamontować jeden, bo w miejscu drugiego są żaluzje. 1.8 T było zaprojektowane pod 1 wentylator, a 1.9 tdi pod dwa.

Decyzja należy do kolegi szakal222. Należałoby po takiej modyfikacji obserwować co się dzieje z temperaturą silnika w upalne dni. Z drugiej strony 2.0 tdi ma jeden elektryczny wentylator i jakoś daje radę.

Kolego Ra4al powiedz, czy przy okazji wymiany na dwa elektryczne wentylatory, wymieniłeś również regulator wentylatorów na taki który obsługuje dwa? Czy za przypadkiem nie jest tak, że 3.0 ma dodatkowy szary czujnik temperatury cieczy tuż przed chłodnicą, a informacja z niego jest potrzebna regulatorowi do odpowiedniego sterowania wentylatorami?

Nie ma zadnych problemow lata jak ta lala

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej to się boje tego że jakies kostki nie będą pasować że będzie coś nie tak z elektryką :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...