Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpaleniem 1,9Tdi AGR


klakier764

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich kolegów Nie jest to Auto dotyczące tego forum ale silnik ten sam co w Audi chyba?

Mam taki problem żona ma golfa IV 1,9 Tdi 90km z 2000 roku I przynajmniej 1 na 3 miesiące dzieje sie cos takiego

Staje gasi silnik robi zakupy przychodzi Auto nie odpala Kręci jak najety i nic kilka razy miałem szczęście takie że trzasłem maską auto odpaliło A dzisiaj nic nie pomogło (( Pomogło miły taxuwkaż sam zaoferował pomoc ze podepniemy na kable drugie auto))) Ale muj aku krecił jak nowy,Ok, Podpięliśmy i odpalił na dotyk..

Dodam ze podpinany był VAG i kompletnie żadnych zapisanych błędów

W czym może leżeć przyczyna nie wiem od czego zacząć do mechanika nie uśmiecha mi sie go wieść bo połowę części powymienia skasuje grube pieniądze i co ja na stratach

Może ktoś miał podobny problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz ustawienie pompy wtryskowej i dzialanie czujnika wody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich kolegów Nie jest to Auto dotyczące tego forum ale silnik ten sam co w Audi chyba?

Mam taki problem żona ma golfa IV 1,9 Tdi 90km z 2000 roku I przynajmniej 1 na 3 miesiące dzieje sie cos takiego

Staje gasi silnik robi zakupy przychodzi Auto nie odpala Kręci jak najety i nic kilka razy miałem szczęście takie że trzasłem maską auto odpaliło A dzisiaj nic nie pomogło (( Pomogło miły taxuwkaż sam zaoferował pomoc ze podepniemy na kable drugie auto))) Ale muj aku krecił jak nowy,Ok, Podpięliśmy i odpalił na dotyk..

Dodam ze podpinany był VAG i kompletnie żadnych zapisanych błędów

W czym może leżeć przyczyna nie wiem od czego zacząć do mechanika nie uśmiecha mi sie go wieść bo połowę części powymienia skasuje grube pieniądze i co ja na stratach

Może ktoś miał podobny problem

jest kilka opcji :1 co zawsze sie sprawdza bezpieczniki po 2 . te auta były robione tak ,że przy jakimś przebiegu świrowały komputery ( sam kilka takich miałem ) , i trzeba dbać o takie rzeczy jak : masy musza być wszystkie cacy ( wyczyscić wszystkie łaczenia masy z karoserią ) . mi po wyczyszczeniu wszystkiego odpalały od strzała czy ciepły czy zimny ,czasem to nie pomaga ale nic to cie nie bedzie kosztowac bo samemu to zrobisz ,jak nie pomoże to jedynie magik jakiś od kompów (ecu ) trzeba mapy startowe ruszyć bo juz komp świruje , lub kupić pewny komp po mniejszym przebiegu i bedzie gitara ,być może też jak ci podpinał auto taxówkarz poszedł wiekszy prąd na rozrusznik i tu może leżeć przyczyna ,nie stety z autem to jak u lekarza,trzeba zdiagnozować a na odległość cężko. w tym roku miałem jechać w góry więc bym przejeżdzał przez Wisłe to bym ci to ogarnał w pare chwil ,nie stety urlopu nima bo trza szroty robić :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego vp-tdi To będę czekał załatwię ci tanie miejsce noclegowe kemping lub pokój Mama to i to w rodzince Ale rozumiem nie da sie to nie ale zapraszam zawsze Dodam tyle Golfik ma przebieg 14000 oryginalny potwierdzony w serwisie i książkach był sprowadzony po wypadku i zrobiony I silnik jak nowy Filtry oleje na bieżąco widzę ze w przezroczystym wężyku od filtra widać pęcherze powietrza po jego wymianie ale zaciski wszytko Ok to nie będzie chyba tego wina Jesli chodzi o bezpieczniki to idealne jak i masy również ale popoprawiam je Mam waga i jak pisałem żadnych zapisanych błędów Te taksówkarz mówił żeby sprawdzić u elektryka napięcie ale po co skoro aku jest BD kręci jak najęty I szukam wszędzie i nawet w google i echooo..U mnie masz drzwi otwarte jak każdy forumowicz

---------- Post dopisany at 20:41 ---------- Poprzedni post napisany at 20:39 ----------

Kolego Dev Ustawienie pompy czemu raczej by chodził nie równo albo były by jakies objawy a czujnik wody by VAG cos pokazał a tu echo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic z tych rzeczy

Na necie znajdziesz info jak ma byc prawidlowo ustawiona pompa wtryskowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawienie pompy czemu raczej by chodził nie równo albo były by jakies objawy a czujnik wody by VAG cos pokazał a tu echo

słuchaj fajnie by tak było ( dla uzytkownika auta ) żeby vag wszystko pokazał jak coś nie halo ,ale nie stety świat nie jest taki piękny i nawet u znajomego w nowym MB CLS za pól bańki interfejs wszystkiego nie pokazuje.

jak by pokazywał wszystko co nie halo to by mechaniory i inne magiki nie zarabiały kasiory :naughty: .

ustawienie pompy to pikuś .jak masz vaga to chyba potrafisz zrobić logi na jałowym ? ( silnik rozgrzany do min 80St C ) na zegarach 90st C. byś zrobił logi :

gr BS 000 .001 .004 .007 013 , i bym ci podpowiedział czy coś jest nie halo.

ztymi bablami paliwa to w tych autach własnie czesto to widze czasami okazuje sie ze ten zaworek na filtrze paliwa przepuszcza i ludzie zakladają zwykłe filtry takie jak były w golf II 1.6d i sie to poprawia ,mozna też zawór zwrotny założyć na powrotnym weżu z pompy ( 3-4cm przed filtrem paliwa ) .

ps : mam rodzine w Istebnej i koniakowie także nocleg to nie problem i daleko bym nie miał do ciebie ale te piruety z wisły w góre i w dół to masakrą ( chodzi o droge pewnie wiesz oco chodzi :wink: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No znam temat Mieszkam w Istebnej na pograniczu Koniakowa A serpentyny to dla mnie rewelacja w zimie czasem quattro fajna zabawa To jak pojedziesz kiedys w te strony daj znac pogadamy dzieki

Witam Problem rozwiązany Okazał sie podpalony Przekaźnik Pod kierownicą Problem rozwiązany Jak na razie Dzięki wszystkim za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Witam Problem rozwiązany Okazał sie podpalony Przekaźnik Pod kierownicą Problem rozwiązany Jak na razie Dzięki wszystkim za info

czyli tak jak pisałem najpierw zawse sprawdza sie od strony elektrycznej , u mnie do ogarniecia takie przypadki w 30minut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich kolegów Nie jest to Auto dotyczące tego forum ale silnik ten sam co w Audi chyba?

Mam taki problem żona ma golfa IV 1,9 Tdi 90km z 2000 roku I przynajmniej 1 na 3 miesiące dzieje sie cos takiego

Staje gasi silnik robi zakupy przychodzi Auto nie odpala Kręci jak najety i nic kilka razy miałem szczęście takie że trzasłem maską auto odpaliło A dzisiaj nic nie pomogło (( Pomogło miły taxuwkaż sam zaoferował pomoc ze podepniemy na kable drugie auto))) Ale muj aku krecił jak nowy,Ok, Podpięliśmy i odpalił na dotyk..

Dodam ze podpinany był VAG i kompletnie żadnych zapisanych błędów

Edytowane przez krzysiek1606
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...