Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Problem z odpaleniem silnika (ciepłego)


maciek31

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

W zeszłą sobotę wymieniłem wyświetlacz w zegarach (VDO12) mam pełny FIS i (kleine navi), licznik wymontowany na wyłączonym zapłonie) świeci idealnie piękna sprawa koszt 500 zł.

Po tej operacji Vag nie był podpinany i błędy nie kasowane.

W sobotę jeździłem całą noc samochód odpalany 15 razy, zero problemów ze startem.

W niedzielę zatankowałem paliwo na maksa pod korek.

W poniedziałek rano odpalenie bezproblemowo, po południu podjazd do sklepu i po wyjściu samochód nie chce odpalić,

wzywam specjalistę od alarmu który rozkręca osłonę pod kierownicą sprawdza alarm oraz zabezpieczenie i stwierdza ze alarm oraz zabezpieczenie działa bez zarzutu. Silnik uruchamia po kilku próbach kręcąc rozrusznikiem około 10 sekund, tak jakby był zapowietrzony.

We wtorek problem zaczyna się powtarzać ale niestety nie ma reguły raz jak jest ciepły odpala od kopa a raz trzeba heblować.

W sumie problem został do dzisiaj raz jak ciepły pali na dotyk a raz po 5 minutach trzeba kręcić.

W ciągu kilku ostatnich miesięcy często oprócz błędu przeładowania turbiny czesto miałem problem z

1 Fault Found:

00956 - Key 2

nic z tym nie zrobiłem bo nie wiedziałem co to jest.

W środę na VAG

1. 17965 P1557 35 10

2. 17978 P1570 35 10

3. 18027 P1619 35 00 (J52)

trzech mechaników i każdy co innego nie chce pisać co bo nie chcę sugerować?!!!

Ad.3

http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-18027.html

szukając z dekodera kodów na holenderskiej stronie klikając na intermittent przełącza na poprzedni mój błąd

http://www.gerritspeek.nl/vag-com_intermittent.html

proszę o porady co sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 błąd to za duze doładowanie

2 - immo

3 - przekaźnik świec żarowych (219)

Twoje problemy mogą pochodzić od nowego licznika, włóż stary zakoduj klucze i potestuj.

licznik jest ten sam tylko został wyciągnięty do wylutowania i wlutowania nowego wyswietlacza

ten bład key 2 jest juz od ponad 7 miesiecy

problem został rozwiązany sam silnik pali znowu bez zarzutu

jak zakodowac licznik??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem ten sam problem z odpalaniem :angry: Mechanicy nie mogli znalesc przyczyny :confused4: Okazalo sie ze pompa paliwa byla nie szczelna i sie zapowietrzal,po wymianie :good: Moim zdaniem zapowietrza sie uklad paliwowy.[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2008, 14:38:09_________________________________________________Sprawdz czy pompa jest sucha pod spodem u mnie byla mokra :confused4: Jak mokra to proponuje wymienic niestety koszt jest dosc spory :gwizdanie:

Ps:Mamy te same silniczki :banan2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka pompa w PD jest oprócz tej w baku?? Sprawdź jakie pompa w baku generuje ciśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze nie odpisalem wiec tak Przyczyna tego stanu to vacum pompa, moja miała na koncu literke A wiec mogłem kupic w ASO zestaw naprawczy, ale na allegro kupilem nową za 500 zł brutto, samochód jezdzi do dzis bez problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienialem vacu tydzien temu cena od 70 pl na allegro jak narazie jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...