bahamaboy626 0 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Witam. Mam 2 sprawy: 1. Czy pompka wspomagania kierownicy od 125 konnego 1.8 litrowego silnika AVV będzie pasować do mojego ADR? 2. Samochód zapala normalnie ale po chwili gaśnie i świeci się kontrolka od immobiliser'a. Jakiś rok temu miałem ten sam problem i gdzieś wyczytałem że należy lepiej zabezpieczyć sterownik przed wilgocią. Nie mając lepszego pomysłu owinąłem go w torebkę z biedronki i zacisnąłem ją taśmą izolacyjną. Odziwo pomogło aż do dzisiaj gdy problem wrócił. Wymieniłem torbę, zostawiłem na słońcu sterownik w celu ewentualnego przeschnięcia wilgoci ale problem nie zniknął. Pozdrawiam serdecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 rocznik auta 95r wieć problem z immo będzie się powatarzał jechać do kumatego elektornika i pozbyć się imo Pomp wspomagania w adr chyba są ze 3 rodzaje jeśli wizualnie jest taka sama to będzie pasować mogą różnic się tylko cisnieniem może być 100 bar lub 105 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahamaboy626 0 Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Co do immo to czy mając kabel VAG i program mogę go sam wyłączyć? Co do pompy to czy ta różnica ciśnienia jest akceptowana, tzn. czy to nie będzie problemem gdy zamontuje ją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 W sprawie immo to bardzo często jest problem ze stykiem między pętlą a box-em immo przeczyść dokładnie styk i zobacz czy pomoże Dodatkowo spróbuj innym kluczykiem go odpalić, czasami pastylka w kluczyku potrafi nawalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahamaboy626 0 Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Przeczyściłem wszystko i problem rozwiązany (ciekawe na jak długo) temat do zamknięcia, dzięki wszystkim za pomoc, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Problem immo jest znany. Sam go miałem zaraz po kupnie auta. Rozebrałem kolumnę, przeczyściłem styk i mam święty spokój od 6 lat - a był moment że musiałem próbować z 20 razy zanim się udało odpalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się