LordPiotr Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Witam, Panowie, szybkie pytanie. Czy tarcza ABS nie powinna być zablokowana na wałku? opis: warsztat wymienił mi tarcze z tyłu (tarcze i łożyska, tacza abs została stara). po paru km od wymiany, zapaliła się lampka ABS. VAG pokazuje błąd czujnika lewy tył. Zajrzałem, na czujniku widać otarcia (jakby dotykał tarczy) z ciekawości włożyłem palec w otworek na czujnik, i zauważyłem (dziwną dla mnie) rzecz, mianowicie kręcąc tarczą hamulcową mogłem palcem zatrzymać tarcze abs, plus mogłem nią ruszać. Według mnie to jest totalna porażka, ale może się nie znam. No i pytanie, czy kupować od razu nowe tarcze abs, bo stara ma za duże fi czy nakrzyczeć na mechanika żeby dobrze zrobili? auto: a4 b5 rok 1999 silnik AFN kombi.
kalik Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Pierścień ABS powinna być sztywna na tarczy hamulcowej. Może im pękł przy demontażu/montażu.
fafnasty Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 może jak sciągali to pękła i na sztukę założyli podjedz do mechanika niech zweryfikuje i poprawi
tekilus Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 kiedyś kupiłem piastę z abs'em z firmy hart, i zębatka od abs była od razu walnięta. Zamienniki słabsze tak mają że jest to źle spasowane. Raczej ponowna wymiana ratuje
Dev Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Załóż nowy pierścień, tego g....a nie zakłada się powtórnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się